Το βιβλίο που αναδίδει τη γλυκιά μυρωδιά του… καμένου λάστιχου
Έναν πρωτότυπο τρόπο βρήκε η αυτοκινητοβιομηχανία Kia για να προωθήσει το μοντέλο Stinger στις Ηνωμένες Πολιτείες, στέλνοντας σε περίπου 100 δημοσιογράφους από τον χώρο του ρεπορτάζ αυτοκινήτων ένα πολυτελές βιβλίο με πολλά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Μεταξύ άλλων, οι παραλήπτες του βιβλίου μπορούσαν να ξύσουν την επιφάνεια των ελαστικών σε μία φωτογραφία του αυτοκινήτου για να μυρίσουν «τη γλυκιά μυρωδιά του καμένου λάστιχου», ενώ καλούνταν να κάνουν «δαχτυλίδια» με το δάχτυλό τους σε μία σελίδα, κάτω από την οποία βρισκόταν ένα ύφασμα με μικροΐνες, στο οποίο τα «δαχτυλίδια» έμοιαζαν με τα σημάδια που αφήνουν στο έδαφος τα λάστιχα όταν σπινιάρουν. Επίσης, το βιβλίο περιλάμβανε μία ψεύτικη κλήση για υπερβολική ταχύτητα...
Την καμπάνια αυτή έτρεξε πέρυσι η διαφημιστική εταιρεία Innocean και, όπως αναφέρει το Adweek, ήταν τόσο επιτυχημένη, ώστε η Kia παρήγγειλε ακόμα 2.000 ίδια βιβλία για να τα διανείμει σε αντιπροσωπείες και VIPs.