Το βιβλίο σε διαφήμιση ξενοδοχείου που προκάλεσε την απόσυρσή της
Πολλές αντιδράσεις προκάλεσε στην Αυστραλία μία διαφήμιση ξενοδοχείου η οποία θεωρήθηκε σεξιστική, καθώς αναπαράγει στερεότυπα για τους ρόλους των δύο φύλων.
Στη φαινομενικά αθώα διαφήμιση, βλέπουμε ένα ζευγάρι να παίρνει το πρωινό του σε ένα κρεβάτι ξενοδοχείου της εταιρείας Sofitel στο Μπρισμπέιν της Αυστραλίας. Ο άνδρας διαβάζει εφημερίδα και η γυναίκα ένα βιβλίο. Συγκεκριμένα, ο άνδρας διαβάζει την οικονομική εφημερίδα Australian Financial Review, ενώ η γυναίκα ένα βιβλίο της μάρκας πολυτελών αξεσουάρ Chanel.
Η διαφήμιση δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Sydney Morning Herald το περασμένο Σάββατο και αμέσως έγινε θέμα συζήτησης στα κοινωνικά δίκτυα, όπου πολλές γυναίκες σχολίαζαν πως υπάρχει η υπόνοια ότι οι άνδρες διαβάζουν «σοβαρές» εφημερίδες, ενώ οι γυναίκες ενδιαφέρονται μόνο για τη μόδα και άλλα ελαφρά θέματα, αναπαράγοντας ένα προσβλητικό για τις γυναίκες στερεότυπο.
Εκπρόσωπος της αλυσίδας Sofitel Brisbane ζήτησε συγγνώμη για τη διαφήμιση και διευκρίνισε ότι, μετά την κατακραυγή, η διαφήμιση δεν θα εμφανιστεί σε άλλα έντυπα. «Δεν υπήρχε καμία πρόθεση παρουσίασης ενός στερεοτύπου, όμως το αναγνωρίζουμε και ζητούμε συγγνώμη σε όποιον προσεβλήθη», ανέφερε ο εκπρόσωπος.