Απευθείας πωλήσεις βιβλίων μέσω TikTok
Στο κανάλι της άμεσης πώλησης βιβλίων εισέρχεται το TikTok, που ανακοίνωσε συνεργασίες με τους εκδοτικούς οίκους HarperCollins UK, WHSmith, Bloomsbury, καθώς και με το bookshop.org, για την πώληση βιβλίων τους μέσω του online καταστήματος του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Η κίνηση αυτή έρχεται ως επιστέγασμα της επιτυχίας του #BookTok, της τεράστιας κοινότητας βιβλιόφιλων του TikTok, μέσω της οποίας εκατομμύρια χρήστες συζητούν καθημερινά για βιβλία που διαβάζουν, διαμορφώνοντας νέες τάσεις στην εκδοτική βιομηχανία και αναζωπυρώνοντας το ενδιαφέρον των νέων, κυρίως, για το βιβλίο.
«Με αυτές τις νέες συνεργασίες, είμαστε ευτυχείς διότι θα διευκολύνουμε ακόμα περισσότερο τους βιβλιόφιλους, που θα μπορούν να αγοράσουν τις πιο πρόσφατες προτάσεις του BookTok χωρίς καν να βγουν από την πλατφόρμα, παρέχοντας ταυτόχρονα νέους δρόμους στους εκδότες, μεγάλους και μικρούς, ώστε να προσεγγίσουν το κοινό τους», δήλωσε ο Patrick Nommensen, επικεφαλής διαδικτυακού εμπορίου του TikTok, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέες συνεργασίες με εκδοτικούς οίκους στο μέλλον, καθώς φιλοδοξία του κοινωνικού δικτύου είναι να αποτελέσει «τον απόλυτο προορισμό για τα βιβλία και τη λογοτεχνία».