Ενημέρωση από το diastixo.gr. Δεν μπορείτε να δείτε το ενημερωτικό e-mail? Δοκιμάστε εδώ.

diastixo.gr

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

ΜΑΡΚ ΛΕΒΙ
συνέντευξη στον Ελπιδοφόρο Ιντζέμπελη

 

Ο Μαρκ Λεβί μεγάλωσε στη Γαλλία και σπούδασε θετικές επιστήμες. Στα τριάντα επτά του έγινε διάσημος με το πρώτο του μυθιστόρημα, με τον τίτλο Όπως στον παράδεισο, το οποίο έγινε κινηματογραφική ταινία με μεγάλη επιτυχία. Είναι ο πιο ευπώλητος Γάλλος συγγραφέας την τελευταία δεκαετία. Το μυθιστόρημά του Το άρωμα της νοσταλγίας (εκδ. Ψυχογιός) ....

Περισσότερα »

img8
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
.
ΚΡΙΤΙΚΕΣ

img2

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ

ΛΙΛΛΥ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ: ΧΩΡΙΣ ΣΚΗΝΗ

του Φίλιππου Φιλίππου

Η Λίλλυ Σπαντιδάκη (Αθήνα, 1984), γράφει βιβλιοκριτικές σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, άρα είναι εξοικειωμένη με το γραπτό λόγο. Τώρα εμφανίζεται και ως συγγραφέας με ένα μυθιστόρημα που συνδέεται με το χορό και το μπαλέτο, δεδομένου ότι η ίδια φαίνεται να έχει ασχοληθεί με τη συγκεκριμένη τέχνη. Θα μπορούσε...

Περισσότερα »

img2

ΝΕΑΝΙΚΑ - ΕΦΗΒΙΚΑ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΗΤΣΙΑΛΗ: ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΩ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ

της Μένης Κανατσούλη

Η Μητσιάλη με τα βιβλία της έχει ήδη στρατευθεί, κατά μια έννοια, στη συγγραφή ιστοριών για παιδιά –και μάλιστα μικρών ηλικιών– με θέματα την πολυπολιτισμικότητα και τον ρατσισμό. Το Θα σε σώσω ό,τι κι αν γίνει κινείται στην ίδια θεματική, μόνο που τώρα το αποτολμά για μεγαλύτερες ηλικίες, ειδικότερα...

Περισσότερα »

img2

ΠΟΙΗΣΗ

ΘΑΝΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ

του Ιγνάτη Χουβαρδά

Μια συρραφή κειμένων ως εύπλαστη ύλη που υπακούει στη διαδικασία ενός πειράματος, κάπως έτσι θα μπορούσα να ορίσω Το αυτόματο του Θάνου Σταθόπουλου. Ένα πείραμα, λοιπόν: το κείμενο να ξεφύγει από τις σελίδες, να μοιάζει με περίεργο ον ή αντικείμενο, εύπλαστο, να σε παρασέρνει σε μια ιριδίζουσα οπτική γωνία,...

Περισσότερα »

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

img2

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ

ΕΞΟΡΙΑ

της Ιωάννας Καρατζαφέρη

Μια λέξη με πολύ μεγάλη ιστορία, που δε χρειάζεται κάποιος να ξέρει καν τη λέξη ετυμολογία, αν η γλώσσα του είναι η ελληνική, όσο και αν απέχει από την ιστορία της χώρας μας, έστω και τα τελευταία πενήντα χρόνια. Στην αρχαία Ελλάδα, την προχριστιανική, η εξορία υποθέτω ήταν η μέγιστη τιμωρία, και γι' αυτό επιβαλλόταν. Αρκετοί από εκείνους που θεμελίωσαν τον πολιτισμό της, τον οποίο επικαλούμαστε μέχρι σήμερα, εξορίστηκαν. Ένας εξ αυτών ήταν και ο Σόλων, ένας από τους επτά σοφούς, νομοθέτης, φιλόσοφος και ποιητής, που τον ενδιέφερε η ομαλή και δίκαιη διαβίωση των πολιτών. Ο Σόλων γεννήθηκε στην...

Περισσότερα »

img2

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ

της Σταυρούλας Γ. Τσούπρου

Δανείστηκα εδώ τον τίτλο μίας από τις ενότητες που συναποτελούν το δοκίμιο εκείνο το οποίο ο Βαγγέλης Αθανασόπουλος (πρόωρη απώλεια, πραγματικά, για τα γράμματα στη χώρα μας, και όχι μόνον του πανεπιστημιακού χώρου) επέγραφε με τη φράση του Κωστή Παλαμά: «Και η Κριτική, Μούσα είναι»[1] , δοκίμιο το οποίο, ακριβώς, αναφερόταν στον δισυπόστατο αυτόν μεγάλο ποιητή, προκειμένου, αφενός, να θυμίσω το συγκεκριμένο, εμπνευσμένο δοκίμιο στους ενδιαφερομένους (η αρχική ιδέα βάσει της οποίας ο Αθανασόπουλος μελετά τη διπλή υπόσταση,...

Περισσότερα »

img2

ΑΠ' ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ

ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΩΣ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ

του Dr. Πινόκιο

«Παντρευόμαστε τα τραύματά μας, Θύμιο», είπα βάζοντας όση περισσότερη πειθώ μπορούσα στο λόγο μου «και είναι φυσικό να χωρίζουμε, όταν ξεπεράσουμε τα τραύματά μας». Ο Θύμιος μου είχε απευθύνει το αγωνιώδες ερώτημα «γιατί παίρνουν διαζύγιο όσοι υποβάλλονται σε ψυχοθεραπεία», ενδεικτικό στοιχείο άμυνας κι ανασφάλειας, όταν οι συνεδρίες προχωράνε κι ο πελάτης βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Δεν ήταν έτοιμος να αποχωριστεί τα «τραύματά του», δεν μπορούσε να τα ξεπεράσει. Ο πρώτος του εφηβικός έρωτας ήταν με μια συμμαθήτριά του στο φροντιστήριο ξένων γλωσσών...

Περισσότερα »

ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ

ΘΕΑΤΡΟ

ΛΕΙΑ ΒΙΤΑΛΗ: ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ
της Ελένης Γκίκα

 

«Εμένα δεν με μαντρώνει το κελί. Ο εαυτός μου με μαντρώνει. Αυτή είναι η φυλακή μου». «Γιατί το μεγάλο λάθος δεν είναι λάθος, είναι στάση ζωής». Κάτι γίνεται τα Σαββατοκύριακα στο Studio Μαυρομιχάλη τους τελευταίους δυο μήνες, κι αυτό που γίνεται για τη χαμένη ψυχή μας και την αυτογνωσία είναι πολύ. Και για το τραγούδι είναι πολύ. Η συγγραφέας του έργου Ζεϊμπέκικο Λεία Βιτάλη...

Περισσότερα »

img8

 

img2

facebook rssgoogle+twitter

Η αποστολή του παρόντος email από το diastixo.gr, πληροί την εφαρμογή της κείμενης  νομοθεσίας  Ν.3471/2006, το άρθρο 14 του Νόμου 2672/98 (ΦΕΚ 290 τεύχος Α),  τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής  νομοθεσίας περί διαφημιστικών μηνυμάτων (Directiva 2002/58/EC και Relative as A5-270/2001) του Ευρωπαϊκού  Κοινοβουλίου,  στα πλαίσια της ενημέρωσής σας.

Το παρόν, δεν μπορεί να θεωρηθεί spam εφόσον αναγράφονται τα στοιχεία  του αποστολέα και οι  διαδικασίες διαγραφής.

Αν για  οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να εξαιρεθείτε από την παρούσα λίστα  ενημέρωσης, πατήστε εδώ για διαγραφή και δηλώστε το mail στο οποίο λάβατε το newsletter (και όχι από διαφορετικό).

www.diastixo.gr

Τ.Θ. 71008,

16102 Καισαριανή

info@diastixo.gr

[[tracking_beacon]]