A+ A A-

«Beethoven, “ποιητής των μουσικών ήχων”, από την Ορχήστρα του Αγίου Μαρτίνου των Αγρών» της Μαρίας Κοτοπούλη

«Beethoven, “ποιητής των μουσικών ήχων”, από την Ορχήστρα του Αγίου Μαρτίνου των Αγρών» της Μαρίας Κοτοπούλη


Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής περιοδείας της Ορχήστρας του Αγίου Μαρτίνου των Αγρών (Academy of St Martin in the Fields), πραγματοποιήθηκε, στις 4-12-16 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, χάρη στη γενναιόδωρη χορηγία της Alpha Bank, συναυλία στη μνήμη του ιδρυτή και ισόβιου αρχιμουσικού της περίφημης αυτής ορχήστρας Sir Neville Marriner, καθώς και καλλιτεχνικού διευθυντή της Καμεράτα - Ορχήστρας των Φίλων της Μουσικής και μετέπειτα επίτιμου προέδρου της. Προηγήθηκε η ομιλία του πρώην καλλιτεχνικού διευθυντή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών Νίκου Τσούχλου, ο οποίος με λόγο περιεκτικό αναφέρθηκε στην προσωπικότητα του τιμωμένου, στη σχέση του με την Ελλάδα και την Καμεράτα. Είναι ευχής έργο που ο Τσούχλος επισήμανε από καθέδρας τα άλυτα προβλήματα της πολύπαθης, αν και διεθνώς καταξιωμένης ως Armonia Atenea, Καμεράτα, που τιμά την Ελλάδα στο εξωτερικό και οι ξένοι την υμνούν για την υψηλή της απόδοση, εντούτοις εδώ, στη χώρα που δημιουργήθηκε και ανδρώθηκε με τόσους κόπους, στερείται τα στοιχειώδη για την ύπαρξή της.

 

Εμφανίσεις: 1419

Περισσότερα...

«“Φιλιώ Χαϊδεμένου” στο Θέατρο Βεάκη» του Κώστα Καρασαββίδη

«“Φιλιώ Χαϊδεμένου” στο Θέατρο Βεάκη» του Κώστα Καρασαββίδη


Διανύουμε αναμφίβολα μια περίοδο που τα έργα ιστορικής πνοής, βασισμένα σε αληθινά γεγονότα ή προσωπικές διηγήσεις, αποτελούν ασφαλή επιλογή πολλών θιάσων. Όπως είναι αναμενόμενο, κάποιες από τις παραστάσεις καταφέρνουν να αποδώσουν επιτυχημένα την ατμόσφαιρα της εποχής, ενώ άλλες ούτε καν την προσεγγίζουν. Αυτή ακριβώς η ατμοσφαιρικότητα είναι το στοίχημα που κερδίζεται από την παράσταση Φιλιώ Χαϊδεμένου, η οποία θα ανεβαίνει στη σκηνή του Θεάτρου Βεάκη έως τις αρχές Ιανουαρίου.

Πριν ακόμη ο θεατής σχηματίσει εντύπωση για τη σκηνοθεσία και τους συντελεστές, το ίδιο το κείμενο, διασκευή της αφήγησης από το αυτοβιογραφικό βιβλίο Τρεις αιώνες, μια ζωή, αποτελεί ένα εξαιρετικό πρώτο σημείο επαφής με τον κόσμο του έργου. Τα εύσημα της θεατρικής μεταγραφής ανήκουν στην Άνδρη Θεοδότου, που κατάφερε να διατηρήσει όλη τη θέρμη της ανάμνησης, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα λειτουργικό σκηνικό αφήγημα. Ο λόγος, υποβοηθούμενος και από τη ζωντανή μουσική καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης (σαντούρι από τον Πάνο Βέργο και κρουστά από τον Μανούσο Κλαπάκη), γίνεται το ιδανικό εργαλείο στα χέρια των ηθοποιών, ώστε να μεταφέρουν αποτελεσματικότερα το κοινό στους τόπους και τα έργα μιας συναρπαστικής όσο και οδυνηρής ζωής.

 

Εμφανίσεις: 2107

Περισσότερα...

«The Curing Room» στον Πολυχώρο Vault

«The Curing Room» στον Πολυχώρο Vault


To κοινωνικό δράμα του David Ian Lee παίζεται στον Πολυχώρο Vault κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18:00, σε μετάφραση Αντώνη Γαλέου και σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά.

Η νέα σκηνοθετική δουλειά του Δημήτρη Καρατζιά, μετά το περσινό Marvin's Room (τρεις υποψηφιότητες στα Βραβεία Κοινού 2016 του «Αθηνόραματος»: Καλύτερης Παράστασης, Γυναικείος Ρόλος και Μουσικής Σύνθεσης), το The Curing Room, το αντιπολεμικό κοινωνικό δράμα του David Ian Lee, βασισμένο σε αληθινά γεγονότα και αυστηρώς ακατάλληλο, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Ένα έργο βαθιά συγκινητικό, ανθρώπινο, σκληρό, άγριο, σπαρακτικό. Ένα αγωνιώδες, τολμηρό, αποτρόπαιο και έντονο θρίλερ.

 

Εμφανίσεις: 1109

Περισσότερα...

«“Ανθρώπινη φωνή” και “Carmina Burana” σε ερμηνείες εξαίσιες» της Μαρίας Κοτοπούλη

«“Ανθρώπινη φωνή” και “Carmina Burana” σε ερμηνείες εξαίσιες» της Μαρίας Κοτοπούλη


Η υψίφωνος Μυρσίνη Μαργαρίτη (θα την ξαναβρούμε στα Carmina Burana και θα θαυμάσουμε τη μεταμόρφωσή της) και η πιανίστα Μαρία Παπαπετροπούλου μας χάρισαν, στις 19-11-16 στην αίθουσα «Δημήτρης Μητρόπουλος», στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 
μια βραδιά με άρωμα από τη Γαλλία του 1930, όπου οι θρυλικές μορφές των Πικάσο, Μπρανκούζι, Ραβέλ, για να αναφέρουμε μερικούς, κυριαρχούσαν, αλλά και μνήμες από τους Μαρσέλ Προυστ, Ντιάγγιλεφ, Νιζίνσκι, Μοντιλιάνι ήταν ακόμα ζωντανές. Τότε γράφει ο Jean Cocteau (1889-1963) τον μονόλογο Ανθρώπινη φωνή (La voix humaine), που παίχτηκε την ίδια χρονιά στην Comédie-Française του Παρισιού. Το έργο είναι ένας ερωτικός μονόλογος που διαδραματίζεται στο Παρίσι. Μια γυναίκα βρίσκεται αντιμέτωπη με την εγκατάλειψη και τη μοναξιά. Μιλά για τελευταία φορά στο τηλέφωνο με τον αγαπημένο της, ο οποίος την εγκαταλείπει για να παντρευτεί μια άλλη.

 

Εμφανίσεις: 1284

Περισσότερα...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr