Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων
Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων

Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων

Τα δέκα κεφάλαια της νέας έκδοσης του βιβλίου καλύπτουν τις έννοιες της «στρατηγικής τοποθέτησης» και των «στρατηγικών επιλογών» που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στο πλαίσιο της «στρατηγικής τοποθέτησης», οι συγγραφείς πραγματεύονται τις έννοιες της στρατηγικής ανάλυσης, της στρατηγικής ικανότητας, της στρατηγικής στοχοθεσίας, καθώς και της κουλτούρας της στρατηγικής. Στο πλαίσιο των «στρατηγικών επιλογών», εξετάζονται, μεταξύ άλλων, η διεθνής στρατηγική και η στρατηγική καινοτομία.

Το τελευταίο κεφάλαιο, «Στρατηγική στην πράξη», αναφέρεται σε θέματα εφαρμογής της στρατηγικής, όπως η δομή ενός οργανισμού, η διοίκηση και η στρατηγική αλλαγή, ενώ το Παράρτημα παρουσιάζει τις βασικές αρχές της στρατηγικής αξιολόγησης.

 

Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων
Gerry Johnson, Richard Whittington, Kevan Scholes, Duncan Angwin, Patrick Regnér
Μετάφραση: Δημήτρης Χατζούδης
Κριτική
504 σελ.
ISBN 978-960-586-140-7
Τιμή: €43,00
001 patakis eshop

 

Τα σχόλια σας

Κάντε το σχόλιο σας, με σύνδεση από το facebook ή συμπληρώστε τα στοιχεία σας, στην παρακάτω φόρμα.

 


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το μήνυμά σας

Διεύθυνση

Πτολεμαίων 4
(Πλατεία Προσκόπων)
11635 Αθήνα,
Τηλ.-fax: 210.7212307
info@diastixo.gr
ISSN: 2585-2485

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα για το βιβλίο και για τις τέχνες.

 

Το email σας: