Καλύτερα σκοτωμένη, παρά χωρισμένη: Η αληθινή ιστορία του φόνου της Παναγιώτας

Καλύτερα σκοτωμένη, παρά χωρισμένη: Η αληθινή ιστορία του φόνου της Παναγιώτας Λουκάς Κονανδρέας Ιδιωτική έκδοση


Σε μια εποχή που οι γυναίκες δεν είχαν δικαίωμα στην αυτοδιάθεση, όταν η παρθενία των κοριτσιών ήταν υπόθεση όλης της οικογένειας και η οικογενειακή τιμή θέμα ύψιστης αξιοπρέπειας, μια αληθινή ιστορία οικογενειακής τιμής, που οδήγησε σ’ έναν αναγκαστικό γάμο και κατέληξε στο έγκλημα.

Ένας συγγενής γεμάτος ενοχές, που κάνει σκοπό ζωής να αναδείξει την αλήθεια και τον ένοχο για το φόνο της αδικοχαμένης ξαδέρφης του. Μια Δικαιοσύνη που θα ήταν ένοχη, όσο και οι εγκληματίες, αν δεν υπήρχε ένας έντιμος ένορκος να μειοψηφήσει.

Ο γιατρός Λουκάς Κονανδρέας καταγράφει τη συγκλονιστική υπόθεση της δολοφονίας της θείας του Παναγιώτας, όπως την έζησε ο ίδιος μικρό παιδί μέσα στην οικογένειά του κι όπως την ερεύνησε ύστερα από εξήντα χρόνια, θέλοντας να αναδείξει την οικουμενικότητα της ανθρώπινης φύσης μέσα από μια ιστορία σ’ ένα μικρό χωριό της ελληνικής επαρχίας του 1950.

Το βιβλίο κυκλοφόρησε πρώτα στα αγγλικά κι έχει λάβει τις παρακάτω διακρίσεις στις ΗΠΑ: Χρυσό Βραβείο Beverly Hills Book Awards, κατηγορία True Crime, 2016, Χρυσό Βραβείο eLit Awards, Illuminating Digital Publishing Excellence, κατηγορία True Crime, 2016 και Βραβείο Non-Fiction Authors Association, 2014

Καλύτερα σκοτωμένη, παρά χωρισμένη: Η αληθινή ιστορία του φόνου της Παναγιώτας
Λουκάς Κονανδρέας
Ιδιωτική έκδοση
312 σελ.
ISBN 978-960-93-7749-2
Τιμή: €15,00
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 478

Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση

Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης Rosili


Ο συγγραφέας παρουσιάζει τις 50 επιχειρηματικές ιδέες που αναπτύχθηκαν και ευδοκίμησαν μέσα στην κρίση. Πρόκειται για startup επιχειρήσεις που παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες πήραν το ρίσκο και με όπλα τους το όραμα, τους στόχους, τη στρατηγική και το άρτια καταρτισμένο πλάνο ξεκίνησαν τη δραστηριότητά τους, καινοτόμησαν και πέτυχαν. Μεταξύ άλλων, παρουσιάζονται οι startup: Chillbox, Mikel, Νήσος, Green Cola, Zylo, Sun of a beach, Quizdom, Incrediblue, Deliveras, Taxibeat.

Το βιβλίο συνιστά ένα εγχειρίδιο επιχειρηματικότητας το οποίο, αναλύοντας την ιστορία και το μυστικό της επιτυχίαςτων 50 επιχειρήσεων, υπενθυμίζει πως υπάρχει ακόμα ελπίδα και προσφέρει εμπνεύση για μια επιτυχημένη πορεία στο επιχειρείν. Μάλιστα, στον επίλογο του βιβλίου ο συγγραφέας αναφέρει τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ίδρυση μιας νεοφυούς επιχείρησης.

Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Rosili
208 σελ.
ISBN 978-618-5131-18-0
Τιμή: € 18,77
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 627

Social Media Marketing

Social Media Marketing Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Tracy L. Tuten & Michael R. Solomon Μετάφραση Μαρία Κωνσταντοπούλου Δίαυλος


Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα.

Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:
1. Κοινότητα (π.χ. Instagram 2. Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga)
3. Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) 4. Εμπόριο (π.χ. Groupon)

Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Social Media Marketing
Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Tracy L. Tuten & Michael R. Solomon
Μετάφραση Μαρία Κωνσταντοπούλου
Δίαυλος
416 σελ.
ISBN 978-960-531-341-8
Τιμή € 30,74
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 268

Από τη γη μου στη Γη

Από τη γη μου στη Γη Οδοιπορικό Sebastião Salgado & Isabelle Francq Μετάφραση Κατερινα Σχινά Στερέωμα


Το βιβλίο αποτελεί την μοναδική μαρτυρία ενός από τους μεγαλύτερους φωτογράφους της εποχής μας, ο οποίος αφιέρωσε την ζωή του στην προστασία του πλανήτη. Ανατρέχοντας στα ρεπορτάζ που έχει πραγματοποιήσει («La main de l'homme», «Exodes», «Genesis») και στην προσωπική του διαδρομή από τη Βραζιλία στο Παρίσι, μας εξομολογείται την αγάπη του για τη φωτογραφία και την επιθυμία του να ζει ανάμεσα στους ανθρώπους και τη φύση, επιθυμία που τον οδηγεί πάντα να φεύγει για καινούργιους τόπους, λαχταρώντας να δει, να κατανοήσει, να καταγράψει.

Από τη γη μου στη Γη
Οδοιπορικό
Sebastião Salgado & Isabelle Francq
Μετάφραση Κατερινα Σχινά
Στερέωμα
176 σελ.
ISBN 978-960-8061-44-6
Τιμή € 15,00
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 394

Τον Γαλιλαίο τον κορόιδευαν

Τον Γαλιλαίο τον κορόιδευαν Ιδέες που δεν πίστεψε κανείς, κι όμως άλλαξαν τον κόσμο Albert Jack


Σε αυτό το νέο μπεστ-σέλερ του, ο Albert Jack προσεγγίζει με χιούμορ και στοχασμό χίλια χρόνια εξέλιξης της ανθρωπότητας – παρουσιάζει αυτούς που οραματίστηκαν, αυτούς που δίδαξαν, αυτούς που αντιστάθηκαν και αυτούς που, στο τέλος, έπραξαν...

Για κάθε ιδέα που έχει βελτιώσει τη ζωή τού σύγχρονου ανθρώπου –με τρόπους που οι πρόγονοί μας ίσως δεν μπορούσαν καν να φανταστούν– υπήρξε κάποτε κάποιος μοναχικός οραματιστής που πίστεψε ότι «μπορεί να γίνει». Στον οραματιστή αυτόν, σχεδόν πάντα, αντιτάχθηκε μια ομάδα «φωτισμένων» συγχρόνων του που δήλωναν δημοσίως ότι «αποκλείεται να γίνει». Ε, λοιπόν, μπόρεσε κι έγινε.

Οι ασύρματες ραδιοεκπομπές του Μαρκόνι χαρακτηρίστηκαν αρχικά άσκοπες. Η θεωρία του Λουδοβίκου Παστέρ για τα μικρόβια θεωρήθηκε «ανόητη φαντασία». Από τον ασύρματο μέχρι τον υπολογιστή, και από το τηλεσκόπιο μέχρι τα διαπλανητικά ταξίδια, σχεδόν κάθε εφεύρεση γνώρισε αρχικά την άρνηση, την απόρριψη και τον χλευασμό – ώσπου, τελικά, άλλαξε τη ζωή μας.

Σε αυτό το απολαυστικό βιβλίο θα βρείτε τις ιστορίες των οραματιστών που κατάφεραν, παρά τις επικρίσεις των συγχρόνων τους, να αναδειχθούν σε πρωτοπόρους της ανθρώπινης ιστορίας.

Τον Γαλιλαίο τον κορόιδευαν
Ιδέες που δεν πίστεψε κανείς, κι όμως άλλαξαν τον κόσμο
Albert Jack
Μετάφραση Κώστας Καρανικολός
Κλειδάριθμος
312 σελ.
ISBN: 978-960-461-706-7
Τιμή € 13,90
001 patakis eshop

 

Εμφανίσεις: 257

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr