Η προσαρμογή της αλυσίδας Waterstones στα δεδομένα της εποχής του κορονοϊού
Τον απότομο τρόπο με τον οποίο η μεγαλύτερη αλυσίδα βιβλιοπωλείων της Βρετανίας, Waterstones, αναγκάστηκε να αλλάξει ολόκληρο το επιχειρησιακό της μοντέλο για να προσαρμοστεί στα δεδομένα της απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω του κορονοϊού περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, James Daunt, μιλώντας στο BBC.
«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ότι οι πελάτες μας δεν μπορούν να έρθουν στα βιβλιοπωλεία μας, οπότε πρέπει να αγοράσουν από μας διαδικτυακά, και κάπως πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να καλύψουμε αυτή τη ζήτηση», δήλωσε ο Daunt, προσθέτοντας: «Ξαφνικά αναγκαστήκαμε να κλείσουμε όλα μας τα καταστήματα και μετά, εν μια νυκτί, ένα σημαντικό ποσοστό των πελατών μας μετέφερε τις αγορές του από τα καταστήματα στο διαδίκτυο. Φτάσαμε να έχουμε αύξηση 300% με 400% την πρώτη μέρα, και τώρα είμαστε στο +1.400-1.500%».
Κατόπιν, υπογράμμισε: «Ευτυχώς έχουμε ένα πολύ μεγάλο κέντρο διανομής, που εξυπηρέτησε τα 300 μας καταστήματα. Έχουμε ουσιαστικά αφιερώσει όλη μας την ενέργεια στο να μπορέσουμε να καλύψουμε τις διαδικτυακές παραγγελίες. Το ταχυδρομείο κάνει την παράδοση για μας και, ενώ παλιά μάς έστελναν ένα από εκείνα τα τεράστια φορτηγά που βλέπετε να πηγαινοέρχονται στους αυτοκινητοδρόμους, τώρα έχουμε μία ουρά από τέτοια που σχηματίζεται κάθε απόγευμα. […] Ανταποκρίνεσαι σε αυτό που θέλουν οι πελάτες από σένα. Τώρα που ξέρουν πώς είναι να αγοράζεις ένα βιβλίο από εμάς διαδικτυακά, θα συνεχίσουν έτσι; Εντέλει, το ελπίζουμε! Είμαστε βιβλιοπώλες. Μας αρέσει να πουλάμε βιβλία με οποιονδήποτε τρόπο», κατέληξε.