Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνθήκες κρίσης
Ο συγγραφέας προτείνει σύγχρονες και επιστημονικά έγκυρες λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, με βάση τη διεθνή εμπειρία και πρακτική. Ειδικότερα, εστιάζει στην ιδιαιτερότητα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης και στη χάραξη της στρατηγικής της, στις παρούσες συνθήκες της κρίσης. Το βιβλίο περιλαμβάνει τόσο τις θεωρητικές προσεγγίσεις όσο και εμπειρικές διαπιστώσεις, τεχνικές σχεδιασμού και υλοποίησης, καθώς και «εργαλεία» στρατηγικής. Καλύπτει τις τυπικές ανάγκες ενός πλήρους πανεπιστημιακού μαθήματος στρατηγικής και επιχειρηματικότητας σε προπτυχιακό επίπεδο, απευθύνεται ωστόσο και σε επιχειρηματίες, στελέχη και εργαζομένους στις επιχειρήσεις. Καλύπτει ένα κενό στη βιβλιογραφία της επιχειρηματικής στρατηγικής στην Ελλάδα. Σε αυτό το σημείο έγκειται ακριβώς και η μεγαλύτερη χρησιμότητά του.
Στρατηγική μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε συνθήκες κρίσης
Η προσέγγιση STRA.TECH.MAN
Χάρης Μιχαήλ Βλάδος
Κριτική
575 σελ.
ISBN 978-960-586-160-5
Τιμή: €45,00