«Αγγέλα» του Γιώργου Σεβαστίκογλου στο Θέατρο Altera Pars

«Αγγέλα» του Γιώργου Σεβαστίκογλου στο Θέατρο Altera Pars


Η «Αγγέλα» του Γιώργου Σεβαστίκογλου παίζεται κάθε Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή στο θέατρο Altera Pars σε σκηνοθεσία Πέτρου Νάκου.

Η Αγγέλα, ένα ορφανό κορίτσι, έρχεται από το χωριό της στον «μεγάλο κόσμο» της πρωτεύουσας αναζητώντας δουλειά. Εκεί αντικαθιστά μια υπηρέτρια που έχει αυτοκτονήσει κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Στον σκοτεινό και περίπλοκο αυτό κόσμο θα συναντήσει τις άλλες υπηρέτριες, θα αφουγκραστεί τους καημούς τους, θα ανακαλύψει τα μυστικά τους, θ’ αποκτήσει φίλους κι εχθρούς. Πολύ σύντομα όμως, ο ερχομός του Λάμπρου, αδερφού της προκατόχου της, θα ανατρέψει κάθε ισορροπία, όταν η αγωνιώδης αναζήτησή του για τους πραγματικούς λόγους της αυτοκτονίας της αδελφής του θα φέρει όλους τους ήρωες αντιμέτωπους με τα ηθικά τους διλήμματα και θα τους αναγκάσει να πάρουν θέση. Αγγέλα και Λάμπρος μοιραία εμπλέκονται σ’ ένα επικίνδυνο αλλά και γοητευτικό ταξίδι προς την αλήθεια, τον έρωτα και τη ζωή, ένα ταξίδι που αποδεικνύεται εξίσου επώδυνο και ανατρεπτικό, με απρόβλεπτες συνέπειες για τους ίδιους αλλά και για όσους τους περιτριγυρίζουν...

 

Εμφανίσεις: 1548

Περισσότερα...

«“Θέλετε να χορέψομε Μαρία;” της Μέλπως Αξιώτη από την ομάδα bijoux de kant» του Κώστα Καρασαββίδη

«“Θέλετε να χορέψομε Μαρία;” της Μέλπως Αξιώτη από την ομάδα bijoux de kant» του Κώστα Καρασαββίδη


Με τη νουβέλα Θέλετε να χορέψομε Μαρία; της Μέλπως Αξιώτη σε δραματουργική μεταφορά Γιάννη Σκουρλέτη και Ηλέκτρας Ελληνικιώτη, η ομάδα bijoux de kant πειραματίστηκε αυτήν τη φορά πάνω στην ανθρώπινη μοναξιά και την ανάγκη επικοινωνίας ως μέσο λύτρωσης, καθώς και με τη βαριά ατμόσφαιρα από την προϊούσα άνοδο του Ναζισμού στην Ευρώπη τότε και τώρα. Η διαχρονικότητα των ιδεών του έργου της Αξιώτη (γραμμένου το 1940) και η νεωτερική γλώσσα γραφής της νουβέλας –ένας τρόπος γραφής σχεδόν συνειρμικός, που παραπέμπει σε τεχνικές αυτόματης γραφής– λειτούργησαν ως ιδανικό υπόστρωμα πάνω στο οποίο η ομάδα, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση της Ηλέκτρας Ελληνικιώτη, έχτισε το δραματουργικό πλαίσιο της παράστασης. Με αυτή την αφετηρία, επιχειρήθηκε μια άμεση παραπομπή στα σημερινά ανάλογα του έργου, που δεν φαίνεται να έχουν μεταβληθεί ιδιαίτερα με το πέρασμα του χρόνου: τη μοναξιά των μεγαλουπόλεων και την απειλητική άνοδο των ακροδεξιών ομάδων.

 

Εμφανίσεις: 1639

Περισσότερα...

«Καγκουρώ» του Βασίλη Κατσικονούρη στο Θέατρο Σταθμός

«Καγκουρώ» του Βασίλη Κατσικονούρη στο Θέατρο Σταθμός


Το θεατρικό έργο του Βασίλη Κατσικονούρη Καγκουρώ ανέβηκε για πρώτη φορά την περασμένη σεζόν από τη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου. Φέτος, κάνει μια νέα αρχή στο Θέατρο Σταθμός του Μεταξουργείου, σε σκηνοθεσία του ίδιου του συγγραφέα, ο οποίος σκηνοθετεί για πρώτη φορά έργο του.

Αθήνα 2015. Ο Ορφέας, όπως και τόσοι άλλοι νέοι της εποχής, διαλέγει το δρόμο της φυγής. Σαν καγκουρώ, που ετοιμάζεται για το σάλτο του… Το κεντρικό πρόσωπο του έργου, ο Ορφέας, είναι εγκλωβισμένος σε μια κοινωνία που δεν αφήνει κανένα περιθώριο εξέλιξης. Αισθάνεται –και είναι–θύμα της σύγχρονης ελληνικής κρίσης και όσο κι αν προσπαθεί δεν καταφέρνει να βρει το βηματισμό του. Ψάχνοντας ένα καλύτερο μέλλον, αποφασίζει να μεταναστεύσει στην Αυστραλία. Αναπάντεχες εξελίξεις, όμως, εμποδίζουν το όνειρο.

 

Εμφανίσεις: 1298

Περισσότερα...

«1984» του Τζορτζ Όργουελ στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου

«1984» του Τζορτζ Όργουελ στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου


Το προφητικό μυθιστόρημα-σταθμό για την πολιτική σκέψη του 20ού αιώνα παρουσιάζει η εταιρεία Λυκόφως, σε σκηνοθεσία της Κατερίνας Ευαγγελάτου, στο Νέο Θέατρο Βασιλάκου. Στους κεντρικούς ρόλους ο Αργύρης Πανταζάρας (Ουίνστον Σμιθ), ο Νίκος Κουρής (Ο’Μπράιεν) και η Λένα Δροσάκη (Τζούλια). Η παράσταση ανεβαίνει στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου, στη νέα διασκευή των Ρόμπερτ Άικι και Ντάνκαν Μακμίλαν, η οποία γνωρισε θριαμβευτική επιτυχία στο Λονδίνο και σε παγκόσμια περιοδεία, και παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Αυτό που καθιστά το 1984 μοναδικό είναι ότι είναι διαρκώς μπροστά από την εποχή του, όχι απλώς επίκαιρο. Μετά από την έκδοσή του, το 1949, ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο άλλαξε για πάντα. Γεννήθηκε ο όρος «οργουελικός» για να περιγράψει συνθήκες κυβερνητικής –και όχι μόνο– παρέμβασης στη ζωή των πολιτών, καθεστώτα ανελευθερίας, διαρκούς παρακολούθησης και συλλογής ιδιωτικών πληροφοριών, ελέγχου της σκέψης.

 

Εμφανίσεις: 1520

Περισσότερα...

«“Πού είναι η μάνα σου, μωρή;” στον Πολυχώρο Vault» της Μάριον Χωρεάνθη

«“Πού είναι η μάνα σου, μωρή;” στον Πολυχώρο Vault» της Μάριον Χωρεάνθη


Τον Ιανουάριο του 1946, με το ξέσπασμα του εμφυλίου πολέμου, η τετράχρονη τότε Δήμητρα Πέτρουλα είδε την οικογένειά της να σφαγιάζεται με αποτρόπαιη αγριότητα από Χίτες (μέλη της Οργάνωσης Χ, που είχε ιδρυθεί κατά τη γερμανική Κατοχή από τον αντισυνταγματάρχη Πεζικού Γεώργιο Γρίβα). Μέσα σε μια επταετία έχασε 31 συνολικά συγγενείς – μεταξύ των οποίων και τον πατέρα της, καπετάνιο του ΕΛΑΣ Σωτήρη Πέτρουλα, τον οποίο ούτε από φωτογραφίες δεν πρόλαβε να γνωρίσει. Τις φρικτές αυτές αναμνήσεις κατέγραψε στο αυτοβιογραφικό της μυθιστόρημα Πού ’ναι η μάνα σου, μωρή; που κυκλοφόρησε το 1986 και ξανά το 2008 από τις εκδόσεις Κέδρος, ενώ επανεκδόθηκε το 2011 από τη Σύγχρονη Εποχή.

 

Εμφανίσεις: 2259

Περισσότερα...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr