A+ A A-

ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΩΣ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ του Dr. Πινόκιο

Κλεοπάτρα Μουρσελά

«Παντρευόμαστε τα τραύματά μας, Θύμιο», είπα βάζοντας όση περισσότερη πειθώ μπορούσα στο λόγο μου «και είναι φυσικό να χωρίζουμε, όταν ξεπεράσουμε τα τραύματά μας». Ο Θύμιος μου είχε απευθύνει το αγωνιώδες ερώτημα «γιατί παίρνουν διαζύγιο όσοι υποβάλλονται σε ψυχοθεραπεία», ενδεικτικό στοιχείο άμυνας κι ανασφάλειας, όταν οι συνεδρίες προχωράνε κι ο πελάτης βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Δεν ήταν έτοιμος να αποχωριστεί τα «τραύματά του», δεν μπορούσε να τα ξεπεράσει.

Ο πρώτος του εφηβικός έρωτας ήταν με μια συμμαθήτριά του στο φροντιστήριο ξένων γλωσσών όπου μάθαιναν τα αγγλικά. Ο Θύμιος το θεώρησε μεγάλη επιτυχία που μια μέρα το κορίτσι του επέτρεψε να το συνοδεύσει από το φροντιστήριο μέχρι τη στάση του λεωφορείου, καμιά πενηνταριά μέτρα δηλαδή όλα κι όλα. Από τα πύρινα βλέμματα είχαν περάσει στον κοινό βηματισμό, αλλά ο Θύμιος δεν κατάφερε σ' αυτόν τον περίπατο που έμελε να είναι κι ο τελευταίος, να της πιάσει έστω τον αγκώνα: να την πάρει αγκαζέ. Δυο μέρες μετά τον ευτυχισμένο περίπατο μαζί της, ο Θύμιος είδε τη Λένα αγκαλιά με τον τερματοφύλακα της τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας να κάθεται δυο καθίσματα πιο μπροστά στην απογευματινή προβολή της Σιωπής του Μπέργκμαν. Είδε όλη την ταινία με τα μάτια του καρφωμένα στους δύο που αντάλλασαν φιλιά και χάδια στο σκοτάδι και θα την έβλεπε σε dvd, αργότερα, πολύ αργότερα, κάθε φορά που η γυναίκα του θα έβγαινε για ερωτικά ραντεβού με κάποιον από τους φίλους της.

Παντρεύτηκε στην Θεσσαλονίκη όπου είχε πάει για σπουδές με μια Καβαλιώτισσα νωρίς-νωρίς, πριν ακόμα φύγει για φαντάρος. Στη διάρκεια της θητείας του η ζήλεια τον δάγκωνε σαν φίδι και τον δηλητηρίαζε. Δεν μπορούσε να διασκεδάσει, να χαρεί, να χαμογελάσει. Όλοι στο στρατόπεδο του υπενθύμιζαν, λες και ήτανε βαλτοί, πως εκείνη ακριβώς τη στιγμή που έβγαιναν για την βραδινή άδεια από το φυλάκιο, η γυναίκα του έμπαζε στο σπίτι τον εραστή. Πήγαινε μόνος του σινεμά κι ανακάλυπτε πως πάλι κάποιο ζευγαράκι θα μπαλαμουτιάζονταν στα διπλανά καθίσματα. Κάποιες άδειες που κατάφερε να πάρει δεν στοιχειοθέτησαν τις συζυγικές απιστίες γιατί απλώς δεν είχαν υπάρξει ποτέ. Άδικα τα στησίματα και οι παρακολουθήσεις αλλά αυτό δεν έπαυε να δημιουργεί μια ερωτική έξαψη στο Θύμιο: είχε ήδη μετατρέψει την υποτιθέμενη απιστία της γυναίκας του σε προσωπική απόλαυση, καύλωνε με την ιδέα πως η γυναίκα του τον απατούσε. Αφού εγκαταστάθηκαν πλέον στην Αθήνα όπου είχαν βρει δουλειά και οι δυο τους και η σύζυγος εξακολουθούσε να του είναι πιστή, ο Θύμιος κατάφερε να βάλει στο παιχνίδι τη γυναίκα του κι εκείνη με τα πολλά δέχθηκε: ήταν μαζί από είκοσι χρονών και τον λάτρευε. Πήγε με κάποιον από τη δουλειά που τη φλέρταρε από καιρό με τις ευλογίες του άντρα της, (ο οποίος είχε διαλέξει και είχε πληρώσει μάλιστα και το ξενοδοχείο), κι όταν γύρισε σπίτι του τα περιέγραψε όλα χαρτί και καλαμάρι μέσα στη συνεχώς διογκούμενη έξαψη του Θύμιου να μάθει όλες τις λεπτομέρειες...

Ο Θύμιος όμως προχώρησε και παραπέρα το «άτυπο» πλέον, ζηλοτυπικό του παραλήρημα: ζήτησε ραντεβού από τον εραστή της γυναίκας του και πράγματι συναντήθηκαν σε μια κεντρική καφετέρια, όχι για να τον κάνει μαύρο στο ξύλο, (όπως πίστευε ο ατυχής εραστής), αλλά για να ακούσει από το στόμα του τις «καυτές λεπτομέρειες» που γνώριζε ήδη. «Το κέρατο, γιατρέ μου, εγώ το έκανα γλυκό του κουταλιού» μου είπε, σε μια από τις τελευταίες μας συνεδρίες.

Λίγο καιρό αργότερα έλαβα με το ταχυδρομείο, μέσα σε ένα φάκελο με φυσαλίδες το dvd με την ταινία Η σιωπή του Ίνγμαρ Μπέργκμαν.

Το έργο που συνοδεύει το κείμενο είναι της Κλεοπάτρας Μουρσελά

 

ΦΙΛΙΚΑ SITE

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr