Διοίκηση επιχειρήσεων εστίασης και ψυχαγωγίας
Γραμμένο από ένα έμπειρο στέλεχος του κλάδου εστίασης και ψυχαγωγίας, το βιβλίο αναδεικνύει τις εμπορικές, λειτουργικές, επιχειρηματικές και εν γένει διοικητικές παραμέτρους που καθιστούν επιτυχημένη μία επιχείρηση του κλάδου, καταδεικνύοντας παράλληλα τα σημεία όπου ελλοχεύουν οι κίνδυνοι της αποτυχίας. Συνδυάζοντας τη θεωρία με την πράξη, καθώς περιλαμβάνει αναλυτικούς πίνακες και παραδείγματα, η έκδοση μπορεί να αποτελέσει:
Α. Πρακτικό οδηγό διοίκησης μάρκετινγκ, διοίκησης λειτουργιών και χρηματοοικονομικής διοίκησης για επιχειρήσεις εστίασης και ψυχαγωγίας.
Β. Βοήθημα για τον επιχειρηματία είτε δραστηριοποιείται μόνος του είτε μέσω franchise στον κλάδο εστίασης και ψυχαγωγίας, και χρειάζεται να καταστρώσει ένα επιχειρηματικό πλάνο.
Γ. Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για τους φοιτητές των σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και των σχολών με ειδίκευση στο αντικείμενο της εστίασης και ψυχαγωγίας.
Δ. Ανάγνωσμα για τα πολυάριθμα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου τα οποία εξειδικεύονται στο μάρκετινγκ, στη λειτουργία ή στα οικονομικά.
Διοίκηση επιχειρήσεων εστίασης και ψυχαγωγίας
Ίδρυση, λειτουργία, μάρκετινγκ, χρηματοοικονομικά
Αλέξανδρος Ρίζος
Εκδόσεις Παπαδόπουλος
312 σελ.
Τιμή € 20,99