fbpx

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 30 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Μια εβδομάδα που προμηνυόταν από τις πιο φτωχές σε αριθμό ταινιών έφτασε στο παρά πέντε να έχει έξι νέες προτάσεις. Σε αυτές συγκαταλέγονται δύο επανεκδόσεις, από τις οποίες ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΥΜΑ έχει λιγότερο από πέντε χρόνια που είχε ξαναβγεί ως επανέκδοση, με την έλλειψη μνήμης να αφορά ως μειονέκτημα λιγότερο τους θεατές και περισσότερο την εταιρεία εκμετάλλευσής του στη χώρα μας. Παράλληλα, η ταινία ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΘΟΣ [ΒΕL AMI] βγήκε στις αίθουσες χωρίς να κριθεί αναγκαίο από την εταιρεία της να τη δουν προηγούμενα οι κριτικοί, αν και δεν αποκλείεται να δείτε αρκετές κριτικές παρουσιάσεις της ταινίας που το πιθανότερο είναι οι περισσότερες να προέρχονται από ιδιωτική παρακολούθηση αμφίβολης ποιότητας και νομιμότητας του υλικού του φιλμ, στο όνομα της «δημοσιογραφικής ενημέρωσης».

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 30 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΥΜΑ [ΤΗΕ LAST WAVE] (Επανέκδοση)

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ/106'/STRADA

Σκηνοθεσία: Πίτερ Γουίαρ

Ηθοποιοί: Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν, Ολίβια Χάμνετ, Ντέιβιντ Γκούλπιλιλ

Ο μύθος: Ένας Αυστραλός δικηγόρος αναλαμβάνει την υπεράσπιση πέντε Αβοριγίνων που κατηγορούνται για το θάνατο ενός άντρα της φυλής τους. Η έρευνά του και μια σειρά από αποκαλυπτικά οράματα θα τον οδηγήσουν να καταλάβει τι κρύβεται πίσω από το φόνο, όπως και τη δική του απρόσμενη σχέση.

Η ανάγνωσή μας: Το 1977, δύο χρόνια μετά το αριστουργηματικό ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΒΡΑΧΟΥ ΤΩΝ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΩΝ, ο Πίτερ Γουίαρ επιστρέφει με μια παράξενη αλληγορία αναφορικά με το τέλος του Δυτικού πολιτισμού επιβεβαιώνοντας την έφεσή του σε θέματα που άπτονται του μυστικισμού και τον απασχόλησαν έντονα στην αυστραλιανή περίοδό του. Τρεις παράμετροι συνθέτουν τον φιλοσοφικό στοχασμό του Αυστραλού δημιουργού σε σχέση με την αδυναμία της επιστημονικής σκέψης να αναλύσει τα δεδομένα που διαθέτει και να υπηρετήσει τον σύγχρονο άνθρωπο. Από τις πρώτες σκηνές, όπου μια δυνατή καταιγίδα με έντονους κεραυνούς από έναν καθαρό ουρανό στους χώρους ενός επαρχιακού σχολείου και της καταρρακτώδους βροχής στο Σίντνεϊ που τα μίντια αποδίδουν στους πάγους της Ανταρκτικής, οριοθετεί την αστοχία της φυσικής για την εξήγηση των καιρικών φαινομένων. Το δικαστικό σκέλος, που ελάχιστα τον ενδιαφέρει, αποτελεί το έναυσμα να τονίσει τον αυτόνομο τρόπο απονομής δικαιοσύνης μεταξύ των Αβοριγίνων, που δεν εμπίπτει απαραίτητα στην παραδοσιακή ερμηνεία του νομικού δίκαιου, όπως αντίστοιχα συνέβαινε και με τους αυτόχθονες Ινδιάνους στις ΗΠΑ, με αποτέλεσμα ο δικηγόρος που τους εκπροσωπεί να παρασύρεται σε ένα υπερασπιστικό κενό. Είναι ίσως η μοναδική φορά που οι Αβορίγινες δεν εμφανίζονται ως θύματα φυλετικού αφανισμού αλλά ως ισότιμα μέλη της κοινωνίας. Με μια σειρά από τρομακτικά οράματα και προφητικά όνειρα που βασανίζουν τον ήρωα, ο Γουίαρ σχολιάζει την ισχυρή παρουσία του ασυνείδητου στις πράξεις μας. Είναι ένα κλειδί για το παρελθόν και ένας οδηγός για το μέλλον, τον οποίο αδυνατεί να ερμηνεύσει η ψυχολογία και η θεολογία, την οποία εκπροσωπεί ο ιερέας. Ο σκηνοθέτης του ΤRUMAN SHOW κλιμακώνει μια ατμόσφαιρα μυστηρίου και έντασης σε μια λιτή και ερμητική ιστορία δύο παράλληλων κόσμων που στοχεύει στη σκέψη και όχι στον εντυπωσιασμό του θεατή. Για αυτόν το λόγο το παλιρροϊκό κύμα του τίτλου που κάποια στιγμή θα εμφανιστεί δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να σκεπάσει τα πάντα, όχι όμως και αυτή την αξέχαστη φιλμική εμπειρία.

Αξιολόγηση: 9/10

ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ [ΤΗΕ SHOP AROUND THE CORNER] (Επανέκδοση)ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ [ΤΗΕ SHOP AROUND THE CORNER] (Επανέκδοση)

HΠΑ/99'/ΝΕW STAR

Σκηνοθεσία: Ερνστ Λιούμπιτς

Ηθοποιοί: Τζέιμς Στιούαρτ, Μάργκαρετ Σάλαβαν, Φρανκ Μόργκαν

Ο μύθος: Mια άνεργη κοπέλα ζητά εργασία σε ένα κατάστημα δερμάτινων ειδών στη Βουδαπέστη. Χάρη στην εξυπνάδα της καταφέρνει αυτοσχεδιάζοντας να κάνει μια πώληση και να προσληφθεί από το αφεντικό, παρά την αρχική απόρριψή της από τον παλαιότερο και πιο έμπιστο υπάλληλο της επιχείρησης.

Η ανάγνωσή μας: Ο Λιούμπιτς, κάνοντας μια αναδρομή στην καριέρα του, είχε πει πως αυτή ήταν η πιο ανθρώπινη κωμωδία του. Πράγματι, σε αντίθεση με πολλές άλλες δημιουργίες του, εδώ σκιαγραφεί τις ζωές απλών καθημερινών ανθρώπων κάνοντας μια υποδειγματική μεταφορά στον κινηματογράφο ενός θεατρικού έργου του Μίκλος Λάζλο. Με ευστροφία και σπινθηροβόλα ματιά, μετατρέπει το κατάστημα της Βουδαπέστης σε έναν καθρέπτη της εργατικής τάξης στην κεντρική Ευρώπη. Οι ανταγωνισμοί και τα κουτσομπολιά των εργαζομένων, οι σχέσεις υπαλλήλων-εργοδότη, το φλέγον και τότε θέμα της ανεργίας διεισδύουν μεθοδικά στην πλοκή. Παράλληλα με την αισιόδοξη διάθεση μιας ρομαντικής κωμωδίας αναλύει τις διαπροσωπικές σχέσεις. Η ανώνυμη αλληλογραφία και τα τυφλά ραντεβού μεταξύ μοναχικών προσώπων ως μέσο γνωριμίας ή η μοιχεία ενσωματώνονται διακριτικά στην ίντριγκα και ο Λιούμπιτς παρατείνει μέχρι την τελική σκηνή την αποκάλυψη της αλήθειας στην ηρωίδα του. Η αεικίνητη κάμερα και το δημιουργικό μοντάζ καταργούν τη θεατρική σύμβαση, παρά τα ελάχιστα ντεκόρ και την απουσία εξωτερικών γυρισμάτων. Ο Τζέιμς Στιούαρτ, που μόλις είχε αρχίσει να λάμπει το άστρο του, διοχετεύει λεπτότητα, ευγένεια αλλά και δυναμισμό στο χαρακτήρα που υποδύεται, φλερτάροντας με μοναδική στρατηγική όταν μαθαίνει με ποια αλληλογραφεί. Ο Φρανκ Μόργκαν δίνει πολυδιάστατα την πατριαρχική φιγούρα του εργοδότη και η Μάργκαρετ Σάλαβαν είναι η ντελικάτη και ονειροπόλα νεαρή υπάλληλος. Οι τρεις ηθοποιοί την ίδια χρονιά (1940) θα ξανασυναντηθούν στο δράμα του Φρανκ Μπορζέιτζ ΤΗΕ ΜΟRTAL STORM. Πέρα από το κοινό της εποχής της, η ταινία αγαπήθηκε και από τον κόσμο του κινηματογράφου, με αποτέλεσμα να γνωρίσει και δύο αισθητά κατώτερα ριμέικ: ένα με τη μορφή μιούζικαλ το 1949 με τον τίτλο ΙΝ ΤΗΕ GOOD OLD SUMMERTIME, που σκηνοθέτησε ο Ρόμπερτ Λέοναρντ, με τους Τζούντι Γκάρλαντ και Βαν Τζόνσον, και μια πιο ελεύθερη μεταφορά, μισό αιώνα αργότερα, στην κομεντί της Νόρα Έφρον ΕΧΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ, με τους Τομ Χανκς και Μεγκ Ράιαν.

Αξιολόγηση: 8/10

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ [SHADOW DANCER]Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ [SHADOW DANCER]

ΑΓΓΛΙΑ-ΙΡΛΑΝΔΙΑ/101'/SEVEN

Σκηνοθεσία: Τζέιμς Μαρς

Ηθοποιοί: Άντρια Ράισμπορο, Κλάιβ Όουεν, Γκίλιαν Άντερσον

Ο μύθος: Ύστερα από μια αποτυχημένη βομβιστική επίθεση σε τρένο στο Λονδίνο, η Κολέτ, μια ανύπαντρη μητέρα από το Μπέλφαστ και μέλος του IRA, συλλαμβάνεται από τις μυστικές υπηρεσίες της Αγγλίας. Για να γλιτώσει την πολυετή κάθειρξη, της προτείνεται να γίνει κατάσκοπος όλων των μελλοντικών ενεργειών των συντρόφων της.

Η ανάγνωσή μας: Το φιλμ βασίζεται στο πρώτο μυθιστόρημα που κυκλοφόρησε το 1998 ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Τομ Μπράντμπι, που έγραψε και το σενάριο, ο οποίος είχε εργαστεί στη Βόρεια Ιρλανδία ως τηλεοπτικός ανταποκριτής τη δεκαετία του '90 για το δίκτυο ΙΝΤ. Ο Άγγλος Τζέιμς Μαρς υιοθετεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση, ιδίως στο πρώτο αινιγματικό εικοσάλεπτο, και αξιοποιεί τη θητεία του στο χώρο του ντοκιμαντέρ, είδος για το οποίο κέρδισε ένα Όσκαρ με το φιλμ ΣΕ ΤΕΝΤΩΜΕΝΟ ΣΚΟΙΝΙ στην τελετή του 2009. Η αυθεντικότητα στην περιγραφή και η συμπαγής δομή του το φέρνει πιο κοντά στα επίπεδα ενός πολιτικού θρίλερ όπως το ΣΥΡΙΑΝΑ του Στίβεν Γκάχαν και έχει λιγότερη συνάφεια με το θορυβώδες και διδακτικό ύφος του Πολ Γκρίνγκρας στο ΜΑΤΩΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ, παρά το γεγονός ότι εμπνέονται από το ίδιο πολιτικό πρόβλημα. Τόσο η χρονική απόσταση από τα γεγονότα όσο και η γεωγραφική του Άγγλου δημιουργού, που ζει μόνιμα στην Κοπεγχάγη, επιτρέπουν μια συνολική θεώρηση πάνω στις αληθινές συνέπειες ενός απελευθερωτικού αγώνα στις ζωές όσων τον στηρίζουν και το βαθύτερο μήνυμα της ανθρώπινης θυσίας. Η κάμερα του Μαρς παρακολουθεί τον αέναο κύκλο του μίσους και του αίματος, που ζητάει ένα τουλάχιστον θύμα, τον προδότη ή τον άχρηστο πληροφοριοδότη, ανάλογα την πλευρά όπου είναι στραμμένη, χωρίς να παραμελεί να δείξει τον ψυχρό κόσμο των μυστικών υπηρεσιών. Το σεναριακό υλικό εμπνέεται από πραγματικά και φανταστικά περιστατικά και ακολουθεί τη διαδρομή ενός γοητευτικού λαβύρινθου προσφέροντας σκηνές αυθεντικότητας, όπως το τελετουργικό στην κηδεία ενός Ιρλανδού αγωνιστή. Η Κολέτ αποδεικνύεται μια ανάξια μορφή κατασκόπου, αφού νωρίτερα ήταν μια αναποτελεσματική ένοπλη αγωνίστρια με αμφιβολίες για τη μορφή πάλης των συντρόφων της. Ο Μακ, ο πράκτορας που την καλύπτει, γνωρίζει την αδίστακτη ιεραρχία στην υπηρεσία του, που τον φέρνει σε απομόνωση. Είναι και οι δύο όμηροι στα στρατόπεδα όπου ανήκουν αυτονόητα. Πειστικοί οι δεύτεροι ρόλοι (Μπριντ Μπρέναν η μητέρα, Ντόμνχολ Γκλίσον ο μικρός αδελφός και Ντέιβιντ Γουίλμοτ ο αρχηγός), άψογος και ο Κλάιβ Όουεν στο μόνιμο πλέον κοστουμαρισμένο και ξυρισμένο προφίλ του. Μοναδική ερμηνευτική παραφωνία που χρεώνεται ο Μαρς, η ταλαντούχα Άντρια Ράισμπορο, που είχε διαπρέψει στο περσινό ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ του Ρόουαν Τζόφε και στο φετινό W. E. της Μαντόνα, πλάθει μια υπερβολικά ψυχρή Κολέτ, συγχέοντας τις τύψεις και το θυμό με την απάθεια. Όμως αυτή η αδυναμία δεν επηρεάζει καθοριστικά το πολιτικό δράμα, που κοιτάζει με αντικειμενικότητα την ιστορική πραγματικότητα και κυκλοφόρησε ταυτόχρονα σε Αγγλία και Ιρλανδία την προηγούμενη εβδομάδα, δύο μήνες μετά την ιστορική χειραψία του Μάρτιν ΜακΓκίνες, αναπληρωτή πρωθυπουργού και πρώην αρχηγού του Ιρλανδικού Δημοκρατικού Στρατού, με τη βασίλισσα Ελισάβετ.

Αξιολόγηση:7/10

ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ 3: ΟΙ ΦΥΓΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ [ΜΑDAGASCAR 3: EUROPE'S MOST WANTED] ΜΑΔΑΓΑΣΚΑΡΗ 3: ΟΙ ΦΥΓΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ [ΜΑDAGASCAR 3: EUROPE'S MOST WANTED]

HΠΑ/93'/UIP

Σκηνοθεσία: Τομ ΜακΓκάρθ, Έρικ Ντάρνελ, Κόνραντ Βέρνον

Ακούγονται οι: Mπεν Στίλερ, Κρις Ροκ, Σάσα Μπάρον Κοέν, Ντέιβιντ Σουίμερ, Τζέιντα Πίνκετ Σμιθ, Μάρτιν Σορτ

Κινουμένων σχεδίων και με ελληνική μεταγλώττιση

Ο μύθος: Η γνωστή συντροφιά ζώων του ζωολογικού κήπου, σε ακόμα μία περιπέτειά της, για να φτάσει στη Νέα Υόρκη μπλέκει με ένα τσίρκο που περιοδεύει στην Ευρώπη ενώ τους κυνηγάει η αστυνομικός Σαντέλ Ντι Μπουά που θέλει στη συλλογή της ένα κεφάλι λιονταριού.

Η ανάγνωσή μας: Το επιτυχημένο φραντσάιζ της Dreamworks επιστρέφει με αρκετές νέες προσθήκες –έναν επιπλέον σκηνοθέτη (Κόνραντ Βέρνον) και πολλές απρόβλεπτες συμμετοχές ηθοποιών (Φράνσις Μακ Ντόρμαντ, Τζέσικα Τζαστέιν, Μπράιαν Κράνστον, Βίνι Τζόουνς)– και είναι γυρισμένο για πρώτη φορά τρισδιάστατο, χωρίς αυτό να αποδεικνύεται πλεονέκτημα καλλιτεχνικά. Η σημαντικότερη προσάρτηση όλων όμως είναι αυτή του Νόα Μπάουμπαχ στο σενάριο. Ο σκηνοθέτης των ΔΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ και Η ΜΑΡΓΚΟ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ, και σεναριογράφος στα φιλμ του Γουές Άντερσον ΥΔΑΤΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ και Ο ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΦΟΞ, βάζει τη δική του συγγραφική φινέτσα στις ευρωπαϊκές ιστορίες των συμπαθών ζώων και μια προσεγμένα ενήλικη διάσταση στα δρώμενα και στους διαλόγους. Ο Άλεξ το λιοντάρι, ο Μάρτι η ζέβρα, ο Μέλμαν η καμηλοπάρδαλη, η Γκλόρια η ιπποποταμίνα και η υπόλοιπη παρέα θα συναναστραφούν καινούργιους φίλους (τα ζώα ενός τσίρκου) και θα γνωρίσουν ακόμα καλύτερα τη ζούγκλα της πραγματικής ζωής προτού επιστρέψουν στην έδρα τους. Έξοχη η αναπαράσταση των ευρωπαϊκών πόλεων, όπως και η γαλλική προφορά της Φράνσις Μακ Ντόρμαντ στο ρόλο της μοχθηρής αστυνομικού. Τις φωνές τους δανείζουν σε δεύτερους ρόλους και οι τρεις σκηνοθέτες. όπως και ο συνάδελφός τους Κρις Μίλερ, δημιουργός των ΣΡΕΚ Ο ΤΡΙΤΟΣ και ΓΑΤΟΣ ΣΠΙΡΟΥΝΑΤΟΣ.

Αξιολόγηση: 6/10

ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΙΑΡΙ [Α FEW BEST MEN]ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΙΑΡΙ [Α FEW BEST MEN]

ΑΓΓΛΙΑ-ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ/97'/ΑUDIOVISUAL

Σκηνοθεσία: Στέφαν Έλιοτ

Ηθοποιοί: Κέβιν Μπίσοπ, Κρις Μάρσαλ, Ολίβια Νιούτον-Τζον

Ο μύθος: Νεαρός Άγγλος ερωτεύεται αιθέρια ύπαρξη από την Αυστραλία σε εξωτικό νησί και αποφασίζουν να ενωθούν με τα δεσμά του γάμου στη χώρα της. Για το ταξίδι και την τελετή, καθότι ορφανός, θα τον συνοδεύσουν οι τρεις στενοί του φίλοι, που θα κάνουν το γάμο άνω κάτω.

Η ανάγνωσή μας: Το στοιχείο ότι η ταινία λανσάρεται υπενθυμίζοντας μια εμπορική επιτυχία του σκηνοθέτη από το μακρινό 1994 (ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΙΣΙΛΑ, ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ), έστω κι αν εκείνο το φιλμ είχε αποσπάσει το Όσκαρ κοστουμιών και από τότε είχαν μεσολαβήσει μόλις τρεις ταινίες του, προκαλεί επιφυλάξεις για τη νέα του δουλειά. Η αλήθεια είναι ότι ένα ατύχημά του κάνοντας σκι το 2004 έβγαλε εκτός τροχιάς μια μέτρια σκηνοθετική πορεία. Ο Έλιοτ προσεγγίζει με κέφι αλλά χωρίς κωμικά ευρήματα το υλικό του. Ο σεναριογράφος Ντιν Κρεγκ, που είχε μακελέψει συγγραφικά με πολύ μπρίο μια άλλη τελετή στο ξεκαρδιστικό ΕΝΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ του Φρανκ Οζ, δεν μπορεί να επαναλάβει εκείνη την επιτυχία του. Πίσω από τη χλιαρή αντιπαραβολή της ιδιοσυγκρασίας Αυστραλών και Βρετανών, τα γκαγκ είναι χοντροκομμένα, οι πλάκες ανούσιες και ένα κριάρι που δε μοιάζει ψηφιακό ταλαιπωρήθηκε χωρίς λόγο. Με εξαίρεση δυο τρεις ερμηνείες, οι υπόλοιπες δείχνουν ερασιτεχνικές. Διασώζονται οι δύο κουμπάροι, Κέβιν Μπίσοπ και Κρις Μάρσαλ, και η Ολίβια Νιούτον-Τζον στο ρόλο της μητέρας της νύφης. Η θρυλική Σάντι του GREASE, αφού νίκησε τον καρκίνο του στήθους, πρωταγωνιστεί, χορεύει, τραγουδά στο ένα από τα δύο σάουντρακ του φιλμ και αποτελεί την ιδανική πεθερά που θα επιθυμούσε κάθε νοήμονος γαμπρός. Το πιο μεγάλο αστείο τελικά δεν υπάρχει μέσα στην ταινία αλλά γύρω από αυτή. Το αμέσως προηγούμενο φιλμ του Έλιοτ ονομαζόταν ΕΝΑΣ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ [ΕΑSY VIRTUE], βασιζόταν σε ένα θεατρικό του Νόελ Κάουαρντ και αναφερόταν σε νεαρό Άγγλο που έφερνε στο σπίτι του στη βικτοριανή Αγγλία την Αμερικανίδα σύζυγό του που περνούσε τα πάνδεινα από την πεθερά της!

Αξιολόγηση: 2/10

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΘΟΣ [ΒΕL AMI]ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΠΑΘΟΣ [ΒΕL AMI]

ΑΓΓΛΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ/ΗΟLLYWOOD ENTERTAINMENT

Σκηνοθεσία: Ντέκλαν Ντόνελαν, Νικ Όρμεροντ

Ηθοποιοί: Ρόμπερτ Πάτινσον, Ούμα Θέρμαν, Κριστίν Σκοτ Τόμας

Ο μύθος: –

Η ανάγνωσή μας: Δεν προβλήθηκε για κριτικούς/δημοσιογράφους.

Αξιολόγηση: –

 

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Διεύθυνση

Πτολεμαίων 4
(Πλατεία Προσκόπων)
11635 Αθήνα,
Τηλ.-fax: 210.7212307
info@diastixo.gr
ISSN: 2585-2485

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και μάθετε πρώτοι. τα τελευταία νέα για το βιβλίο και για τις τέχνες.

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από το diastixo.gr, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.