Σαίξπηρ εν τάχει


Το Σαίξπηρ εν τάχει περιέχει εκτενείς περιλήψεις όλων των θεατρικών έργων του Σαίξπηρ, ώστε ο αναγνώστης να μπορεί εύκολα να ενημερωθεί για οποιοδήποτε από τα 37 γνωστά αλλά και τα 3 λιγότερο γνωστά, και μη μεταφρασμένα στα ελληνικά, έργα του ποιητή.

Το βιβλίο αποτελεί τη συνέχεια των «Εν τάχει» εκδόσεων από τον Δίαυλο, των αρχαίων ελληνικών τραγωδιών και κωμωδιών, που είχαν επιτυχημένη αποδοχή και πορεία. Το παρόν σκοπό έχει να προσφέρει στον αναγνώστη, με μια γρήγορη ματιά, τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να παρακολουθήσει, να θυμηθεί ή να συζητήσει για κάποιο έργο του Σαίξπηρ.

Σαίξπηρ εν τάχει Γιώργος Κανόνης, Σοφία Κανόνη Δίαυλος
Σαίξπηρ εν τάχει

Γιώργος Κανόνης, Σοφία Κανόνη
Δίαυλος
364 σελ.
Τιμή € 19,00
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 586

Τρεις σκιές


Ο Γιοακίμ και οι γονείς του ζουν ευτυχισμένοι, σε μια κοιλάδα ανάμεσα στους λόφους, μακριά απ’ τον κόσμο και τα βάσανά του. Όταν ξαφνικά εμφανίζονται οι σκιές, απειλητικές και επίμονες, πατέρας και γιος αναγκάζονται να φύγουν για ένα ασυνήθιστο ταξίδι. Μπορείς, όμως, να αποφύγεις το αναπόφευκτο;

Οι Τρεις σκιές γεννήθηκαν από πραγματικό γεγονός που βίωσε ο συγγραφέας, όταν στενοί του φίλοι έχασαν το παιδί τους σε πολύ μικρή ηλικία. Ο C. Pedrosa δημιούργησε μια δυνατή, γλυκόπικρη και συγκινητική ιστορία, τοποθετημένη σε παλαιότερη εποχή, για να μιλήσει για το δύσκολο θέμα του θανάτου ενός παιδιού, την απεγνωσμένη προσπάθεια των γονιών του να το σώσουν και, όταν είναι πλέον σίγουρο πως αυτό δεν είναι δυνατόν, την άρνηση του πατέρα να δεχτεί την απώλεια – άρνηση που γίνεται εμμονή και οδηγεί σε παραλογισμούς.

Ένα πρωτότυπο σε σύλληψη graphic novel, εικονογραφημένο εξαιρετικά.

Το βιβλίο κυκλοφόρησε το 2007 και, την επόμενη χρονιά, βραβεύτηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς της Αγκουλέμ (Prix des Essentiels d’Angoulême). Έχει λάβει και άλλα βραβεία και διακρίσεις τόσο στη Γαλλία όσο και σε άλλες χώρες, ενώ έχει μεταφραστεί σε περισσότερες από δέκα γλώσσες.

Τρεις σκιές Cyril Pedrosa Ηλίβατον
Τρεις σκιές

Cyril Pedrosa
μετάφραση: Γεωργία Τσάκωνα
εικονογράφηση: Cyril Pedrosa
Ηλίβατον
282 σελ.
Τιμή € 17,00
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 470

Σπίτια της καρδιάς…


Μια κατάθεση καρδιάς κι ένα ιδιαίτερο ταξίδι έχει να προσφέρει το πολυσέλιδο βιβλίο-λεύκωμα της Αγγελικής Κίτσου-Μαγαράκη. Οι σελίδες του ταξιδεύουν τον αναγνώστη μέσα από εκατοντάδες αυθεντικές φωτογραφίες τραβηγμένες από την ίδια τη δημιουργό στις ελληνικές γειτονιές και τα ελληνικά σπίτια της Μικρασίας και της Ανατολικής Θράκης, από το 1987 έως το 2014, έπειτα από επιτόπια έρευνα σε περίπου ενενήντα μεγάλες, ξακουστές μα και μικρές πόλεις των αλησμόνητων πατρίδων.

Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει στην εισαγωγή της η Αγγελική Κίτσου-Μαγαράκη: «Το πρώτο ταξίδι έγινε το 1987. Ακολούθησαν άλλα δέκα. Κάποια μονοήμερα. Από τη Χίο στον Τσεσμέ κι από την Κω στην Αλικαρνασσό. Πάντοτε ο ίδιος φόβος. Ο μόνος. Μήπως έφτασα αργά. Μήπως ο σίφουνας της ανοικοδόμησης που σαρώνει ό,τι παλιό στη γειτονική χώρα με είχε προλάβει. Ήρθαν στιγμές που πραγματικά απογοητεύτηκα. Η φωτογραφική μηχανή γινόταν βάρος και τα μάτια κουράζονταν να ψάχνουν ανάμεσα σε ακαλαίσθητες, πανύψηλες και έντονα χρωματισμένες πολυκατοικίες, εκεί που άλλοτε ήταν ο “γιουνάν μαχαλεσί”, η ελληνική γειτονιά. Κι όμως εκεί που πήγαινα να προσπεράσω, ένα αέτωμα στην κατά τ’ άλλα αλλοιωμένη πρόσοψη ενός σπιτιού, ένα ραγισμένο κιονόκρανο ιωνικού ή κορινθιακού ρυθμού στις παραστάδες της πόρτας, ένας μισοφαγωμένος από το χρόνο και την αναλγησία των ανθρώπων μαίανδρος στο γείσο μιας στέγης μού ’γνεφαν να σταματήσω. Εδώ είμαστε... Τα σπίτια των προγόνων σου... Κοίτα μας... Δε σας λησμονήσαμε... Ίδια η χαρά, όπως όταν συναντάς έναν αγαπημένο φίλο απ’ τα παλιά».

Το βιβλίο εμπλουτίζεται με προσεκτικά διαλεγμένα και απολύτως σχετικά κείμενα σύγχρονης και παλιάς ελληνικής ποίησης και λογοτεχνίας, με στοιχεία από την προφορική παράδοση, με τραγούδια και μαρτυρίες. Πληροφορίες για την αρχιτεκτονική και λεπτομέρειες για την επώνυμη προέλευση των κατοικιών συμπληρώνουν το πλούσιο αυτό εγχείρημα.

Σπίτια της καρδιάς... Αγγελική Κίτσου-Μαγαράκη φωτογράφιση: Αγγελική Κίτσου-Μαγαράκη Εκδόσεις Στεφανίδη
Σπίτια της καρδιάς...

Αγγελική Κίτσου-Μαγαράκη
φωτογράφιση: Αγγελική Κίτσου-Μαγαράκη
Εκδόσεις Στεφανίδη
504 σελ.
Τιμή € 33,00

Βρες το εδώ.

 

Εμφανίσεις: 3840

Ο αρμενιστής


«Το τραγούδι είναι μοντέλο της ανθρώπινης ύπαρξης και της ουσίας της. Εμβαθύνοντας στη φύση του, στον λόγο δηλαδή και στον τρόπο κατασκευής του, ενώνουμε τον εαυτό μας με τον κόσμο. Τραγουδότοποι είναι οι μύθοι και τα όνειρα, η μνήμη και η θέληση, οι εμπειρίες, τα πάθη και οι ελπίδες μας. Έχει άπειρες όψεις και χαμαιλεόντειες ιδιότητες. Με διαρκή άσκηση, όξυνση και ανάμιξη των αισθήσεων και κυρίως με την ενόραση και τον στοχασμό, μπορεί να συλληφθεί. Αλλά μόνο προς στιγμήν.

»Όπως όλες οι Τέχνες («καλές» ή μη), έτσι είναι κι αυτή του Τραγουδοποιού... Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο...

»Στον Αρμενιστή τεκμηριώνω το πρακτικό και θεωρητικό κομμάτι της τέχνης του Τραγουδοποιού, με τρόπο απόλυτα βιωματικό. Με παραδείγματα απ’ όλα τα τραγούδια μου (στίχοι, πάρτες)... Συν, ο υποφαινόμενος με την κιθάρα του...»

Ο αρμενιστής Βαγγέλης Γερμανός Ιανός
Ο αρμενιστής

Βαγγέλης Γερμανός
Ιανός
240 σελ.
Τιμή € 12,00
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 4807

Όλα είναι παρεξήγηση


«Όλα είναι παρεξήγηση». Με αυτή τη φράση του Samuel Beckett προς τον Theodor Adorno, το 1969, έκλεισε ο κύκλος της συνάντησης μεταξύ δύο ανθρώπων που έμελλε να διαδραματίσει τον δικό της ιδιαίτερο ρόλο στην Ιστορία της φιλοσοφικής αισθητικής. Ο Adorno αναζήτησε στην τέχνη έναν ελάχιστο τόπο αντίστασης απέναντι στην αρνητικότητα της πραγματικότητας, έναν ελάχιστο τόπο για την ελπίδα. Το έργο του Beckett υπήρξε παραδειγματικό ως προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Adorno αναγνώρισε σε αυτό όχι απλώς ένα νέο είδος θεάτρου, αλλά και το υπόδειγμα για τη διατύπωση μίας νέας αισθητικής θεωρίας. Το σχέδιο της Αισθητικής Θεωρίας υπήρξε αρκετά φιλόδοξο, καθώς είναι μοναδικό ίσως, από τον Hegel και μετά, το στοιχείο της συμπληρωματικότητας ανάμεσα στην τέχνη και τη φιλοσοφία, ανάμεσα στην Αισθητική Θεωρία και την Αρνητική Διαλεκτική. Χαρακτηριστική εκδήλωση αυτής της συμπληρωματικότητας, η κριτική που ασκεί ο Adorno στις οντολογικές θεωρήσεις του Martin Heidegger και του υπαρξισμού των J.P. Sartre και Karl Jaspers με αφορμή το Τέλος του παιχνιδιού του Beckett.

ARMOS PAREXHGHSH
Όλα είναι παρεξήγηση

Η φιλοσοφική ερμηνεία της τέχνης ως κριτική της οντολογίας
Θωμάς Συμεωνίδης
Αρμός
466 σελ.
Τιμή € 18,00
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 811

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr