A+ A A-

Γ. Ι. Μπαμπασάκης: «William S. Burroughs – Το ιλιγγιώδες καλειδοσκόπιο» κριτική της Διώνης Δημητριάδου

Γ. Ί. Μπαμπασάκης: «William S. Burroughs – Το ιλιγγιώδες καλειδοσκόπιο» κριτική της Διώνης Δημητριάδου


«Όσα λέω και όσα γράφω θέλω να ερμηνεύονται κατά λέξη, θέλω να ευαισθητοποιήσω τους ανθρώπους, να τους κάνω να νιώσουν την πραγματική εγκληματικότητα των καιρών μας, να ξυπνήσω τα κορόιδα. Ολόκληρο το έργο μου στρέφεται εναντίον όλων αυτών των βλαμμένων, που είτε λόγω ηλιθιότητας είτε από κατασκευής τους ετοιμάζονται να τινάξουν τον πλανήτη στον αέρα ή να καταφέρουν να τον κάνουν ακατοίκητο».

Ουίλιαμ Σιούαρντ Μπάροουζ

 

Εμφανίσεις: 1447

Περισσότερα...

Βασίλειος Ζαγκότας: «Η πολυαισθητηριακή δυναμική της εικόνας στη διδακτική διαδικασία» κριτική του Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη

Βασίλειος Ζαγκότας: «Η πολυαισθητηριακή δυναμική της εικόνας στη διδακτική διαδικασία» κριτική του Ελπιδοφόρου Ιντζέμπελη


Η παρούσα μελέτη αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αναδυθεί και να αξιοποιηθεί στην καθημερινή διδακτική πρακτική το νόημα των οπτικών αναπαραστάσεων όπως τα συναντά κανείς στα σχολικά εγχειρίδια.

Η γεωγραφία και η σκηνοθεσία της εικόνας χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές και όσους ασχολούνται με τον κινηματογράφο και το θέατρο. Ό,τι παρουσιάζεται στήνεται με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί συγκεκριμένο σκοπό, να είναι ελκυστικό και να μας κάνει να σκεφτόμαστε με τον τρόπο που θέλει ο δημιουργός. Κι αν κάτι τέτοιο εφαρμοζόταν στα σχολικά εγχειρίδια; Αυτός ήταν ο πρώτος προβληματισμός του συγγραφέα, και έτσι προέκυψε το βιβλίο Η πολυαισθητηριακή δυναμική της εικόνας στη διδακτική διαδικασία.

 

Εμφανίσεις: 1092

Περισσότερα...

Γ. Έξαρχος, Π. Νοτόπουλος: «Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στον σύγχρονο κόσμο & στον Πλάτωνα» κριτική του Θανάση Αντωνίου

Γεώργιος Στ. Έξαρχος, Παναγιώτης Κ. Νοτόπουλος: «Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στον σύγχρονο κόσμο & στον Πλάτωνα» κριτική του Θανάση Αντωνίου


«Τι γαρ το φιλοκερδές; Τι ποτέ έστιν, και τίνες οι φιλοκερδείς;» αναρωτιέται ο Σωκράτης για να τσιγκλήσει έναν μαθητή του και να ξεκινήσει άλλη μια μεγάλη κουβέντα στην κλασική Αθήνα…

Καλός ο Φρέντερικ Τέιλορ, ο Πίτερ Ντράκερ και ο Γκάρυ Χάμελ και μέγιστοι οι Τζακ Γουέλς, Μάικλ Πόρτερ και Ντέιλ Κάρνεγκι, του οποίου το βιβλίο How to win friends and influence people βρίσκεται συνεχώς σε κυκλοφορία από το 1936 που πρωτοεκδόθηκε και διδάσκεται ακόμα στα επιχειρηματικά κολέγια των ΗΠΑ, αλλά κανένας τους δεν γνωρίζει την ανθρώπινη φύση καλύτερα από τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα, τον Αριστοτέλη, τον Αριστοφάνη, τον Σου Τζου, τον Μακιαβέλι, τον φον Κλαούζεβιτς και τους άλλους κλασικούς.

 

Εμφανίσεις: 1072

Περισσότερα...

Συλλογικό: «Περί τρέλας» κριτική του Χρ. Δ. Αντωνίου

Συλλογικό: «Περί τρέλας» κριτική του Χρ. Δ. Αντωνίου


Σ’ αυτό το βιβλίο των εκδόσεωνΚοβάλτιο πέντε από τις πλέον εξέχουσες προσωπικότητες της παγκόσμιας λογοτεχνίας και φιλοσοφίας «αποκαλύπτουν, αποτυπώνουν, εμβαθύνουν ή βυθίζονται στην ψυχική τους κατάρρευση, ισορροπώντας μεταξύ εξομολόγησης και συγγραφικής δεξιοτεχνίας». Η έκδοση περιλαμβάνει 34 επιστολές, που εκφράζουν την ψυχική κόπωση και την αγωνία του απόκληρου πνεύματος προς την κοινωνία.

 

Εμφανίσεις: 1193

Περισσότερα...

Ουμπέρτο Έκο: «Χρονικά μιας ρευστής κοινωνίας» κριτική της Ανθούλας Δανιήλ

Ουμπέρτο Έκο: «Χρονικά μιας ρευστής κοινωνίας» κριτική της Ανθούλας Δανιήλ


Το βιβλίο με τον τίτλο Χρονικά μιας ρευστής κοινωνίας περιέχει δεκαπέντε τίτλους δοκιμίων και μια «Εισαγωγή». Τα κείμενα προέρχονται από τη συνεργασία του Ουμπέρτο Έκο με την εφημερίδα Espresso και με τίτλο της στήλης Le bustine di Minerva. Ο τίτλος προέρχεται από το κουτάκι με τα σπίρτα της φίρμας Minerva, το οποίο είχε δύο κενούς χώρους για να κρατά κάποιος σύντομες σημειώσεις. Από τις τετρακόσιες bustine που είχε συγκεντρώσει, πολλές έχουν δημοσιευτεί σε διάφορους τόμους και εδώ έχουμε δεκαπέντε. Όλες αναφέρονται σε φαινόμενα της «ρευστής κοινωνίας», στη διάρκεια μιας δεκαπενταετίας, σε μερικά από τα οποία επανέρχεται, επειδή βλέπει να επαναλαμβάνονται ενοχλητικά. Όσο για τον λατινικό δεύτερο τίτλο «pape Satàn aleppe», αυτός προέρχεται από τον Δάντη, είναι δυσερμήνευτος και μπορεί να εκφράσει οποιαδήποτε «ζαβολιά».

 

Εμφανίσεις: 1136

Περισσότερα...

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ...

  1. Ρόμπερτ Μούζιλ: «Περί βλακείας» κριτική του Φίλιππου Φιλίππου
  2. Horst Dietrich Preuss: «Θεολογία της Παλαιάς Διαθήκης» κριτική του Απόστολου Σπυράκη
  3. Σλαβόι Ζίζεκ: «Προβλήματα στον Παράδεισο» κριτική του Θανάση Αντωνίου
  4. «Δύο βιβλία για την επιθεώρηση της Κωνστάντζας Γεωργακάκη» κριτική της Καίτης Διαμαντάκου-Αγάθου
  5. Νάσος Βαγενάς: «Εισαγωγή στην ποίηση του Κάλβου – Επιλογή κριτικών κειμένων» κριτική της Ανθούλας Δανιήλ
  6. Σπύρος Α. Βρετός: «Στις ρίζες της κρίσης – Η δεκαετία του 1980 όπως την κατέγραψε ο Οικονομικός Ταχυδρόμος» κριτική του Θανάση Αντωνίου
  7. Ανδρέας Πανταζόπουλος: «Ο αριστερός εθνικολαϊκισμός – Από την αντιπολίτευση στην εξουσία» κριτική του Απόστολου Σπυράκη
  8. Ελένη Λαδιά: «Άρθρα για την καβαφική ποίηση» κριτική της Ελένης Λιντζαροπούλου
  9. Ονορέ ντε Μπαλζάκ: «Θεωρία του βαδίσματος» κριτική της Ανθούλας Δανιήλ
  10. Φώτης Καγγελάρης: «Homo photographicus» κριτική του Πάνου Χαραλάμπους

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr