A+ A A-

Η Βασιλική Καρακώστα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Η Βασιλική Καρακώστα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά


Η Βασιλική Καρακώστα ανεβαίνει στη σκηνή του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, με μια γεμάτη από μουσικές συχνότητες δεκαμελή ορχήστρα εγχόρδων (βιολί, βιόλα, τσέλο και κοντραμπάσο) και καλεί το κοινό σε ένα ταξίδι στην Ελλάδα, σε έναν μουσικό περίπατο στα μονοπάτια της ελληνικής δημοτικής μουσικής, την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου και ώρα 21:00.

Η φωνή της Βασιλικής Καρακώστα ενώνεται με τις σαράντα χορδές των ακουστικών οργάνων κι όλοι μαζί αφηγούνται θρύλους και ιστορίες της ανώνυμης συλλογικής δημιουργίας σε ένα παράλληλο ταξίδι μέσα από στίχους, μελωδίες και ήχους της ελληνικής δημοτικής μουσικής.

 

Εμφανίσεις: 735

Περισσότερα...

Φοίβος Δεληβοριάς: «Ο διπλοπαντρεμένος»

Φοίβος Δεληβοριάς: «Ο διπλοπαντρεμένος»


Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζονται στο Hotel Ερμού τα κυριακάτικα μεσημεριανά λαϊκοδημοτικά γλέντια για δύο ακόμα Κυριακές, 19 και 26 Φεβρουαρίου.

Ο Φοίβος Δεληβοριάς μαζί με την ορχήστρα Γιαν Βαν, που με αγάπη ανασυνθέτει τον λαϊκοδημοτικό «ήχο της Ομόνοιας», οδηγούν τον μεσημεριανό περίπατο της Κυριακής στο τέρμα του πεζοδρόμου της Ερμού και από κει στο «άστυ» και στην «ύπαιθρο» που φαντάζεται ο καθένας.

 

Εμφανίσεις: 869

Περισσότερα...

«Εντυπωσιακός “Λόενγκριν” από την Εθνική Λυρική Σκηνή» της Μαρίας Κοτοπούλη

«Εντυπωσιακός “Λόενγκριν” από την Εθνική Λυρική Σκηνή» της Μαρίας Κοτοπούλη


Έχουν περάσει πενήντα δύο χρόνια από τότε που η Εθνική Λυρική Σκηνή παρουσίασε τον Λόενγκριν (Lohengrin) στο Θέατρο Ολύμπια, υπό τη διεύθυνση του Ανδρέα Παρίδη. Την εμβληματική αυτή όπερα του Richard Wagner είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε σε μια εντυπωσιακή παράσταση της Λυρικής Σκηνής, που πραγματοποιήθηκε σε συμπαραγωγή με τις εθνικές όπερες Ουαλίας και Βαρσοβίας στην αίθουσα «Αλεξάνδρα Τριάντη» του Μεγάρου Μουσικής, υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Μύρωνα Μιχαηλίδη, στις 29-1-2017. Σκηνοθεσία, σκηνικά και κοστούμια υπογράφει ο Βρετανός σκηνοθέτης Antony McDonald, ο οποίος εγκαταλείπει τον Μεσαίωνα και τοποθετεί τη δράση του έργου σε έναν χώρο βιομηχανικής παρακμής, αμέσως μετά την αποτυχημένη επανάσταση του 1848/9 στη Γερμανία. Είναι η εποχή του ώριμου γερμανικού ρομαντισμού, η εποχή που γράφεται το έργο.

 

Εμφανίσεις: 1726

Περισσότερα...

«Το “Άλυτο αίνιγμα” από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών» της Μαρίας Κοτοπούλη

«Το “Άλυτο αίνιγμα” από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών» της Μαρίας Κοτοπούλη


Ίσως το αίνιγμα που θέτει ο Elgar στη σύνθεσή του να είναι το αιώνιο εκείνο «αίνιγμα» που ενυπάρχει σε κάθε έργο τέχνης και δημιουργεί τη μαγεία του μυστηρίου. Αυτή την αίσθηση είχαμε, παρακολουθώντας τη θαυμάσια συναυλία της 20ής Ιανουαρίου του 2017 από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής. Με τη συμμετοχή δύο διακεκριμένων και πολυβραβευμένων καλλιτεχνών, του πιανίστα Δημήτρη Τουφεξή και του Ισραηλινού αρχιμουσικού Yoav Talmi, η Κρατική Ορχήστρα προσπάθησε να μας μυήσει στη γοητεία του παιγνιδιού ενός δυσεπίλυτου αινίγματος. Το κοινό σημείο των συγκεκριμένων έργων των δύο συνθετών, Johannes Brahms και Edward Elgar, είναι ότι μέσα από αυτά προβάλλονται πρόσωπα αγαπημένα.

Ο Johannes Brahms (1833-1897), εξέχων δεξιοτέχνης του πιάνου, εντυπωσιάζει τον Joseph Joachim, βιρτουόζο του βιολιού, από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας τους, η οποία εξελίσσεται μέσα στον χρόνο σε στενή φιλία. Ο Joachim τον συστήνει στο ζεύγος Schumann και ο νεαρός συνθέτης γίνεται αμέσως αποδέκτης του θαυμασμού τους, όταν τους παίζει έργα του για σόλο πιάνο. Οι Schumann γίνονται οι Μέντορές του και αλλάζουν τη ζωή και την καριέρα του. Ο Brahms συνδέεται με την Clara Schumann, διάσημη προσωπικότητα και πιανίστα της εποχής, με μεγάλη φιλία, η οποία κρατά για όλη τους τη ζωή. Όταν ο Schumann εισάγεται στο άσυλο το 1855 και μετά την αναχώρησή του, το 1856, για το αιώνιο ταξίδι, ο Brahms είναι δίπλα της, πιστός φίλος και συμπαραστάτης. Η Clara γράφει στο ημερολόγιό της «Τον αγαπώ σαν γιο μου» – ήταν 14 χρόνια μεγαλύτερή του. Ο Brahms τη λατρεύει και τη σέβεται. Η γνώμη της και οι συμβουλές της έχουν ιδιαίτερη αξία γι’ αυτόν.

 

Εμφανίσεις: 1559

Περισσότερα...

Anastazios: «Τον κήπο που έσβησε κι εχάθη»

Anastazios: «Τον κήπο που έσβησε κι εχάθη»


με τα μάτια έτσι τυφλά,

σαν από κραιπάλη,
που δε σ’ ηύρα πουθενά
και θα φύγω πάλι...

***

– ή κάποιοι πόθοι που με παίδευαν, και που είχαν απομείνει στείροι;…

***

– γιατί τα ρόδα τα στερνά, μαραίνοντας και μένα,
μου πήρανε τη χίμαιρα που με παρηγορούσε...

Ναπολέων Λαπαθιώτης

 

Εμφανίσεις: 1304

Περισσότερα...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr