Φιλοσοφία της παιδείας


Η Φιλοσοφία της Παιδείας αποτελεί ένα θεωρητικό αλλά και πρακτικό σώμα φιλοσοφικών απόψεων και δράσεων με τρισχιδή προσανατολισμό. Με αφετηρία τον ανθρωπολογικό προβληματισμό, στο πλαίσιο του οποίου θεμελιακό στοιχείο της ανθρώπινης οντογένεσης αναδεικνύεται η μάθηση ως πρόσκτηση συγκεκριμένων ικανοτήτων –εκπαίδευση– και αξιακών κωδίκων –αγωγή–, κοινωνικά ωστόσο προσδιορισμένων, παραπέμπεται η Φιλοσοφία της Παιδείας στη φιλοσοφική θεώρηση των μαθησιακών θεσμών με τη λειτουργία των οποίων εντέλλεται η ένταξη των νέων κυρίως μελών μιας κοινωνίας σε αυτήν. Επειδή όμως η παραπάνω ένταξη ούτε εύκολη είναι, αλλά ούτε και εκ προοιμίου ευδόκιμη, υποχρεώ¬νεται η Φιλοσοφία της Παιδείας να ασχοληθεί όσο το δυνατόν πιο κριτικά με τις επικρατέστερες παιδευτικές θεωρίες που κατά καιρούς διατυπώθηκαν, προκειμένου να επιτευχθεί η προαναφερθείσα ένταξη ευμέθοδα και αποτελεσματικά, δηλαδή παραγωγικά στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

Φιλοσοφία της παιδείας Παναγιώτης Καρακατσάνης
Φιλοσοφία της παιδείας

Παναγιώτης Καρακατσάνης
Gutenberg – Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
248 σελ.
Τιμή € 15,00
001 patakis eshop

 

Τα σχόλια σας

Κάντε το σχόλιο σας, με σύνδεση από το facebook ή συμπληρώστε τα στοιχεία σας, στην παρακάτω φόρμα.

 


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το μήνυμά σας

Διεύθυνση

Πτολεμαίων 7
(Πλατεία Προσκόπων)
11635 Αθήνα,
Τηλ.-fax: 210.7212307
info@diastixo.gr
ISSN: 2585-2485

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER