fbpx

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Από την Πέμπτη 4 Ιουλίου και για δύο εβδομάδες, ο κινηματογράφος Άστυ ετοίμασε ένα εκτενές αφιέρωμα, με δύο προβολές καθημερινά και ενιαίο εισιτήριο, στον Άλφρεντ Χίτσκοκ, στο οποίο θα προβληθούν έντεκα ταινίες του της περιόδου 1939-1958. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ορισμένες από τις κορυφαίες στιγμές του μεγάλου σκηνοθέτη όπως Ο ΔΕΣΜΩΤΗΣ ΤΟΥ ΙΛΙΓΓΟΥ και Ο ΣΙΩΠΗΛΟΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ αλλά και πιο άγνωστες δουλειές του όπως ΟΙ ΝΑΥΑΓΟΙ και Η ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΗΣ ΤΖΑΜΑΪΚΑ.

Αρχίζει την Πέμπτη 4 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί στις 10 Ιουλίου, στην ταράτσα του Λαΐς, με δύο φιλμ ημερησίως, η 4η Εβδομάδα Ισπανικού Κινηματογράφου που φέτος τιτλοφορείται «Μισός Αιώνας Κωμωδίας» και αποτελεί ένα πανόραμα του συγκεκριμένου είδους των τελευταίων πενήντα χρόνων. Θα προβληθούν δώδεκα ταινίες από τις οποίες ελάχιστες (ΤΟΡΕΜΟΛΙΝΟΣ 73, Ο ΕΡΩΤΑΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ) είχαν φθάσει στη χώρα μας. Στη λίστα των ταινιών βρίσκουμε και δύο φιλμ του Χοσέ Λουίς Γκαρθία Μπερλάνγκα Ο ΜΙΚΡΟΣ ΤΑΥΡΟΣ και Ο ΔΗΜΙΟΣ, φόρος τιμής στον ηθοποιό Αλφρέντο Λάντα που πέθανε το Μάιο.

ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ (ΗΙΤ ΑΝD RUN)ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ (ΗΙΤ ΑΝD RUN)

HΠΑ/100'/ΑUDIOVISUAL

Σκηνοθεσία: Νταξ Σέπαρντ, Ντέιβιντ Πάλμερ

Ηθοποιοί: Νταξ Σέπαρντ, Κίρστεν Μπελ, Μπράντλεϊ Κούπερ, Μπο Μπρίτζες, Τομ Άρνολντ

Ο μύθος: Ένας μάρτυρας σε πρόγραμμα προστασίας, που παραβιάζει τους περιοριστικούς όρους για να μεταφέρει τη κοπέλα του στο πανεπιστήμιο του Λος Άντζελες, βρίσκεται κυνηγημένος από το πρώην εραστή της, τον πράκτορα που τον επιτηρεί και τον αρχηγό της σπείρας που κατέδωσε.

Η ανάγνωσή μας: Με παρουσιαστικό Κερτ Κομπέιν, προϋπολογισμό αντίστοιχο ελληνικής ταινίας αλλά περίσσιο ενθουσιασμό ο Νταξ Σέπαρντ παίρνει τη θριαμβευτική ρεβάνς για την, πενιχρή σε δάφνες μέχρι τώρα, καριέρα του. Στην ουσία η δεύτερη ταινία που σκηνοθετεί μαζί με τον Ντέιβιντ Πάλμερ είναι μία προσωπική υπόθεση. Ο ίδιος είναι επίσης πρωταγωνιστής, σεναριογράφος ,συμπαραγωγός, η αρραβωνιαστικιά του Κίρστεν Μπελ είναι η συμπρωταγωνίστρια και το προάστιο του Μίλφορντ, που ξεκινάει η ιστορία, η γενέτειρα του. Ο τριανταοχτάχρονος ηθοποιός της σειράς PARENTHOOD αποφασίζει να αξιοποιήσει τις σπουδές ανθρωπολογίας αλλά πιθανόν και τις ατέλειωτες ώρες οδήγησης στην αμερικανική ενδοχώρα και να παρουσιάσει την παράνοια που υπάρχει στους αχανείς αυτοκινητοδρόμους της. Ιστορία αγάπης, καταδιώξεις αυτοκινήτων και μαύρη κωμωδία συνδυάζονται έξυπνα. Ο ήρωας συγκρατεί την οργή του σεβόμενος το μεταπτυχιακό της αγαπημένης του στη μη-βίαιη επικοινωνία. Η ομοφυλοφιλία των άγαρμπων αστυνομικών που αναζητούν ταίρι μέσω GPS αντιμετωπίζεται με λεπτότητα. Η βία στην ουσία αποδοκιμάζεται, αφού οι ληστές είναι στο βάθος αφελείς και ακίνδυνοι. Εντυπωσιακό παρασκήνιο υπάρχει γύρω από το όνομα του πρωταγωνιστή και του ρόλου που υποδύεται: το Νταξ η μητέρα του το εμπνεύστηκε από τον ήρωα μυθιστορήματος του Χάρολντ Ρόμπινς. Στη ταινία αρχικά λέγεται Γιουλ, επειδή ο πατέρας του ήταν θαυμαστής του Γιουλ Μπρίνερ, αλλά μετονομάστηκε, στα πλαίσια του προγράμματος προστασίας, σε Τσαρλς Μπρόνσον, παραπέμποντας όχι στον γνωστό ηθοποιό αλλά στον περιβόητο Άγγλο εγκληματία που υιοθέτησε το όνομα του. Μάλιστα ο Σέπαρντ κάνει και μία ευθεία αναφορά και στο έξοχο ΒRONSON του Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν. Ένα ανεξάρτητο road movie υψηλής ταχύτητας που θα δυσκολευτείτε να προσπεράσετε.

Αξιόλογηση: 7/10      

ΖΟΥΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ (VIVRE SA VIE: FILM EN DOUZE TABLEAUX)ΖΟΥΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ (VIVRE SA VIE: FILM EN DOUZE TABLEAUX)

ΓΑΛΛΙΑ/84'/ΝΕW STAR

Σκηνοθεσία: Ζαν-Λικ Γκοντάρ

Ηθοποιοί: Άννα Καρίνα, Σάντι Ρίμποτ, Αντρέ Λαμπαρτέ

Ο μύθος: Η Νανά, υπάλληλος δισκοπωλείου με οικονομικά προβλήματα, θα εκδιωχθεί από το διαμέρισμα που νοικιάζει και θα εγκαταλείψει το σύντροφο της. Σταδιακά θα οδηγηθεί στην πορνεία, η γνωριμία της όμως με έναν προαγωγό θα αποδειχτεί μοιραία.

Η ανάγνωσή μας: Η τρίτη χρονολογικά κυκλοφορία του Γκοντάρ, το 1962, αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα του Νέου Κύματος. Παρακινούμενος από μία έρευνα της εποχής για το φαινόμενο της πορνείας, ο Γάλλος εστέτ συνδυάζει τη μυθοπλασία και την ντοκιμαντερίστικη αισθητική, σύμφωνα με τις θεωρίες του Ζαν Ρους, χωρίζοντας την πειραματική αφήγηση σε δώδεκα επεισόδια με μεσότιτλους. Η Νανά, εκτός από το οικονομικό αδιέξοδο, ταλανίζεται από τις υπαρξιακές της ανησυχίες, και την ανάγκη για ελευθερία. Ξέροντας ότι η φυγή είναι μία ουτοπία, όπως θα εκμυστηρευτεί στη διάρκεια της ταινίας, θα επιλέξει την εκπόρνευση που εσφαλμένα θα διαχωρίσει από την αλλοτρίωση. Ο Γκοντάρ εισάγει τον αυτοσχεδιασμό και το φιλοσοφικό στοχασμό στους διαλόγους των ηθοποιών, που συχνά αφήνει εκτός κάδρου ή τους κινηματογραφεί με την πλάτη γυρισμένη στη κάμερα. Παράλληλα ενσωματώνει λογοτεχνικές και κινηματογραφικές επιρροές (από Εμίλ Ζολά και Έντγκαρ Άλαν Πόε μέχρι Κάρλ Ντράγιερ). Μάλιστα για να αποδείξει την αμεσότητα της Νουβέλ Βαγκ δε διστάζει να συμπεριλάβει πλάνο από μία τεράστια ουρά έξω από κινηματογράφο που προβάλλονταν το ΖΙΛ ΚΑΙ ΖΙΜ του φίλου του Φρανσουά Τριφό, που είχε βγεί στις αίθουσες οκτώ μήνες νωρίτερα. Ο Γκοντάρ βοηθούμενος από τα ημερήσια και διαυγή πλάνα του διευθυντή φωτογραφίας Ραούλ Κουτάρ παρατηρεί φετιχιστικά την Άννα Καρίνα (σύζυγο του εκείνη τη περίοδο) και το πρώην μοντέλο από τη Δανία, τον ανταμείβει με την καλύτερη από τις συνολικά επτά συνεργασίες τους. Ένας παρατηρητικός και καινοτόμος Γκοντάρ της πρώτης περιόδου που έδειξε το σινεμά ως ακαταμάχητη διανοητική διαδρομή.

Αξιολόγηση: 7/10

Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ (ΤΗΕ LONE RANGER)Ο ΜΟΝΑΧΙΚΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ (ΤΗΕ LONE RANGER)

ΗΠΑ/149'/FEELGOOD

Σκηνοθεσία: Γκορ Βερμπίνσκι

Ηθοποιοί: Τζόνι Ντεπ, Άρμι Χάμερ, Τομ Γουίλκινσον, Έλενα Μπόναμ Κάρτερ

Ο μύθος: Ένας Ινδιάνος εξιστορεί σε ένα αγόρι την ιστορία του Μοναχικού Καβαλάρη, ενός πρώην δικηγόρου, που οι συνθήκες τον μεταμόρφωσαν σε μασκοφόρο υπερασπιστή της δικαιοσύνης και την κοινή τους πορεία κόντρα στη διαφθορά.

Η ανάγνωσή μας: Η Γουόλτ Ντίσνεϊ και ο Τζέρι Μπρουκχάιμερ συνεργάζονται ξανά με αφορμή έναν δημοφιλή ήρωα, που πρωτοεμφανίστηκε σε ραδιοφωνική σειρά του Ντιτρόιτ το 1933. Οι περιπέτειες του Μοναχικού Καβαλάρη και του Ινδιάνου συνοδοιπόρου του στην Άγρια Δύση αγκαλιάστηκαν από το πλατύ κοινό, τόσο στα ερτζιανά όσο και στη τηλεοπτική τους εκδοχή. Οι παραγωγοί είχαν να επιλύσουν το πρόβλημα ότι αν και ο Τζόνι Ντεπ θα ήταν το πρώτο όνομα, δε θα είχε τον πρωταγωνιστικό και ομώνυμο ρόλο. Αποφάσισαν ως συμβιβαστική λύση να αφηγηθούν την ιστορία από την οπτική γωνία του Ινδιάνου Τόντο και ώθησαν τον σκηνοθέτη να γυρίσει την ταινία ως buddie movie (είδος αγαπητό και κερδοφόρο για τον Μπρουκχάιμερ), μοιράζοντας ισότιμα την ευθύνη των αποφάσεων και της αποτελεσματικότητας στους δύο ήρωες. Ο Γκορ Βερμπίνσκι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τις σκηνές δράσης, φρεσκάρει με άνεση το γουέστερν ως είδος και συναρπάζει, τουλάχιστον στις δύο άκρως θεαματικές σεκάνς πάνω σε τρένο στην αρχή και στο τέλος του φιλμ. Το σενάριο χωλαίνει όταν οι ρυθμοί χαμηλώνουν και καλείται να αναπτύξει χαρακτήρες, αλλά ασφαλώς δεν είναι αυτό το ζητούμενο σε μία επένδυση διακοσίων πενήντα εκατομμυρίων δολαρίων. Ο Άρμι Χάμερ (J ΕDGAR) τα πάει περίφημα ως αction hero με μία τρωτή και ευαίσθητη πλευρά. Ταιριάζει αρμονικά με τον Τζόνι Ντεπ που υποδύεται το δεύτερο Ινδιάνο της καριέρας του (μετά το ΓΕΝΝΑΙΟ, το σκηνοθετικό του ντεμπούτο) και συναντά, για έκτη φορά, στα πλατό την Έλενα Μπόναμ Κάρτερ. Παρά την παρουσία της ΙLM του Τζορτζ Λούκας στη δημιουργία των οπτικών εφέ και τα ριψοκίνδυνα νούμερα των κασκαντέρ η ταινία, σε αντίθεση με τις ξέφρενες αμαξοστοιχίες, μένει στις ράγες μιας καθαρόαιμης περιπέτειας της παλιάς σχολής, ζωντανεύοντας ένα θρυλικό χαρακτήρα.

Αξιολόγηση: 5/10

O YΠΝΩΤΙΣΤΗΣ (ΗΥPNOTISΟRΕΝ)O YΠΝΩΤΙΣΤΗΣ (ΗΥPNOTISΟRΕΝ)

ΣΟΥΗΔΙΑ/122'/ROSEBUD-ODEON

Σκηνοθεσία: Λάσε Χάλστρομ

Ηθοποιοί: Τομπίας Ζίλιακους, Μίκαελ Πέρσμπραντ, Λένα Όλιν

Ο μύθος: Ένας αστυνομικός για να εξιχνιάσει τη δολοφονία των μελών μίας οικογένειας απευθύνεται σε έναν ψυχίατρο με ειδίκευση στον υπνωτισμό προκειμένου να αποσπάσει πληροφορίες από το μοναδικό διασωθέντα γιο, που νοσηλεύεται σε κωματώδη κατάσταση.

Η ανάγνωσή μας: Μεταφορά του ομώνυμου μπεστ σέλερ που έγραψε το ζεύγος Αλεξάντερ και Αλεξάντρα Αχντόριλ κάτω από το ψευδώνυμο Λαρς Κέπλερ. Ο Αχντόριλ είχε θορυβήσει, το 2006, με το μυθιστόρημα του REGISSOREN εμπνευσμένο από τη ζωή του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν. Αρχικά ο κορυφαίος Σουηδός σκηνοθέτης είχε εγκρίνει το χειρόγραφο, αλλά αργότερα αποκήρυξε το βιβλίο. Ο ΥΠΝΩΤΙΣΤΗΣ σηματοδοτεί την επιστροφή του Λάσε Χάλστρομ και της συζύγου του Λένα Όλιν στην πατρίδα τους και την πρώτη ταινία στη μητρική του γλώσσα, από το 1987. Το μεγαλύτερο μέρος της φιλμογραφίας του Σουηδού δημιουργού καταλαμβάνουν οι διασκευές βιβλίων. Όποτε το πρωτότυπο υλικό και η προσαρμογή ήταν επιτυχημένη (ΤΙ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΓΚΙΛΜΠΕΡΤ ΓΚΡΕΪΠ, Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ), ο Χάλστρομ με το διακριτικό σκηνοθετικό ύφος διέπρεψε. Οι Αχντόριλ είχαν στο μυαλό τους τον Στιγκ Λάρσον, όμως η ιστορία τους δεν διαθέτει την ίδια πολυπλοκότητα των οικογενειακών και πολιτικών σχέσεων και τα μυστικά τους αποδεικνύονται ελάχιστα αγωνιώδη. Ένας μοναχικός αστυνομικός, που ζει αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη υπόθεση και ένας ψυχίατρος με ανεπίλυτα προβλήματα (επαγγελματικό μαρασμό, συζυγική κρίση, άρρωστο γιο), ισοδυναμούν με δύο μονοδιάστατους χαρακτήρες. Ο Χάλστρομ, άπειρος στο χώρο των θρίλερ, διευθύνει απρόσωπα την πορεία τους προς την κάθαρση, οι σκηνές του υπνωτισμού δεν έχουν την απαιτούμενη κορύφωση και οι ερμηνείες είναι εντελώς άχρωμες. Στην ουσία η ταινία θυμίζει μία από τις πολλές παραγγελίες χολιγουντιανού στούντιο, που ανέλαβε τα προηγούμενα χρόνια. Η ατμόσφαιρα μένει ολότελα παγωμένη, χωρίς να ευθύνεται ο χειμώνας της Στοκχόλμης και η σκανδιναβική αστυνομική λογοτεχνία είναι βέβαιο ότι δεν θα φέρει άλλη μία κινηματογραφική επιτυχία.

Αξιολόγηση: 4/10

EINAI TΡΕΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ (VIVE LA FRANCE)EINAI TΡΕΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ (VIVE LA FRANCE)

ΓΑΛΛΙΑ/98'/VILLAGE

Σκηνοθεσία: Μίκαελ Γιουν

Ηθοποιοί: Ζοσέ Γκαρσιά, Μίκαελ Γιουν, Ιζαμπέλ Φουναρό

O μύθος: Δύο μάρτυρες του άγνωστου κρατιδίου του Ταμπουλιστάν αναλαμβάνουν μία αποστολή αυτοκτονίας με στόχο τον Πύργο του Άιφελ, προκειμένου να στρέψουν τα βλέμματα των Γάλλων και του υπόλοιπου κόσμου στην περιοχή τους και να αποκαταστήσουν τη φήμη τους: ότι είναι οι αυθεντικοί εφευρέτες της... σαλάτας ταμπουλέ.

Η ανάγνωσή μας: Στα χνάρια της ταινίας BORAT, του Λάρι Τσαρλς, η κωμωδία του Μίκαελ Γιουν δεν κρύβει το άγχος της για εμπορική επιτυχία, που δεν ευοδώθηκε στο γαλλικό box office. Ο σκηνοθέτης-πρωταγωνιστής σκιαγραφεί υποτιμητικά τους κατοίκους του φανταστικού Ταμπουλιστάν (που παραπέμπει σε αληθινά κράτη της Ασίας, χωρίς το κίνδυνο διπλωματικών επεισοδίων), όχι μόνο για τα πρωτόγονα ήθη τους ή τη σεξιστική συμπεριφορά τους αλλά, κυρίως, για τον τρόπο που επιλέγουν να εκφράσουν το ασυνήθιστο αίτημα τους. Ο Γιουν θεωρεί ότι υπονομεύει την τρομοκρατία, που εδώ έχει διαφημιστικά (!) ελατήρια αλλά ακόμη και η χιουμοριστική της επίκληση μοιάζει κακόγουστη και αμφιλεγόμενη. Το Παρίσι ως προορισμός θα αποδειχτεί μία αληθινή οδύσσεια για τους δύο ξένους, αφού θα χρειαστεί να γλυτώσουν από τους εθνικιστές στη Κορσική, τους οπαδούς της Μαρσέιγ στη Μασσαλία, όταν ο ένας εμφανίζεται με τη φανέλα της μισητής αντιπάλου Παρί Σεν Ζερμέν, και ασυνείδητους ιατρούς στη Τουλούζη. Επεισόδια με σατυρικά στοιχεία, που δίνουν την ευκαιρία στον Γιουν να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τη ρατσιστική μεταχείριση των δύο βασικών χαρακτήρων, δείχνοντας, υποθετικά, και τα ελαττώματα των συμπατριωτών του. Συμπαραστάτισσα στην περιπλάνηση τους μία νεαρή δημοσιογράφος, που θα τους μυήσει στις χαρές του δυτικού πολιτισμού. Πίσω από τον, απροκάλυπτα πατριωτικό, τίτλο και την άκρατη εξύμνηση του γαλλικού τρόπου ζωής, που μετατρέπει δύο αφελείς εισβολείς σε εθνοσωτήρες, η πιο ειρωνική λεπτομέρεια είναι ότι η αρχική ιδέα του σεναρίου ανήκει σε έναν Ιταλό, πληροφορία ικανή για να αναφωνήσεις: Vive le cinema.

Αξιολόγηση: 3/10

Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΗ (UN BONHEUR N' ARRIVE JAMAIS SEUL)Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΝΗ (UN BONHEUR N' ARRIVE JAMAIS SEUL)

ΓΑΛΛΙΑ/110'/SEVEN FILMS-SPENTZOS FILM

Σκηνοθεσία: Τζέιμς Χιουθ

Ηθοποιοί: Σοφί Μαρσό, Γκαντ Ελμαλέχ, Φρανσουά Μπερλεάντ

Ο μύθος: Ένας πιανίστας της τζαζ που συνθέτει μουσική για διαφημίσεις ερωτεύεται την πρώην σύζυγο του αφεντικού του, μητέρα τριών ανήλικων παιδιών.

Η ανάγνωσή μας: Η θέα μίας μουσκεμένης, από τη νεροποντή, Σοφί Μαρσό θα έκαμπτε κάθε ανδρική αντίσταση, ακόμη και αν απέναντι της ήταν ένας μποέμ μουσικός, που απεχθάνεται τα παιδιά. Ο Τζέιμς Χιουθ (ΛΟΥΚΥ ΛΟΥΚ) δεν έχει να προσθέσει τίποτα στο χιλιοειπωμένο μοτίβο δύο διαφορετικών χαρακτήρων που θα ενώσει ο έρωτας. Απλά αναβιώνει τις αμερικάνικες ρομαντικές κομεντί με στοιχεία σλάπστικ του παρελθόντος, μόνο που η επιλογή των δύο πρωταγωνιστών μοιάζει ακατάλληλη. Η Μαρσό έχει τη γοητεία, αλλά όχι και την έφεση, στη screwball κωμωδία, ο Ελμαλέχ χειρίζεται άψογα την αστεία πλευρά του αλλά προδίδεται από την ελάχιστα αρρενωπή φυσιογνωμία του και δεν εμπνέει ως πατρική φιγούρα. Επιπρόσθετα η ανύπαρκτη, στην πραγματικότητα, ηλικιακή διαφορά των δύο ηθοποιών, ουσιαστικά αναιρεί τις αντιθέσεις ανάμεσα στον ανέμελο εργένη, που πασχίζει να εκπληρώσει τα καλλιτεχνικά του όνειρα και στην ώριμη μητέρα, που προσπαθεί να ανταπεξέλθει με τρία παιδιά και δύο πρώην συζύγους. Χωρίς διάθεση για μία ρεαλιστική ματιά στις σύγχρονες σχέσεις, το φιλμ γαντζώνεται στα κλισέ των παρεξηγήσεων και των προστριβών, μέχρι να συμπληρωθεί το δίωρο Αν σε κάτι αποδεικνύεται καλόγουστος ο Χιουθ είναι στις μουσικές επιλογές με τις οποίες επενδύει τις σκηνές του, με ιδιαίτερη προτίμηση σε ονόματα της Μοtown (Μάρβιν Γκέι, Στίβι Γουόντερ, Δε Μάρβελετς) και Chess Records (Έτα Τζέιμς). Αυτό που ξεχνά είναι ότι όπως η ευτυχία και η αγάπη δεν έρχονται μόνες, το ίδιο ισχύει και για την κινηματογραφική απόλαυση.

Αξιολόγηση: 3/10

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Διεύθυνση

Πτολεμαίων 4
(Πλατεία Προσκόπων)
11635 Αθήνα,
Τηλ.-fax: 210.7212307
info@diastixo.gr
ISSN: 2585-2485

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και μάθετε πρώτοι. τα τελευταία νέα για το βιβλίο και για τις τέχνες.

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από το diastixo.gr, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.