A+ A A-

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 1 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Μη χάσετε μέσα στον Αύγουστο την κινηματογραφική ανασκόπηση για την περίοδο Αυγούστου 2012- Ιουλίου 2013 και όλα όσα ξεχωρίσαμε από τη στήλη μας για τον κινηματογράφο του diastixo.gr, λίγο πριν την έναρξη της νέας σεζόν.

ΑΣΑΝΣΕΡ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ (ΑSCENSEUR POUR L' ECHAFAUD) ΕπανέκδοσηΑΣΑΝΣΕΡ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ (ΑSCENSEUR POUR L' ECHAFAUD) Επανέκδοση

ΓΑΛΛΙΑ/88'/ΝΕW STAR

Σκηνοθεσία: Λουί Μαλ

Ηθοποιοί: Ζαν Μορώ, Μορίς Ρονέ, Λίνο Βεντούρα

Ο μύθος: Ένας πρώην αλεξιπτωτιστής δολοφονεί τον εργοδότη του αλλά και σύζυγο της ερωμένης του. Όταν διαπιστώνει ότι ξέχασε ένα ενοχοποιητικό στοιχείο επιστρέφει στο κτίριο αλλά παγιδεύεται στο ασανσέρ. Ένα νεαρό ζευγάρι κλέβει το αυτοκίνητο του και διαπράττει έγκλημα με το όπλο του καθιστώντας τον υπεύθυνο για το λάθος φόνο.

Η ανάγνωσή μας: Η πρώτη ταινία του Λουί Μαλ, το 1958, πιο συγγενική αισθητικά με το αμερικανικό νουάρ παρά με τη νουβέλ βαγκ, αποτέλεσε τον προπομπό των γαλλικών θρίλερ της δεκαετίας του εξήντα και επέβαλλε ως διεθνή σταρ τη Ζαν Μορώ. Ο Γάλλος σκηνοθέτης είχε θητεύσει νωρίτερα ως βοηθός του Ζακ Υβ Κουστώ στο βραβευμένο με Όσκαρ ντοκιμαντέρ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ, όπως και του Ρομπέρ Μπρεσόν και, παρά το γεγονός ότι ήταν μόλις εικοσιπέντε ετών στα γυρίσματα, έθεσε τα θεμέλια του αστυνομικού φιλμ. Η μοιραία γυναίκα, οι παράνομοι εραστές που οργανώνουν το σχεδόν τέλειο έγκλημα, οι απρόβλεπτες συμπτώσεις που τους χωρίζουν και τους ενοχοποιούν. Ο Μαλ ενορχηστρώνει με ένα υποδειγματικό μοντάζ τους τρεις άξονες της ταινίας: την προσπάθεια του Ζυλιέν να απεγκλωβιστεί από τον ανελκυστήρα, την ολονύκτια περιπλάνηση της Φλοράνς στην αναζήτηση του και την επιπολαιότητα του ανώριμου ζευγαριού που με το κλεμμένο του όχημα θα φτάσει μέχρι τη δολοφονία. Ο σπουδαίος δημιουργός καδράρει με φυσικούς φωτισμούς το νυχτερινό Παρίσι και απαθανατίζει αμακιγιάριστη τη Ζαν Μορώ εξιστορώντας το πιο αξέχαστο Σαββατόβραδο που καταγράφηκε ποτέ στο σελιλόιντ. Ο Μάιλς Ντέιβις, τον οποίο ο σκηνοθέτης είχε γνωρίσει το 1955 όταν περιόδευσε στη γαλλική πρωτεύουσα, υπογράφει με τηΝ τρομπέτα του το αθάνατο σάουντρακ, ανοίγοντας νέους δρόμους ανάμεσα στην εικόνα και τη χρήση της μουσικής, ελάχιστα πριν o μύθος της τζαζ κυκλοφορήσει τα αριστουργηματικά του άλμπουμ Μilestones και Κind Of Blue. Το φως της επόμενης μέρας θα πιστοποιήσει ότι ένα ασανσέρ δεν μπορεί να αποτελέσει άλλοθι και η φωτογραφία είναι το μέσο της κάθαρσης και της τιμωρίας.

Αξιολόγηση: 9/10                  

Η ΔΙΠΛΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΒΕΡΟΝΙΚΑ (LA DOUBLE VIE DE VERONIQUE) ΕπανέκδοσηΗ ΔΙΠΛΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΒΕΡΟΝΙΚΑ (LA DOUBLE VIE DE VERONIQUE) Επανέκδοση

ΓΑΛΛΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ/98'/ODEON

Σκηνοθεσία: Κριστόφ Κισλόφσκι

Ηθοποιοί: Ιρέν Ζακόμπ, Καλίνα Γιέρντουσικ, Αλεξάντερ Μπαλντίνι

Ο μύθος: Η Βερόνικα ζει στην Πολωνία και είναι σοπράνο και η Βερονίκ στο Παρίσι, όπου εργάζεται ως καθηγήτρια μουσικής, αγνοώντας η μία την ύπαρξη της άλλης. Αντιμετωπίζουν αμφότερες προβλήματα με την καρδιά τους και μάλιστα η Βερόνικα θα ξεψυχήσει στη διάρκεια της πρώτης της εμφάνισης.

Η ανάγνωσή μας: Η πρώτη ταινία του Κισλόφσκι με διεθνή χρηματοδότηση κυκλοφόρησε το 1991, είχε μεγάλη καλλιτεχνική αναγνώριση και στην Ελλάδα αποτέλεσε τη μεγαλύτερη επιτυχία του. Ο Πολωνός δημιουργός είχε μόλις ολοκληρώσει την τηλεοπτική σειρά ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ βασισμένη στις Δέκα Εντολές, με έντονες θεολογικές επιρροές και ρεαλιστικό υπόβαθρο. Ήταν η κατάλληλη στιγμή για ένα μεταφυσικό δράμα γεμάτο ποίηση και αινιγματική ατμόσφαιρα, που συνέπεσε χρονικά με την εγκατάσταση του στο Παρίσι. Η Βερόνικα και η Βερονίκ συνδέονται με ισχυρούς, όσο και αόρατους, δεσμούς και, όπως συχνά συνέβαινε με τους ήρωες του Κισλόφσκι, είναι και οι δύο κυριευμένες από μία μελαγχολική διάθεση. Ο σκηνοθέτης αφήνει τη φαντασία να διαποτίσει τις εικόνες του και αρθρώνει το στοχασμό του πάνω στη μοναδικότητα της ανθρώπινης φύσης, τη διττή σημασία ενός σωσία, όχι μόνο σαν είδωλο της εικόνας αλλά και ως αντικατοπτρισμό της ψυχής. Η απειλή του θανάτου, τροχοπέδη στην καλλιτεχνική σταδιοδρομία, είναι το ρίσκο που θα πάρει η Βερόνικα, αψηφώντας το πρόβλημα υγείας της την ώρα που η Βερονίκ θα επιλέξει μία πιο συντηρητική επαγγελματική επιλογή. Τα ειδικά φίλτρα που χρησιμοποιεί ο διευθυντής φωτογραφίας Σλάβομιρ Ίντζιακ δίνουν εικαστική γοητεία στα πλάνα και η λυρική παρτιτούρα του Ζμπίγνου Πράισνερ αποτέλεσε το σήμα κατατεθέν του φιλμ. Ο σκηνοθέτης νιώθει πιο οικεία στο σκέλος της ιστορίας που διαδραματίζεται στην Κρακοβία αλλά δεν αποφεύγει κάποιο ελιτισμό σε αυτά τα ρευστά πορτραίτα των δύο γυναικείων προσωπικοτήτων ή της μίας και μοναδικής ύπαρξης, ανάλογα με την τάση εκλογίκευσης του κάθε αποδέκτη. Φιλμ ανεξάντλητης μυστηριακής δύναμης αλλά ασφαλώς όχι ο ασυμβίβαστος και πολιτικοποιημένος Κισλόφσκι της πολωνικής περιόδου που αγαπήσαμε.

Αξιολόγηση: 7/10  

ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ...(DEN SKALDEDE FRISOR) ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ...(DEN SKALDEDE FRISOR)

ΔΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΣΟΥΗΔΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ/116'/ODEON

Σκηνοθεσία: Σουζάνε Μπίερ

Ηθοποιοί: Πιρς Μπρόσναν, Τρίνε Ντίρχολμ, Πάπρικα Στιν, Κιμ Μπόντνια

Ο μύθος: Καθοδόν για την Ιταλία, όπου πρόκειται να παντρευτεί η κόρη της, μία κομμώτρια, που ολοκλήρωσε επιτυχημένα μία μαστεκτομή, θα γνωριστεί με τον πατέρα του μέλλοντα γαμπρού της, ένα χήρο επιχειρηματία, που διάλεξε τη μοναξιά μετά το θάνατο της γυναίκας του.

Η ανάγνωσή μας: Η πιο αναγνωρίσιμη Δανή σκηνοθέτρια επιστρέφει με τη δέκατη τρίτη δουλειά της, δύο χρόνια μετά το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας. Η Σουζάνε Μπίερ έχει ξανά στο πλευρό της το σπουδαίο σεναριογράφο 'Αντερς Τόμας Γιένσεν, ο οποίος βρίσκεται πίσω και από τις σημαντικότερες δουλειές της (ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ και ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ) και σκηνοθέτη του αριστουργηματικού ΤΑ ΜΗΛΑ ΤΟΥ ΑΔΑΜ. Αυτή τη φορά επιλέγει μία ιστορία πριν από ένα γάμο, που φιλτράρει, όπως συνήθως, με ρεαλιστικά στοιχεία και την ευαίσθητη γυναικεία οπτική της. Η αρρώστια, η μοιχεία, το πένθος και ο πόθος στη ζωή των γονέων και η σεξουαλική επιπολαιότητα των νεότερων παρελαύνουν διακριτικά από αυτή τη ρομαντική κομεντί αλλά η αισιοδοξία της Μπίερ δεν επιτρέπει ακραίες καταστάσεις στις οποίες θα οδηγούνταν τα γαμήλια προεόρτια και η τελετή αν στη θέση της ήταν ονόματα όπως ο Τόμας Βίντερμπεργκ ή ο Λαρς Φον Τρίερ. Παρόλο που η μητρική της γλώσσα κυριαρχεί στις μισές σκηνές στόχος είναι η αμερικανική αγορά, όπως φανερώνουν τα απροκάλυπτα κλισέ και η επιλογή του Πιρς Μπρόσναν στο βασικό ανδρικό ρόλο. Ο Ιρλανδός ηθοποιός κατηφορίζει στο μεσογειακό νότο και στο γάμο ενός τέκνου του για δεύτερη φορά μετά το ΜΑΜΜΑ ΜΙΑ της Φιλίντα Λόιντ, έχοντας μόνο τη φωτογένεια στις αποσκευές του. Η πρόθεση της Μπίερ να διηγηθεί έναν έρωτα σε ώριμη ηλικία, όπως τονίζει μελωδικά το Τhat's Amore, η μεγάλη επιτυχία του Ντιν Μάρτιν που ακούγεται τρεις φορές στη διάρκεια του φιλμ, και η υπέροχη Τρίνε Ντίρχολμ συμβάλλουν στο συμπαθητικό αποτέλεσμα. Η σαραντάχρονη ηθοποιός, που ξεγελάει ως μεγαλύτερη, ενσαρκώνει αφοπλιστικά την προδομένη και συνεσταλμένη σύζυγο, που θα γευτεί το απρόσμενο ερωτικό σκίρτημα και δε χρειάζεται να είσαι πρώην Τζέιμς Μποντ για να σαγηνευτείς από τη συνολική παρουσία της.

Αξιολόγηση: 6/10      

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ (STUCK IN LOVE)ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ (STUCK IN LOVE)

HΠΑ/97'/VILLAGE

Σκηνοθεσία: Τζος Μπουν

Ηθοποιοί:Γκρεγκ Κινίαρ, Τζένιφερ Κόνελι, Λίλι Κόλινς, Κίρστεν Μπελ, Λόγκαν Λέρμαν

Ο μύθος: Ένας χρόνος από τη ζωή ενός καθιερωμένου συγγραφέα σε φάση δημιουργικής στασιμότητας, της πρώην συζύγου του, που αμφιταλαντεύεται για το χωρισμό τους και των δύο παιδιών τους, που επιχειρούν τις πρώτες λογοτεχνικές και συναισθηματικές τους απόπειρες.

Η ανάγνωσή μας: Αν ερμηνεύαμε κινηματογραφικά την άποψη της ταινίας ότι η πρωταρχική έμπνευση ενός συγγραφέα είναι οι προσωπικές του εμπειρίες, τότε το πιθανότερο είναι ο πρωτοεμφανιζόμενος Τζος Μπουν να μεγάλωσε με υψηλές οικογενειακές αξίες, αγάπη για τη λογοτεχνία και τις λιγότερο επιβλαβείς εφηβικές καταχρήσεις. Το ντεμπούτο του, μία σχεδόν ανεξάρτητη για τα εμπορικά στάνταρντ κοινωνική ταινία, έχει επίκεντρο μία οικογένεια, που όλα τα μέλη της είναι για κάποιο λόγο αναποφάσιστα. Ο πατέρας δυσκολεύεται να κάνει το επόμενο συναισθηματικό βήμα στη ζωή του, για το οποίο τον προτρέπουν τα παιδιά του, αλλά κυρίως η παντρεμένη ερωμένη του! (Η Κίρστεν Μπελ στη μία από τις δύο πιο πετυχημένες ερμηνείες του φιλμ). Η μητέρα αμφιβάλλει για τη νέα της ζωή και την επακόλουθη απόρριψη από την κόρη της. Ο γιος δειλιάζει να φλερτάρει και να εκφραστεί με την ποίηση και την επιστημονική φαντασία και η αδελφή του (η Λίλι Κόλινς, κόρη του Φιλ Κόλινς στην καλύτερη, μέχρι σήμερα, εμφάνιση της) που έχει υιοθετήσει τον κυνισμό ως ασπίδα προστασίας. Όλοι είναι κολλημένοι στην αναγκαιότητα της αγάπης, που παρέχει η οικογένεια την οποία, διόλου τυχαία, ο Μπουν την κινηματογραφεί στο τραπέζι την ημέρα των Ευχαριστιών, δύο διαδοχικών χρονιών, αρχικά κατακερματισμένη και την επόμενη πλήρη και ενωμένη. Το αποτέλεσμα, δίχως να διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, μοιάζει ως πιλότος μίας ποιοτικής τηλεοπτικής σειράς, προσεγγίζοντας με ρομαντισμό και πάθος τη ζωή όσο και τον κόσμο της λογοτεχνίας, εξασφαλίζοντας μάλιστα την... τηλεφωνική παρουσία στο φιλμ του πολυβραβευμένου συγγραφέα Στίβεν Κινγκ. Οπότε δε θεωρείται έκπληξη που η επόμενη δουλειά του τριαντατετράχρονου σκηνοθέτη θα είναι η διασκευή του μυθιστορήματος Το λάθος αστέρι του συνομήλικου του Τζον Γκριν με τη Λόρα Ντερν στη διανομή.

Αξιολόγηση: 6/10

THIS IS THE ENDTHIS IS THE END

ΗΠΑ/107'/FEELGOOD

Σκηνοθεσία: Σεθ Ρόγκεν, Ίβαν Γκόλντμπεργκ

Ηθοποιοί: Τζέιμς Φράνκο, Τζόνα Χιλ, Τζέι Μπάρουσελ, Σεθ Ρόγκεν, Έμα Γουότσον

Ο μύθος: Ο Καναδός ηθοποιός Τζέι Μπάρουσελ φτάνει στο Λος Άντζελες για να συναντήσει το φίλο και συμπατριώτη του Σεθ Ρόγκεν. Τη στιγμή που βρίσκονται στο πάρτι του Τζέιμς Φράνκο θα προκληθούν ισχυροί σεισμοί, που προμηνύουν την Αποκάλυψη. Η βίλα του διάσημου σταρ θα γίνει το προσωρινό καταφύγιο τους όπως και των συναδέλφων τους Τζόνα Χιλ, Κρεγκ Ρόμπινσον και Ντάνι Μακ Μπράιντ.

Η ανάγνωσή μας: Το δίδυμο των σεναριογράφων Σεθ Ρόγκεν και Ίβαν Γκόλντμπεργκ έχει επιτυχημένα δείγματα, με σκηνοθέτες ικανούς να αξιοποιήσουν τον ανανεωτικό κωμικό οίστρο του, (SUPERBAD του Γκρεγκ Μότολα) και αποτυχίες (THE GREEN HORNET του Μισέλ Γκοντρί, ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΛΙΑ του Ακίβα Σέιφερ). Στο σκηνοθετικό του ξεκίνημα αναπτύσσει μία ιδέα του που είχε αρχικά παρουσιαστεί ως μικρού μήκους το 2007. Με αφετηρία το εύρημα μίας βιβλικής καταστροφής και πως τη βιώνουν ορισμένοι επώνυμοι ηθοποιοί στήνει ορισμένες σπαρταριστές σκηνές που σκιαγραφούν, με απομυθοποιητική διάθεση, την απατηλή λάμψη των σταρ. Στα χνάρια του Τζαντ Άπατοου, αλλά με μεγαλύτερη έφεση στη παρωδία, οι δύο σκηνοθέτες διακωμωδούν ελεύθερα τις ταινίες καταστροφής, θρίλερ σαν τον ΕΞΟΡΚΙΣΤΗ αλλά και τα reality shows, όταν η πρωταγωνιστική παρέα εγκλωβίζεται στο σπίτι. Παράλληλα εναποθέτουν στη φαντασία του θεατή να πιθανολογήσει πόσο διαφέρει η μυθοπλαστική από την αληθινή τους προσωπικότητα. Καλύτερος, όπως κάθε φρενοβλαβής που υπηρετεί σωστά το ρόλο του, ο Ντάνι Μακ Μπράιντ και πιο αδιάφορος ο οικοδεσπότης Τζέιμς (παίζει οπουδήποτε) Φράνκο. Στο τελευταίο ημίωρο η έμπνευση στερεύει όταν οι ήρωες εγκαταλείπουν το κρησφύγετο τους και αντιμετωπίζουν δαίμονες και τέρατα, αλλά οι θαυμαστές των χολιγουντιανών αστέρων δεν πρέπει να ανησυχούν αφού όλοι πάνε στον παράδεισο. Πάντως η πιο σημαντική συνεισφορά του σκηνοθετικού ντουέτου ειδικά εκτός Αμερικής είναι ότι, βάζοντας δέκα ονόματα να υποδυθούν τον εαυτό τους, δίνει την ευκαιρία, έστω και για δύο ώρες, να τους ταυτοποιήσουν όχι μόνο σινεφίλ αλλά και υποτιθέμενοι ειδικοί του κινηματογραφικού Τύπου με φοβερές ελλείψεις στο who is who.

Αξιολόγηση: 6/10

ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΡΔΙΑ (Α COEUR OUVERT)ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΡΔΙΑ (Α COEUR OUVERT)

ΓΑΛΛΙΑ-ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ/87'/VIDEORAMA FILMS-ODEON

Σκηνοθεσία: Μάριον Λεν

Ηθοποιοί: Ζιλιέτ Μπινός, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Ιπολίτ Ζιραρντό

Ο μύθος: Πετυχημένος καρδιοχειρουργός που απαλλάσσεται των καθηκόντων εξαιτίας του αλκοολισμού βλέπει τη σχέση με τη σύντροφο και συνάδελφο του να δοκιμάζεται όταν εκείνη μένει έγκυος στο πρώτο τους παιδί.

Η ανάγνωσή μας: Η μετάβαση από το πάθος στη σύγκρουση δύο συζύγων είναι στον πυρήνα της δεύτερης ταινίας της Μάριον Λεν, που κατανέμει σχεδόν ισομερώς το χρόνο της ανάμεσα στο χειρουργικό τραπέζι και το διαμέρισμα του ζευγαριού. Το νοσοκομειακό περιβάλλον και η ακρίβεια στην αναπαράσταση των επεμβάσεων καρδιάς μοιάζει ανώφελη και φτωχή σε μεταφορικό επίπεδο, ο επαγγελματικός ζήλος και ο αλτρουισμός δεν εξαργυρώνονται από την ίντριγκα. Στην ιδιωτική ζωή σκιαγραφεί σχηματικά την ερωτική ανεμελιά των δύο πρωταγωνιστών, δεν εξηγεί τους λόγους που έσπρωξαν το Χαβιέ στο αλκοόλ και τη Μίλα να συμβιβαστεί με το πρόβλημα. Η εγκυμοσύνη έρχεται να εκτινάξει περισσότερο το δράμα αναφορικά με το ποιός από τους δύο επιθυμεί ένα παιδί αλλά όχι και το ενδιαφέρον μας. Η πενηντάρα Μπινός σε μία ακόμη φαιδρή εμφάνιση ως νεαρή μετά το περσινό Η ΖΩΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ δίνει απλά το καλλιτεχνικό άλλοθι και το εμπορικό διαβατήριο στο φιλμ. Η χειμαρρώδης ερμηνεία του Έντγκαρ Ραμίρεζ (CHE, ZERO DARK THIRTY) αιχμαλωτίζει το φακό της σκηνοθέτριας, που μοιάζει πιο γοητευμένη και από τη μυθοπλαστική παρτενέρ του και ο ηθοποιός από τη Βενεζουέλα πείθει με την ενστικτώδη τεχνική του για τον αυτοκαταστροφική του πορεία. Υπάρχει μία εξαίσια ονειρική σεκάνς άψογα μονταρισμένη με την εκτεταμένη τραγωδία του επιλόγου αλλά η Λεν αφήνει αδιευκρίνιστο αν το θέμα της ήταν η κατάρρευση ενός γάμου ή ο εθισμός, εξαντλώντας την υπομονή μας, όσο ανοιχτόκαρδα κι αν αντιμετωπίσουμε την ταινία της.

Αξιολόγηση: 4/10  

ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ (ΤΗΕ ENGLISH TEACHER)ΚΑΤΣΕ ΦΡΟΝΙΜΑ (ΤΗΕ ENGLISH TEACHER)

HΠΑ/93'/SEVEN FILMS-SPENTZOS FILM

Σκηνοθεσία: Κρέιγκ Ζισκ

Ηθοποιοί: Τζούλιαν Μουρ, Γκρεγκ Κινίαρ, Λίλι Κόλινς, Νέιθαν Λέιν

Ο μύθος:-

Η ανάγνωσή μας: Δεν προβλήθηκε για κριτικούς/δημοσιογράφους

Αξιολόγηση:-

Ο ΜΑΧΗΤΗΣ (VEHICLE 19)Ο ΜΑΧΗΤΗΣ (VEHICLE 19)

ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ-HΠΑ/85'/HOLLYWOOD ENTERTAINMENT

Σκηνοθεσία: Μουκούντα Μάικλ Ντεγουίλ

Ηθοποιοί: Πολ Γουόκερ, Νάιμα Μακλίν

Ο μύθος:-

Η ανάγνωσή μας: Δεν προβλήθηκε για κριτικούς/δημοσιογράφους

Αξιολόγηση:-

 

Διαβάστε επίσης
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη   Το Ινστιτούτο Θερβάντες ολοκληρώνει τον κύκλο πέντε ταινιών, που επιλέχθηκαν από το κοινό, τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου στις 19:30, με την κωμωδία ΞΑΔΕΛΦΙΑ του Ντάνιελ Σάντσεζ Αρέβαλο παραγωγής 2011. Την ίδια μέρα στις 19:00 το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο θα προβάλλει, με αγγλικούς υπότιτλους, το δράμα CORPO...

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη Ξεκινάει στις 14 Νοεμβρίου το 26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, που φέτος εκτείνεται χρονικά σε δύο εβδομάδες. Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου οι προβολές θα διεξαχθούν στη Ταινιοθήκη της Ελλάδος και στον κινηματογράφο Capitol 3D Cinema. Από τις 21 έως τις 27 Νοεμβρίου το πρόγραμμα θα μεταφερθεί στον κινηματογράφο...

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη Από τις 5 έως τις 11 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας το κινηματογραφικό αφιέρωμα «40 χρόνια από το θάνατο του SalvadorAlliente» με είκοσι μία ταινίες μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ που αποτύπωσαν την πολιτική και κοινωνική ζωή της Χιλής και την προσωπικότητα του...

ΦΙΛΙΚΑ SITE

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr