Πώς οι βιβλιοθήκες αυξάνουν τις πωλήσεις βιβλίων
Στους διάφορους τρόπους με τους οποίους οι βιβλιοθήκες βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων βιβλίων αναφέρεται με άρθρο του το περιοδικό Forbes, με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Βιβλιοθηκών στις ΗΠΑ.
Ο πρώτος και πιο άμεσος τρόπος είναι η απευθείας αγορά βιβλίων από τις βιβλιοθήκες, προκειμένου να προσφερθούν προς δανεισμό στα μέλη τους. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, από μόνη της η Δημόσια Βιβλιοθήκη της Νέας Υόρκης το οικονομικό έτος 2018 προσέθεσε στη συλλογή της περισσότερα από 476.000 βιβλία, 75.000 e-books και 18.000 audiobooks.
Ένας άλλος τρόπος είναι η διεξαγωγή εκδηλώσεων με προσκεκλημένους συγγραφείς. Οι βιβλιοθήκες προετοιμάζονται για τέτοιες εκδηλώσεις ακόμα και πολλούς μήνες πριν από τη διεξαγωγή τους, αγοράζοντας περισσότερα αντίτυπα των βιβλίων του προσκεκλημένου συγγραφέα και προβάλλοντάς τα σε ειδικά ράφια, ενώ συχνά δημιουργούν και αφίσες, σελιδοδείκτες και διάφορα άλλα προωθητικά υλικά. Επίσης, κάποιες βιβλιοθήκες συνεργάζονται με τοπικά βιβλιοπωλεία, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για περαιτέρω πωλήσεις.
Ακόμα, ορισμένες βιβλιοθήκες διοργανώνουν podcasts με συγγραφείς, τα οποία έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορεί κανείς να τα ακούσει από τον υπολογιστή του και δεν χρειάζεται καν να βρίσκεται στη βιβλιοθήκη, ενώ η ειδική στον τομέα των εκδόσεων Amy Collins επισημαίνει ότι συχνά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε βιβλιοθήκες αγοράζουν βιβλία για τον εαυτό τους, όταν βλέπουν πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τα μέλη της βιβλιοθήκης για να δανειστούν συγκεκριμένα βιβλία.