A+ A A-

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης, που γιορτάζεται στις 21 Μαρτίου, στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης προβάλλονται καθημερινά από τις 19 έως τις 24 του μήνα, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, τέσσερα ντοκιμαντέρ ωριαίας, περίπου, διάρκειας για τους ποιητές Κωνσταντίνο Καβάφη, Άγγελο Σικελιανό, Κώστα Βάρναλη και Ανδρέα Εμπειρίκο, όλα σε σκηνοθεσία Μαίρης Κουτσούρη. Δύο ελληνικές ταινίες που λόγω της χρονικής τους διάρκειας δεν θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν αυτόνομα το ΤΗΕ CAPSULE της Αθηνάς Ραχήλ Τσαγγάρη και το ΗΙGUITA του Αλέξανδρου Βούλγαρη προβάλλονται σε ενιαίο πρόγραμμα σε πέντε ειδικές προβολές από τις 16 Μαρτίου κάθε Σάββατο μεσάνυχτα και κάθε Τετάρτη στις 10 το βράδυ στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ (DETACHMENT)ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ (DETACHMENT)

ΗΠΑ/97'/VIDEORAMA FILMS

Σκηνοθεσία: Τόνι Κέι

Ηθοποιοί: Άντριεν Μπρόντι, Τζέιμς Κάαν, Μάρσια Γκέι Χάρντεν, Λούσι Λιου

Ο μύθος: Ένας καθηγητής φιλολογίας διορίζεται ως αναπληρωτής για δύο μήνες σε ένα κακόφημο λύκειο. Μία συνάδελφος του, μία συνεσταλμένη μαθήτρια και μία ανήλικη πόρνη στην οποία προσφέρει καταφύγιο θα αναστείλουν προσωρινά τη μοναχική πορεία του.

Η ανάγνωσή μας: Η εκπαιδευτική διαδικασία αποτελεί προσφιλή θεματολογία που έχει επανειλημμένα απασχολήσει την έβδομη τέχνη, σπάνια όμως με τον τρόπο που την παρουσιάζει ο Τόνι Κέι στην τελευταία του ταινία. Ο καθηγητής Χένρι Μπαρθς είναι μία ψυχή παραδομένη στους δαίμονες της παιδικής του ηλικίας και τις ματαιωμένες φιλοδοξίες του κι έχει απλώσει ένα πέπλο αποστασιοποίησης γύρω του ως συναισθηματική προστασία. Διδάσκει στους μαθητές πώς να αποφύγουν το εμπορικό ολοκαύτωμα ενός χαοτικού κόσμου που τους καλεί κάθε στιγμή να πουλήσουν τον εαυτό τους. Ο ανεξάρτητος Λονδρέζος δημιουργός, από ένα σενάριο του Καρλ Λουντ, πρώην δάσκαλου, ενδιαφέρεται κυρίως για τις επιπτώσεις της παιδαγωγικής και καταγράφει τις ψυχολογικές αντιδράσεις των εκπαιδευτικών εντός και εκτός σχολείου. Βρίσκει έδαφος για να θίξει την εσφαλμένη γονική ανατροφή, την πορνεία και τις αυτοκτονίες των εφήβων, προσθέτει με κοφτό μοντάζ μνήμες του ήρωα και εξομολογήσεις του σε στυλ συνέντευξης και καλλωπίζει τη ζούγκλα του μαυροπίνακα με έξυπνα γραφικά που σχολιάζουν τα τεκταινόμενα. Έπειτα από τον Έντουαρντ Νόρτον στο αξέχαστο ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ καθοδηγεί και τον Άντριεν Μπρόντι στον κορυφαίο ρόλο της καριέρας του. Αποκάλυψη η Μπέτι Κέι κόρη του σκηνοθέτη στο ρόλο της μαθήτριας που εξωτερικεύει ένα κομμάτι του εαυτού της στο φιλμ, αν σκεφτούμε ότι βίωσε την πατρική εγκατάλειψη ως παιδί. Με αυτό το οξυδερκές υπαρξιακό δράμα ο Τόνι Κέι υπογραμμίζει δυσάρεστες αλλά μεγάλες αλήθειες για το εκπαιδευτικό σύστημα, την απόγνωση της νέας γενιάς, την απομόνωση των ενηλίκων, την ίδια τη ζωή.

Αξιολόγηση: 8/10

ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ (LOS AMANTES PAJAHEROS)ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ (LOS AMANTES PASAJEROS)

IΣΠΑΝΙΑ/90'/ODEON

Σκηνοθεσία: Πέδρο Αλμοδόβαρ

Ηθοποιοί: Χαβιέ Κάμαρα, Λόλα Ντουένιας, Σεσίλια Ροθ, Ραούλ Αρέβαλο

Ο μύθος: Ένα αεροπλάνο με κατεύθυνση το Μεξικό μένει μετέωρο, λόγω μηχανικής βλάβης ,πάνω από το Τολέδο, μέχρι να βρεθεί ένας ελεύθερος διάδρομος. Με τη ζωή τους σε κίνδυνο και το άγχος να τους κυριεύει επιβάτες και μέλη του πληρώματος θα βγάλουν τα εσώψυχα τους στην επιφάνεια.

Η ανάγνωσή μας: Τριανταπέντε χρόνια έπειτα από την πρώτη του μεγάλου μήκους απόπειρα ο Αλμοδόβαρ βρήκε τον καλύτερο τρόπο για να καταπολεμήσει την κλειστοφοβία του, γυρίζοντας τη νέα του ταινία στο εσωτερικό ενός αεροσκάφους. Ο Ισπανός δημιουργός επιστρέφει με μία κωμωδία καταστάσεων στο ύφος των ταινιών που σκηνοθέτησε τη δεκαετία του ογδόντα. Οι εγκλωβισμένοι ήρωες, που παραδόξως δεν διαθέτουν κανένα σύγχρονο gadget επικοινωνώντας αποκλειστικά με ένα τηλέφωνο ανοιχτής ακρόασης και η πλειμπάκ χορογραφία του Ι'm so excited των Pointer Sisters που δίνει και τον αγγλόφωνο τίτλο στο φιλμ παραπέμπουν απευθείας σ’ εκείνη την εποχή. Ο Αλμοδόβαρ κοιτάζει από ψηλά, αλλά όχι αφ' ψηλού, τους ήρωες του που εκμυστηρεύονται πάθη, μυστικά και βίτσια τους σε ένα ιπτάμενο ντεκόρ γεμάτο αλκοόλ και σεξ. Μπορεί να χάνει κάπως το ρυθμό στο επίγειο επεισόδιο, στο μέσο της ταινίας, αλλά μας προσφέρει γενναίες δόσεις, αισιοδοξίας, χιούμορ, μηνυμάτων πάνω στην ηθική και τη σχέση των δύο φύλων και ένα βομβαρδισμό καλόγουστων νύξεων για την ανδρική ομοφυλοφιλία. Ο θίασος των τακτικών συνεργατών του (ανάμεσα τους, σε γκεστ εμφανίσεις ,ο Αντόνιο Μπαντέρας και η Πενέλοπε Κρουζ) υπηρετούν με θεατρική ακρίβεια τους ρόλους τους. Τα πρωτότυπα κοστούμια των Νταβίντ Ντέλφιν και Τατιάνα Χερνάντεζ, ειδικότερα οι στολές του πληρώματος, θα μπορούσαν να είναι τα νέα αντισυμβατικά σχέδια των αεροπορικών εταιρειών. Ακόμα κι αν δεν ανήκετε στους φαν του αλμοδοβαρικού σύμπαντος φροντίστε να μη χάσετε αυτή την πτήση.

Aξιολόγηση: 7/10

Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΙΤΣΑΜ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ (ROBERT MITCHUM EST MORT)Ο ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΙΤΣΑΜ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ (ROBERT MITCHUM EST MORT)

ΓΑΛΛΙΑ-ΒΕΛΓΙΟ-ΠΟΛΩΝΙΑ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ/91'/CAROUSEL FILMS

Σκηνοθεσία: Ολιβιέ Μπαμπινέ, Φρεντ Κιν

Ηθοποιοί: Ολιβιέ Γκουρμέ, Πάμπλο Νικομίντες, Ντανούτα Στένκα, Αντρέ Βιλμς

Ο μύθος:Ένας ατζέντης, παρέα με τον άνεργο ηθοποιό που μανατζάρει, ξεκινά ένα ταξίδι μέχρι τον Αρκτικό Κύκλο για να συναντήσει ένα σκηνοθέτη-θρύλο που θα βρίσκεται στο κινηματογραφικό φεστιβάλ της περιοχής για να τον πείσει να επιλέξει ως πρωταγωνιστή της νέας του ταινίας τον προστατευόμενο του.

Η ανάγνωσή μας: Το σκηνοθετικό και σεναριακό ντεμπούτο (παραγωγή του 2010) των Ολιβιέ Μπαμπινέ και Φρεντ Κιν είναι τόσο παράξενο όσο και ο τίτλος του. Η ειδικότητα ενός αποτυχημένου ηθοποιού είναι μία σκηνή από ένα υποθετικό νουάρ με τον τίτλο Fatal Angel που ακούμε ή βλέπουμε να αντιγράφει τρεις φορές στη διάρκεια της ταινίας. Σ’ αυτό το φιλμ η ηρωίδα σκοτώνει με το όπλο της τον πρωταγωνιστή που δε βλέπουμε και οι δημιουργοί υπονοούν ότι αυτός ήταν ο Ρόμπερτ Μίτσαμ. Ο αμερικανός σταρ ίσως ένιωθε εντυπωσιασμένος ως σημείο αναφοράς στην πιο εκκεντρική και ασυνήθιστη τιμή στο πρόσωπο του. Έτσι κι αλλιώς αυτό το μελαγχολικό road movie, με εκκίνηση τις μεσογειακές ακτές και προορισμό τον παγωμένο βορρά, είναι πλημμυρισμένο από σινεφίλ αναφορές. Οι Μπαμπινέ και Κιν υιοθετούν το μινιμαλισμό και το μαύρο χιούμορ του Καουρισμάκι (έχουν το στενό συνεργάτη του Τίμο Σάλμινεν διευθυντή φωτογραφίας) όπως χαρακτηριστικά υποδηλώνει η σεκάνς στη σχολή κινηματογράφου του Λοτζ. Ταυτόχρονα δανείζονται το αναρχικό πνεύμα του Τζάρμους και εκφράζουν τη νοσταλγία τους για τη νουβέλ βαγκ με τη γοητευτική Πολωνή Ντανούτα Στένκα να θυμίζει μια ντίβα εκείνου του κινήματος. Όταν θα τερματίσουν τη διαδρομή τους θα έχει σβήσει και η τελευταία ελπίδα γι’ αυτούς τους απελπισμένους πρεσβευτές του θεάματος, επειδή απλά οι δύο σκηνοθέτες βλέπουν δυσοίωνο το μέλλον της έβδομης τέχνης.

Αξιολόγηση: 6/10

ΑΝΕΜΟΣ ΨΥΧΗΣ (CSAK A SZEL)ΑΝΕΜΟΣ ΨΥΧΗΣ (CSAK A SZEL)

ΟΥΓΓΑΡΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ/86'/ΑΜΑ FILMS

Σκηνοθεσία: Μπένεντεκ Φλιεγκάουφ

Ηθοποιοί: Καταλίν Τόλντι ,Λάγιος Σάρκανι, Γιόνγκι Λεντβάι

Ο μύθος:Ένα εικοσιτετράωρο στη ζωή μίας οικογένειας Ρομά που ζουν σε μία δασώδη περιοχή όπου πέντε οικογένειες δέχτηκαν δολοφονική επίθεση.

Η ανάγνωσή μας: Η ταινία βασίζεται σε αληθινά περιστατικά βίας που θορύβησαν το 2008 την Ουγγαρία, με νεκρούς τραυματίες μέλη της κοινότητας των Ρομά, σε μία χώρα με έντονο το τσιγγάνικο στοιχείο. Στη πέμπτη του ταινία ο πιο αναγνωρίσιμος Μαγυάρος σκηνοθέτης (μαζί με το Μπέλα Ταρ) δένει, για πρώτη φορά, αρμονικά το ιδιόρρυθμο αφηγηματικό του στυλ με την κοινωνική ευαισθησία. Στα πρότυπα ενός δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ, ακολουθεί τα βήματα μίας μητέρας και των παιδιών της στην καθημερινότητα τους με μία λιτή δραματουργική πλοκή και ερασιτέχνες ηθοποιούς ,για άλλη μια φορά. Σκιαγραφεί τους Ρομά κόντρα στα στερεότυπα που τους παρουσιάζουν ως άτομα με έντονη εξωστρέφεια και εκρηκτικό χαρακτήρα που βιώνουν μία διονυσιακή κατάσταση, έτσι όπως τους ανέδειξε, για παράδειγμα, ο Τόνι Γκατλίφ. Οι ήρωες του Φλιεγκάουφ δε βρίσκονται στο περιθώριο αλλά εντάσσονται στις κοινωνικές δομές ως μία ευάλωτη κοινωνική ομάδα που διεκδικεί μία ήσυχη ζωή. Παράλληλα προσεγγίζει, με αξιοσημείωτη μετριοπάθεια, το φαινόμενο της ρατσιστικής βίας. Δίχως να την απεικονίζει, με μοναδική άμεση αναφορά το διάλογο ανάμεσα σε δύο αστυνομικούς, οι σκηνές φορτίζονται από ένα κλίμα τρόμου και απειλής που σε κάνουν να προαισθάνεσαι το μοιραίο. Αργυρή Άρκτος καλύτερης ταινίας και βραβείο Διεθνούς Αμνηστίας στο περσινό φεστιβάλ Βερολίνου σε ένα δημιουργό που δήλωσε σε συνέντευξη του ότι μετά από κάθε εφιάλτη που ονειρεύεται γνωρίζει ποιο θα είναι το νέο του πρότζεκτ.

Αξιολόγηση: 6/10

ΜΠΙΓΚ ΧΙΤΜΠΙΓΚ ΧΙΤ

ΕΛΛΑΔΑ/94'

Σκηνοθεσία: Κάρολος Ζωναράς

Ηθοποιοί: Μελέτης Γεωργιάδης, Γρηγόρης Γαλάτης, Ευγενία Αποστόλου, Κάτια Ο' Γουόλις

Ο μύθος: Μια σειρά από ενδείξεις πείθουν έναν υπαστυνόμο ότι ο θάνατος ενός συναδέλφου του δεν ήταν αυτοκτονία και έτσι ξεκινάει η αναμέτρηση του με μία σπείρα του οργανωμένου εγκλήματος στην οποία εμπλέκονται και διεφθαρμένοι αστυνομικοί.

Η ανάγνωσή μας: Στη σημερινή κινηματογραφική πραγματικότητα είναι παρήγορο να υπάρχουν σκηνοθέτες που επιχειρούν μία ταινία που κινείται στα όρια ενός κινηματογραφικού είδους. Ο Κάρολος Ζωναράς το τολμά στη δεύτερη ταινία του μετά το ΓΙΟ ΤΟΥ ΤΣΑΡΛΙ. Με αφετηρία την ταινία Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΨΑ (BIG HEAT) του Φριτς Λανγκ, αποτίει φόρο τιμής στο φιλμ νουάρ. Ένας σκληροτράχηλος αστυνομικός θα αναζητήσει την αλήθεια σε μία σκοτεινή υπόθεση γύρω από την οποία κινούνται άνθρωποι του υποκόσμου, επίορκοι αστυνομικοί και γυναίκες αμφίβολης ηθικής που τους ενώνει η απληστία. Η μαυρόασπρη φωτογραφία τονίζει τις αντιθέσεις και το υποδειγματικό ρεπεράζ αποφεύγει τις κακοτοπιές της άσχημης Αθήνας. Ο Ζωναράς επικεντρώνεται στην εξιχνίαση του εγκλήματος και όχι στην ψυχολογία των χαρακτήρων, φέρνοντας στο νου τα αστυνομικά σενάρια του Γιάννη Μαρή και ξαφνιάζει με τον τρόπο κινηματογράφησης. Προηχογράφησε όλους τους διαλόγους της ταινίας ανάμεσα στους ηθοποιούς και στη διάρκεια του γυρίσματος αυτοί παίζουν τις ατάκες τους σε playback, μάλιστα ο καθένας δεν ντουμπλάρει το χαρακτήρα που υποδύεται αλλά κάποιον άλλο! Η μέθοδος αυτή, σύμφωνα με το σκηνοθέτη, του επέτρεψε να μειώσει το χρόνο γυρίσματος και να χρησιμοποιήσει ερασιτέχνες ηθοποιούς, αναδεικνύοντας την αξία της φωνής στην υποκριτική. Μία καλύτερη επεξεργασία ορισμένων διαλόγων που ολισθαίνουν σε ένα αυτοαναφορικό χιούμορ και η αποφυγή κάποιων νεωτερισμών, όπως τα κινητά τηλέφωνα, θα συνέβαλλαν σε μία πιο αυθεντική ατμόσφαιρα. Δεν είναι το big hit, αλλά ένα ευπρόσδεκτο ταρακούνημα στο λήθαργο του ελληνικού σινεμά.

Αξιολόγηση:5/10

PASSIONPASSION

ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ/100'/VILLAGE

Σκηνοθεσία: Μπράιαν Ντε Πάλμα

Ηθοποιοί: Ρέιτσελ Μακ Άνταμς, Νούμι Ράπας, Ράινερ Μποκ

Ο μύθος: Μία υπάλληλος διαφημιστικής εταιρείας αποφασίζει να εκδικηθεί τη προϊσταμένη της που την εκμεταλλεύεται και την ταπεινώνει.

Η ανάγνωσή μας: Το ερωτικό θρίλερ Η ΑΝΤΙΖΗΛΟΣ προβλήθηκε στη χώρα μας τον Ιούλιο του 2011 και δύο μήνες αργότερα στις ΗΠΑ. Ο Μπράιαν Ντε Πάλμα, σε χρόνο ρεκόρ, γύρισε το αγγλόφωνο ριμέικ με τον ίδιο παραγωγό (Σαΐντ Μπεν Σαΐντ). Το PASSION δεν ξεφεύγει από την αρνητική παράδοση που θέλει οι διασκευές για το αμερικανικό κοινό συνήθως να υστερούν συγκριτικά με τα πρωτότυπα φιλμ. Από τους διπρόσωπους χαρακτήρες και τις μοιραίες γυναίκες μέχρι την τεχνική του split- screen παρελαύνουν όλα τα σκηνοθετικά χαρακτηριστικά του Αμερικανού σκηνοθέτη, μέσα από μία σχέση επαγγελματικής αντιζηλίας φορτωμένη με λεσβιακούς υπαινιγμούς και ψυχαναλυτικές κορώνες. Οι εξπρεσιονιστικοί φωτισμοί του Μαροκινού Χοσέ Λουίς Μαλκέιν, συνεργάτη του Αλμοδόβαρ, αποτυγχάνουν να φτιάξουν την απόκοσμη ατμόσφαιρα στα ψυχρά ντεκόρ του Βερολίνου και οι δύο πρωταγωνίστριες είναι επιεικώς ακατάλληλες. Οι συνομήλικες και κάθε άλλο παρά χαρισματικές Ρέιτσελ Μακ Άνταμς και Νούμι Ράπας διαγράφουν την ηλικιακή απόσταση στην οποία μεθόδευσε ο Αλέν Κορνό τις σχέσεις σαγήνης και κυριαρχίας στο κύκνειο άσμα του επιλέγοντας την Κριστίν Σκοτ Τόμας και την, κατά δεκαεννιά χρόνια νεότερη της, Λουντιβίν Σανιέ. Ο δημιουργός του BLOW OUT και του ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΟΥ πελαγοδρομεί σε ένα είδος του οποίου υπήρξε αυθεντία χωρίς ίχνος φαντασίας και πάθους.

Αξιολόγηση: 3/10

ΝΕΟΝΑΖΙ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣΝΕΟΝΑΖΙ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ/95'

Σκηνοθεσία: Στέλιος Κούλογλου

Ντοκιμαντέρ

Ο μύθος: Με αφορμή τις ψήφους που συγκέντρωσε το κόμμα της Χρυσής Αυγής στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές στο Δίστομο και στα Καλάβρυτα, που μετρούσαν εκατοντάδες θύματα στη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ο φακός ταξιδεύει στις δύο περιοχές και αποσπά μαρτυρίες από επιζώντες της γερμανικής κατοχής.

Η ανάγνωσή μας: Το νέο ντοκιμαντέρ του Στέλιου Κούλογλου ενισχύει την εντύπωση που είχε αφήσει και η περσινή ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ, ότι είναι ανύπαρκτες οι διαφορές στην προσέγγιση και τη δομή σε σχέση με τις τηλεοπτικές του εκπομπές. Χάνεται η ευκαιρία να αρθρωθεί ένας τεκμηριωμένος επιστημονικός λόγος με ειδικούς από τα γνωστικά πεδία της ιστορίας, της κοινωνιολογίας και των πολιτικών επιστημών πάνω στα αίτια της σήψης του πολιτικού συστήματος .Η έρευνα επικαλείται την αμεσότητα στις εξομολογήσεις διασωθέντων (θεματολογία συγγενική με το πρόσφατο ΦΙΛΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ του Βασίλη Λουλέ) και την πολυφωνία στη συνέντευξη με το γιο ενός ταγματασφαλίτη. Ο γνωστός δημοσιογράφος προβάλλει το υλικό του στο λύκειο του Διστόμου και ενσωματώνει τ στην ταινία τη συζήτηση που ακολούθησε. Πληροφορούμαστε, στη διάρκεια της, ότι ως καλλικρατικός δήμος τα εκλογικά ποσοστά απηχούσαν και τις γύρω περιοχές κάτι που αποσιώπησαν τα κανάλια, χωρίς το ντοκιμαντέρ να εξετάζει τη σκοπιμότητα και τους υπαίτιους αυτής της στάσης του Τύπου. Τα εφηβικά πρόσωπα βουρκώνουν από τις εικόνες που αντικρίζουν και νιώθουν ηθικά υποχρεωμένα να ερμηνεύσουν τα κριτήρια ψήφου των συμπατριωτών τους.

Αξιολόγηση: 3/10

ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ

ΕΛΛΑΔΑ/79'

Ντοκιμαντέρ

Σκηνοθεσία: Χρήστος Χουλιάρας

Εμφανίζονται: Γιάννης Αγγελάκας, Όλια Λαζαρίδου, Κωνσταντίνος Τζούμας, Χρήστος Βαλαβανίδης , Νίκος Παναγωτόπουλος, Γιάννης Οικονομίδης

Ο μύθος: Η ζωή και το έργο του σκηνοθέτη Νίκου Νικολαϊδη.

Η ανάγνωσή μας: Δεν προβλήθηκε για κριτικούς/δημοσιογράφους

Αξιολόγηση:-

Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΠΕΣΕ (ΟLYMPUS HAS FALLEN)Ο ΟΛΥΜΠΟΣ ΕΠΕΣΕ (ΟLYMPUS HAS FALLEN)

HΠΑ/120'/ODEON

Σκηνοθεσία: Αντουάν Φουκουά

Ηθοποιοί: Τζέραρντ Μπάτλερ, Άαρον Έκχαρτ, Μόργκαν Φρίμαν, Άντζελα Μπάσετ, Μελίσα Λίο

Ο μύθος:-

Η ανάγνωσή μας: Δεν προβλήθηκε για κριτικούς/δημοσιογράφους

Αξιολόγηση:-

 

ΦΙΛΙΚΑ SITE

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr