fbpx

NEEΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Η τρίτη Εβδομάδα Βραζιλιάνικου Κινηματογράφου διεξάγεται φέτος, από τις 27 Ιουνίου μέχρι τις 3 Ιουλίου, στην ταράτσα του Λαΐς με έντεκα ταινίες μεγάλου και ισάριθμες μικρού μήκους από ένα ευρύ φάσμα της συγκεκριμένης κινηματογραφίας. Ανάμεσα τους ξεχωρίζουν η βουβή ταινία-θρύλος ΤΟ ΟΡΙΟ του Μάριο Πεϊσότο και οι ΞΕΡΕΣ ΖΩΕΣ, φιλμ ορόσημο του κινήματος «σινέμα-νόβο» του Νέλσον Περέιρα ντος Σάντος μαζί με δείγματα της τελευταίας διετίας πρωτοεμφανιζόμενων ή γνωστών δημιουργών όπως οι Ζοζέ Παντίλια, Κλαούντιο Ασίς και Μπρένο Σιλβέιρα.

Εγκαινιάστηκε την Τρίτη 25 Ιουνίου στο Κέντρο Τεχνών- Πάρκο Ελευθερίας η έκθεση Stop Carre Plus Oι Κινηματογραφιστές Φωτογραφίζουν, όπου είκοσι δύο διευθυντές φωτογραφίας της νεότερης γενιάς (Φ. Κουτσαφτής, Κ.Bolivar, Γ.Αργυροηλιόπουλος κ.α.) παρουσιάζουν φωτογραφικά στιγμιότυπα από ταινίες της τελευταίας δεκαπενταετίας, στις οποίες συνεργάστηκαν και φωτογραφίες από τη διάρκεια των γυρισμάτων. Η έκθεση θα διαρκέσει ως τις 7 Ιουλίου καθημερινά εκτός Δευτέρας και οι εισπράξεις από την πώληση των φωτογραφιών θα διατεθούν σε έναν από τους συμμετέχοντες, τον Άγγελο Βισκαδουράκη, που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας.

ΔΥΟ ΚΑΙ ΔΥΟ (DOS MAS DOS) diastixo.grΔΥΟ ΚΑΙ ΔΥΟ (DOS MAS DOS)

AΡΓΕΝΤΙΝΗ/103'/FILMTRADE-SPENTZOS FILM

Σκηνοθεσία: Ντιέγκο Κάπλαν

Ηθοποιοί: Αντριάν Σουάρ, Κάρλα Πέτερσον, Χουλιέτα Ντίαζ, Χουάν Μινουχίν

Ο μύθος:'Ενας χειρουργός και η σύζυγος του δέχονται την πρόταση ενός φιλικού ζεύγους να γίνουν όπως και εκείνοι swingers, να κάνουν δηλαδή σεξ με άλλα ζευγάρια, αναλαμβάνοντας οι ίδιοι να τους μυήσουν.

Η ανάγνωσή μας: Η σεξουαλική απελευθέρωση στη μεγαλοαστική τάξη του Μπουένος Άιρες καλά κρατεί, όπως μας τονίζει ο Ντιέγκο Κάπλαν, που έσπασε τα ταμεία στην πατρίδα του με την τρίτη του ταινία, επαναλαμβάνοντας την εμπορική επιτυχία της προηγούμενης δουλειάς του IGUALITA A MI. Ο Ντιέγκο και η Μπετίνα, γονείς ενός εφήβου και με επαγγέλματα που τους χαρίζουν φήμη και αναγνώριση, είναι ένα συντηρητικό ζευγάρι με προβλέψιμη ερωτική ζωή. Η τολμηρή ιδέα των σεξουαλικά ασυγκράτητων φίλων θα κεντρίσει τις φαντασιώσεις της συζύγου όχι όμως και του σεμνότυφου άνδρα της η σθεναρή αντίδραση του οποίου θα τροφοδοτήσει τις κωμικές στιγμές στο πρώτο μισό της ταινίας. Ο Κάπλαν με αεικίνητη κάμερα και κοφτό μοντάζ στήνει αρκετές πετυχημένες σκηνές όπως το επεισοδιακό πάρτι για swingers στη βίλα ενός πλούσιου ή την πρώτη κοινή συνεύρεση των δύο ζευγαριών και φορτίζει με αισθησιασμό τις εικόνες του παρόλο που αποφεύγει να απεικονίσει όχι μόνο σεξ αλλά ακόμη και πλάνα γυμνού. Όμως το σενάριο των Ντανιέλ Κούπαρο και Χουάν Βέρα επιτρέπει στον Αργεντινό σκηνοθέτη να πάει λίγο παραπέρα από μία τυπική κωμωδία καταστάσεων και να θέσει υπαινικτικά ερωτήματα, για παντρεμένους και μη, πάνω στην αξία της συντροφικότητας, τη συναισθηματική αφοσίωση και το νόημα της ειλικρίνειας σε μία σχέση. Αν έχει κάτι κοινό με τον Αλμοδόβαρ, από τον οποίο φαίνεται επηρεασμένος, είναι η λατρεία για τους ηθοποιούς του από τους οποίους αποσπάει τον καλύτερο τους εαυτό. Με επικεφαλής τον Άντριαν Σουρ (δημοφιλή παραγωγό και σεναριογράφο στη χώρα του) και τις δύο πρωταγωνίστριες, που πέρα από τα υποκριτικά τους χαρίσματα ανεβάζουν τη θερμοκρασία με τη θηλυκότητα τους. Δέκα υποψηφιότητες αλλά ούτε ένα βραβείο από την Ακαδημία Κινηματογράφου της Αργεντινής (σε μία χρονιά που σάρωσε το υπέροχο ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΡΝΕΣΤΟ που είδαμε τον Απρίλιο στην Ελλάδα) όχι προφανώς επειδή τα μέλη της προβληματίστηκαν από τον αινιγματικά πονηρό και σκανδαλιστικό επίλογο που ως σινεφιλική αναφορά τοποθετείται στο χώρο ενός σινεμά.

Αξιολόγηση: 7/10

YΨΗΛΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ (LES SAVEURS DU PALAIS)YΨΗΛΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ (LES SAVEURS DU PALAIS)

ΓΑΛΛΙΑ/95'/FILMTRADE-SPENTZOS FILM

Σκηνοθεσία: Κριστιάν Βενσάν

Ηθοποιοί: Κατρίν Φρο, Ζαν Ντ' Ορμεσόν, Αρτούρ Ντιπόντ

Ο μύθος: Ύστερα από μία τυχαία σύσταση η Ορτάνς Λαμπορί καλείται στο Προεδρικό Μέγαρο για να αναλάβει τα προσωπικά γεύματα του Γάλλου προέδρου και των εκλεκτών προσκεκλημένων του. Παρά την προκατάληψη στο πρόσωπο της θα κερδίσει την εκτίμηση του αρχηγού του κράτους χάρη στη φαντασία και την αυθεντικότητα των συνταγών της.

Η ανάγνωσή μας: Βιογραφία της Ντανιέλ Μαζέ-Ντελπές που από τη φάρμα της στη Περιγκόρ βρέθηκε, σε μία νύχτα, προσωπική μαγείρισσα του Φρανσουά Μιτεράν στο παλάτι του Ελιζέ. Ο σκηνοθέτης Κριστιάν Βενσάν και ο παραγωγός Ετιέν Κομάρ έγραψαν ένα σενάριο που στηρίζεται εν μέρει στο βιβλίο με τις εντυπώσεις από την υπηρεσία της (1988-90) στο προεδρικό μέγαρο μέχρι την παραίτηση της. Μείξη πραγματικών περιστατικών και μυθοπλασίας η ταινία εστιάζει σε αυτή τη διετία και με παράλληλο μοντάζ στα τελευταία εικοσιτετράωρα της ηρωίδας, μεταγενέστερα στην Ανταρκτική ως υπεύθυνη σίτισης μίας εξερευνητικής αποστολής. Η Ορτάνς θα βρεθεί σε ένα ανδροκρατούμενο περιβάλλον περιστοιχισμένη από σεφ υψηλής μαγειρικής που την αντιμετώπισαν με φθόνο και χωρίς διάθεση συνεργασίας. Ο έμπειρος δημιουργός σέβεται την κουλτούρα των συμπατριωτών του για την αξία του φαγητού, αναδεικνύει τη χαρά της γαστρονομίας και παρακολουθεί μία αντισυμβατική γυναίκα που η αληθινή της ικανοποίηση ήταν το άδειο πιάτο του προέδρου. Τροχοπέδη σταδιακά στο μεράκι και τη δημιουργικότητα της, εκτός από τους άσπονδους συναδέλφους της κεντρικής κουζίνας, θα είναι οι διαιτολόγοι του πρώτου πολίτη της χώρας και ο μειωμένος προϋπολογισμός που δυσκόλευε τις αγορές της. Ο Βενσάν αν και γύρισε την ταινία στο Ελιζέ δεν υποκύπτει στον πειρασμό κάποιας πολιτικής αναφοράς, ενδιαφέρεται αποκλειστικά για τις ανθρώπινες σχέσεις, ιδιαίτερα ανάμεσα στην Ορτάνς και τον πρόεδρο που υποδύεται ο 88χρονος συγγραφέας και διανοούμενος Ζαν Ντ' Ορμεσόν στο κινηματογραφικό του ντεμπούτο! Η Κατρίν Φρο με την ηγεμονική και σχετικά ψυχρή φυσιογνωμία, παρότι δεν έδειχνε η καταλληλότερη επιλογή, πλουτίζει το ρόλο με το ταλέντο της, αν και, όπως εξομολογήθηκε σε συνέντευξη της, η ίδια έχει ελάχιστες γνώσεις από μαγειρική. Υποδυόμενη μία ηρωίδα που αδιαφορούσε για το πρωτόκολλο και εργάζονταν χωρίς την κλασική λευκή ποδιά, δίνει τη δυνατότητα στην ενδυματολόγο Φαμπιάν Κατανί να αναδείξει τις καλαίσθητες δημιουργίες της. Πάντως από υπερβάλλουσα διακριτικότητα απέναντι στη Ντελπές η ίντριγκα μοιάζει ανίσχυρη και ανολοκλήρωτη και το κομμάτι της Ανταρκτικής εντελώς συμπληρωματικό.

Αξιολόγηση: 6/10

ΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΤΖΗΔΕΣ (ΤΗΕ ΙΝΤΕRNSHIP)ΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΤΖΗΔΕΣ (ΤΗΕ ΙΝΤΕRNSHIP)

HΠΑ/119'/ΟDEON

Σκηνοθεσία: Σόν Λιβάι

Ηθοποιοί: Βινς Βον, Όουεν Γουίλσον, Ρόουζ Μπερν, Μαξ Μιγκέλα

Ο μύθος: Δύο μεσήλικες πωλητές σε επαγγελματικό αδιέξοδο και δίχως γνώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών γίνονται δεκτοί σε ένα καλοκαιρινό πρόγραμμα εκπαίδευσης της Google μέσω του οποίου η εταιρεία θα επιλέξει τους επόμενους υπαλλήλους της. Εκεί θα πρέπει να ανταγωνιστούν νεαρούς εξπέρ της τεχνολογίας και τον τρόπο σκέψης μίας άλλης γενιάς.

Η ανάγνωσή μας: Αστέρας πρώτου μεγέθους και για τρίτη φορά σεναριογράφος στην καριέρα του, ο Βινς Βον είναι εύκολα αντιληπτό πού στοχεύει με τη νέα του ταινία. Στο απόγειο της ψηφιακής εποχής τι ελπίδες έχουν άτομα μέσου εκπαιδευτικού επιπέδου με μηδενική ή ελάχιστη εξοικείωση στον τομέα της πληροφορικής; O Βον με αυθάδεια και παρέα με το φιλαράκι του Όουεν Γουίλσον, στην τρίτη τους συνεργασία μετά τα STARSKY & HUTCH του Τοντ Φίλιπς και ΓΑΜΟ-ΜΠΕΛΑΔΕΣ του Ντέιβιντ Ντόμπκιν, αποφασίζουν να επισκεφτούν το «θηρίο» στη φωλιά του. Ο διαδικτυακός κολοσσός τους επιλέγει, έστω και ως στατιστικό λάθος που αξίζει τη συμπάθεια του, και τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η σκηνοθετική μπαγκέτα του Σον Λιβάι (Ο ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑΣ) που ως συνήθως διευθύνει σε αδιάφορους κωμικούς τόνους. Η ταινία ξεκινάει διασκεδαστικά, χωλαίνει όμως αισθητά ενδιάμεσα, όταν αντιγράφει τις αφελείς δοκιμασίες που ενσωματώνουν αμερικανικά φιλμ με σχολική ή αθλητική θεματολογία πριν το συμφιλιωτικό και αισιόδοξο φινάλε. Βέβαια από τη στιγμή που αποφασίζει να μιλήσει για μία υπαρκτή εταιρία, η ταινία παρουσιάζει τη Google σα σανίδα επαγγελματικής σωτηρίας και, είτε σκόπιμα είτε ακούσια, λειτουργεί υπερασπιστικά τη στιγμή που πληθαίνουν οι ανησυχίες, ιδίως στην ευρωπαϊκή ένωση, για τις μονοπωλιακές πολιτικές της. Πάντως τα κοινωνιολογικά ερωτήματα, έστω και ασαφή για τους ηλεκτρονικά αναλφάβητους και η σύμπνοια των σαραντάρηδων, που έζησαν την αμεσότητα και τον αυθορμητισμό των διαπροσωπικών σχέσεων, με τη δικτυωμένη και απομονωμένη σύγχρονη νεολαία διαφοροποιούν, έστω και σε επίπεδο προθέσεων, τους ΚΑΤΑΦΕΡΤΖΗΔΕΣ από όλες τις πρόσφατες ταινίες του Βον. Με μία πιο αντικομφορμιστική αντίληψη σίγουρα θα κλικάραμε το save στο «πληκτρολόγιο» της μνήμης μας.

Αξιολόγηση: 4/10  

ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ (UN PLAN PARFAIT)ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ (UN PLAN PARFAIT)

ΓΑΛΛΙΑ/104'/FEELGOOD

Σκηνοθεσία: Πασκάλ Σομέιγ

Ηθοποιοί: Ντάιαν Κρούγκερ, Ντάνι Μπουν

Ο μύθος: Η Ιζαμπέλ, αν και ευτυχισμένη στο πλευρό του ιδανικού άντρα, για να αποφύγει την οικογενειακή παράδοση, που θέλει το πρώτο γάμο να οδηγείται πάντα σε διαζύγιο, αποφασίζει να συνάψει έναν λευκό γάμο με έναν συντάκτη ταξιδιωτικών οδηγών, που αγνοεί τις προθέσεις της και την ερωτεύεται.

Η ανάγνωσή μας: Δεύτερη ταινία του Πασκάλ Σομέιγ, που μας είχε συστηθεί με το αδύναμο, αλλά πιο φιλόδοξο σεναριακά, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΑΡΔΙΟΚΑΤΑΚΤΗΤΗ με σεναριογράφο ξανά το Λοράν Ζεϊτούν (ευτυχή παραγωγό της ταινίας ΟΙ ΑΘΙΚΤΟΙ ). Ο Γάλλος σκηνοθέτης, χωρίς να απομακρύνεται από το ύφος της ερωτικής κομεντί, προσεγγίζει με μπρίο τις προλήψεις ενός επιτυχημένου γάμου, τη ρουτίνα που φθείρει τον έρωτα, και όσα κοινά ενώνουν δύο φαινομενικά αντίθετους χαρακτήρες. Όμως, όπως και η ηρωίδα του, δεν έχει... το τέλειο σχέδιο (όπως είναι ο αυθεντικός τίτλος του φιλμ), αφού ούτε η κοσμοπολίτικη περιπλάνηση σε Κένυα και Ρωσία, ούτε το εύρημα του οικογενειακού δείπνου, στο οποίο τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ξετυλίγουν την ιστορία του ζευγαριού και ολοκληρώνεται με ένα νέο υπερβολικό προξενιό, είναι λειτουργικά. Ακόμη και αν ο σύγχρονος θεατής αποδεχτεί την Παριζιάνα, που ταξιδεύει στην Κοπεγχάγη για έναν εικονικό σύζυγο, δύσκολα θα την ανεχτεί όταν ακολουθεί έναν συνεπιβάτη της ανά την υφήλιο, λες και είναι ο τελευταίος άνδρας του κόσμου. Ειδικά όταν η Ιζαμπέλ δε σκιαγραφείται ως ανόητη ή απελπισμένη. Δυστυχώς το ζευγάρι είναι αταίριαστο και όχι μόνο για τις ανάγκες της ιστορίας. Η Ντάιαν Κρούγκερ και ο Ντάνι Μπουν, στη δεύτερη συνεργασία τους μετά το ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ του Κριστιάν Καρόν το 2005, δεν έχουν την παραμικρή χημεία. Παραδόξως για το είδος της ταινίας, πιο άβολα στο καλούπι του ρόλου του δείχνει ο Μπουν, ειδικά όταν καλείται να αναδείξει τη συναισθηματική του γκάμα. Δεν έχει άδικο ο Σομέιγ υποστηρίζοντας ότι η ευτυχία μπορεί να κρύβεται εκεί που δεν το περιμένεις, μόνο που ωθούμενος ίσως από τη προσδοκία μίας χολυγουντιανής μετάκλησης, μας υποδεικνύει μία παρωχημένη ηθικοπλαστική οδό. Τον ευχαριστούμε αλλά θα προτιμήσουμε να την παρακάμψουμε.

Αξιολόγηση: 3/10

ΤΑΚΟΥΝΙΑ... ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ (SO UNDERCOVER)ΤΑΚΟΥΝΙΑ... ΣΕ ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ (SO UNDERCOVER)

HΠΑ/94'/ΑUDIOVISUAL

Σκηνοθεσία: Τομ Βον

Ηθοποιοί: Μάιλι Σάιρους, Τζέρεμι Πάιβεν, Τζόσουα Μπόουμαν

Ο μύθος: Μία νεαρή ιδιωτική ντετέκτιβ, με ειδικότητα την παρακολούθηση άπιστων συζύγων, στρατολογείται από ένα πράκτορα του FBI για να εισχωρήσει, ως φοιτήτρια, σε ένα κολλέγιο για να προσέχει την κόρη ενός μάρτυρα κατηγορίας στη δίκη ενός μαφιόζου.

Η ανάγνωσή μας: Η Μάιλι Σάιρους ενηλικιώθηκε και η πέμπτη (αν συνυπολογίσουμε και το animation ΒΟLT) πρωταγωνιστική παρουσία της στον κινηματογράφο δεν είναι παρά μόνο το πρόσχημα για να επεκτείνει τη φήμη και να αυξήσει την περιουσία της. Ως ντετέκτιβ Μόλι δεν πείθει ούτε τη σκληροπυρηνική της fun base και ας υποστηρίζει η ίδια ότι αυτή η πλευρά του διπρόσωπου ρόλου της την εκφράζει περισσότερο. Ο Σκωτσέζος Τομ Βον, παρά το ενθαρρυντικό ξεκίνημα με το φιλμ Ο ΠΡΩΤΑΡΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ, τοποθετημένο επίσης σε φοιτητικό περιβάλλον, δεν είχε την ανάλογη συνέχεια κάτι που επιβεβαιώνει με το συγκεκριμένο σκηνοθετικό βήμα. Όλα τα κλισέ μία κολεγιακής ταινίας με αδελφότητες συνυπάρχουν μαζί με τις μετριοπαθείς σατυρικές νύξεις για το δείκτη ευφυΐας των μελών τους, το αναμενόμενο love story της ηρωίδας και τις μικρές ανατροπές στο αστυνομικό μυστήριο. Το αυστηρά εφηβικό κοινό μπορεί να μην απογοητευτεί από αυτή τη χλιαρή κωμική περιπέτεια αλλά η Σάιρους, οποιαδήποτε μεταμφίεση κι αν επιλέξει, είναι αδύνατο να επαναλάβει τη μουσική και τηλεοπτική της επιτυχία στη μεγάλη οθόνη.

Αξιολόγηση: 2/10

ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ζ (WORLD WAR Z)ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ζ (WORLD WAR Z)

ΗΠΑ-ΑΓΓΛΙΑ/116'/UIP

Σκηνοθεσία: Μαρκ Φόρστερ

Ηθοποιοί: Μπραντ Πιτ, Μιρεΐγ Ένος, Ντέιβιντ Μορς, Μάθιου Φοξ

Ο μύθος: Ένας υπάλληλος των Ηνωμένων Εθνών ταξιδεύει σε ολόκληρο τον πλανήτη με αντίπαλο το χρόνο προκειμένου να αποτρέψει μία θανατηφόρα επιδημία που μετατρέπει τους ανθρώπους σε ζόμπι.

Η ανάγνωσή μας:-

Αξιολόγηση:-

ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ (TWO FOR THE ROAD) ΕπανέκδοσηΔΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ (TWO FOR THE ROAD) Επανέκδοση

AΓΓΛΙΑ/111'/SEVEN FILMS-SPENTZOS FILM

Σκηνοθεσία: Στάνλεϊ Ντόνεν

Ηθοποιοί: Όντρεϊ Χέμπορν, Άλμπερτ Φίνεϊ, Ζακλίν Μπισέ

Ο μύθος: Ένας επιτυχημένος αρχιτέκτονας ταξιδεύει, μαζί με τη σύζυγο του, οδικώς από την Αγγλία προς τη γαλλική Ριβιέρα, προκειμένου να γιορτάσει την περάτωση ενός κατασκευαστικού σχεδίου. Η τεταμένη ατμόσφαιρα ανάμεσα τους θα τους θυμίσει στιγμές από το παρελθόν και θα δοκιμάσει τις αντοχές της δωδεκαετούς σχέση τους.

Η ανάγνωσή μας:-

Αξιολόγηση:-

ΘΡΕΨΕ ΚΟΡΑΚΙΑ (CRIA CUERVOS)ΘΡΕΨΕ ΚΟΡΑΚΙΑ (CRIA CUERVOS)

IΣΠΑΝΙΑ/110'/CAROUSEL FILMS

Σκηνοθεσία: Κάρλος Σάουρα

Ηθοποιοί: Τζέραλντιν Τσάπλιν, Άνα Τόρεντ, Μόνικα Ράνταλ

Ο μύθος: Τρία ορφανά κορίτσια, που ζουν με τη θεία τους, προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το θάνατο των γονιών τους, Η μικρή Άννα, μία από τις αδελφές, με αφορμή αυτές τις απώλειες συγχέει τα όρια φαντασίας και πραγματικότητας.

Η ανάγνωσή μας:-

Αξιολόγηση:-

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Διεύθυνση

Πτολεμαίων 4
(Πλατεία Προσκόπων)
11635 Αθήνα,
Τηλ.-fax: 210.7212307
info@diastixo.gr
ISSN: 2585-2485

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και μάθετε πρώτοι. τα τελευταία νέα για το βιβλίο και για τις τέχνες.

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από το diastixo.gr, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.