A+ A A-

ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

 

Το Ινστιτούτο Θερβάντες ολοκληρώνει τον κύκλο πέντε ταινιών, που επιλέχθηκαν από το κοινό, τη Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου στις 19:30, με την κωμωδία ΞΑΔΕΛΦΙΑ του Ντάνιελ Σάντσεζ Αρέβαλο παραγωγής 2011. Την ίδια μέρα στις 19:00 το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο θα προβάλλει, με αγγλικούς υπότιτλους, το δράμα CORPO CELESTE της πρωτοεμφανιζόμενης Άλις Ρορβάσερ. Η είσοδος και στις δύο προβολές είναι δωρεάν.

BEHIND THE CANDELABRABEHIND THE CANDELABRA
HΠΑ/118'/ΗOLLYWOOD ENTERTAINMENT
Σκηνοθεσία: Στίβεν Σόντερμπεργκ
Ηθοποιοί: Μάικλ Ντάγκλας, Ματ Ντέιμον, Ρομπ Λόου, Νταν Ακρόιντ, Ντέμπι Ρέινολντς

Ο μύθος: Ο δεκαεπτάχρονος Σκοτ Θόρσον, που μεγάλωσε σε ανάδοχη οικογένεια και εργαζόταν ως εκπαιδευτής ζώων για ταινίες, θα γνωριστεί το 1977 με το διάσημο πιανίστα και σόουμαν Λιμπεράτσε. Σύντομα θα γίνει ο προστατευόμενος του και θα έχει μία ερωτική σχέση μαζί του που θα κρατήσει πέντε χρόνια μέχρι τον επεισοδιακό χωρισμό τους.

Η ανάγνωσή μας: Ο Στίβεν Σόντερμπεργκ συναντούσε την άρνηση, επί χρόνια, των μεγάλων εταιρειών του Χόλυγουντ να χρηματοδοτήσουν την ταινία εξαιτίας του ομοφυλοφιλικού περιεχομένου μέχρι που μία θυγατρική του τηλεοπτικού δικτύου ΗΒΟ ανέλαβε τη παραγωγή της. Σε κάποιες χώρες, όπως οι ΗΠΑ και η Ισπανία, η ταινία προβλήθηκε αποκλειστικά στην τηλεόραση. Ο Αμερικανός δημιουργός δεν ήθελε μία συμβατική βιογραφία και ο σεναριογράφος Ρίτσαρντ Λα Γκραβενίζ (Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ, ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΤΙΣΟΝ) στέκεται κυρίως στην ιδιωτική ζωή του Λιμπεράτσε στο απόγειο της δόξας του και ελάχιστα στο έργο του ως μουσικού και περφόρμερ. Ο Θόρσον βρήκε στο πρόσωπο του έναν άτυπο κηδεμόνα ενώ εκείνος αναζητούσε τα νεανικά αντίγραφα της εικόνας του ζητώντας, στο αποκορύφωμα του ναρκισσισμού του, από τον εραστή του να κάνει πλαστική εγχείρηση για να του μοιάσει. Τα κοστούμια της Έλεν Μίροντζικ και η σκηνογραφία του Χάουαρντ Κάμινγκς, που χρησιμοποίησε αυθεντικούς χώρους (το διαμέρισμα, το νεκροταφείο που ενταφιάστηκε, την αίθουσα παραστάσεων) και αντικείμενα του καλλιτέχνη (τα πιάνα και τη Ρόλς Ρόις του) αναβιώνουν με φετιχιστική ακρίβεια την εποχή του. Ο Μάικλ Ντάγκλας οργιάζει στο πρώτο μέρος και παίζει ο ίδιος πιάνο στην καλύτερη εμφάνιση του την τελευταία δεκαετία και ο Ματ Ντέιμον αναλαμβάνει τα ηνία στη συνέχεια ως ο ρομαντικός προδομένος σύντροφος. Ο τίτλος που στην Ελλάδα δεν μεταφράστηκε, διακινδυνεύοντας την εμπορική απήχηση του φιλμ, αναφέρεται στο κηροπήγιο που λάνσαρε, ήδη από τα πρώιμα χρόνια της καριέρας του, ο Λιμπεράτσε στη σκηνική του παρουσία.

Αξιολόγηση: 6/10

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ (ENOUGH SAID)ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ (ENOUGH SAID)
HΠΑ/93'/ODEON
Σκηνοθεσία: Νικόλ Χολοφσένερ
Ηθοποιοί: Τζέιμς Γκαντολφίνι, Τζούλια Λούις-Ντρέιφους, Κάθριν Κίνερ, Τόνι Κολέτ

Ο μύθος: Μία επαγγελματίας μασέρ γνωρίζει το ίδιο βράδυ σε ένα πάρτι έναν άντρα με τον οποίο θα συνάψει σχέση και μία συγγραφέα που γίνεται η καλύτερη πελάτισσα της. Όταν συνειδητοποιεί ότι αυτά τα δύο πρόσωπα ήταν πρώην σύζυγοι διστάζει ανάμεσα στον έρωτα και τη φιλία.

Η ανάγνωσή μας: Από το σκηνοθετικό της ξεκίνημα ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΑ, το 1996, μέχρι σήμερα όλες οι ταινίες της Νικόλ Χολοφσένερ μπορούν άνετα να χαρακτηριστούν ως φεμινιστικές αφού η θεματολογία τους έχει ως πυρήνα όσα απασχολούν το γυναικείο φύλο. Η Αμερικανίδα σκηνοθέτης και σεναριογράφος ντύνει με πνευματώδεις διαλόγους αυτή την ιστορία πάνω στις διαπροσωπικές σχέσεις, όπου ο έρωτας μπορεί να αντικατασταθεί από το σεξ και τη συντροφικότητα. Παράλληλα υπογραμμίζει τον πειρασμό να μάθουμε κάποιον όχι εμπιστευόμενοι τη προσωπική μας αντίληψη αλλά από την εμπειρία των άλλων. Από τη στιγμή που η πρωταγωνίστρια αντιλαμβάνεται το κοινό παρελθόν των δύο νέων γνωριμιών της, η φαντασία της Χολοφσένερ στερεύει και αρχίζεις να αναρωτιέσαι για το πόσο σε αφορούν τα συναισθηματικά προβλήματα των μεσοαστών του Λος Άντζελες. Η μικροσκοπική Τζούλια Λούις Ντρέιφους, που δύσκολα θυμάσαι τις συμμετοχές της στα φιλμ του Γούντι Άλεν Η ΧΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΕΛΦΕΣ ΤΗΣ και ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙ, μαγνητίζει την κάμερα, αν και μένει χαρακτηριστικά πρόσχαρη ακόμα και σε ακατάλληλες στιγμές. Ο κυριότερος λόγος πάντως για να μείνει στη μνήμη το φιλμ είναι ο Τζέιμς Γκαντολφίνι. Όχι επειδή αυτός ήταν ο τελευταίος του ρόλος πριν τον αδόκητο θάνατο του, το περασμένο καλοκαίρι αλλά επειδή με την ερμηνεία του, ένα κράμα ανθρωπιάς και αξιοπρέπειας, επισκιάζει το θηλυκό θίασο από μητέρες και κόρες.
Αξιολόγηση: 6/10

ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΟΥΝΙΟΡ (L'APPRENTI PERE NOEL ET LE FLOCON MAGIQUE)ΑΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΖΟΥΝΙΟΡ (L'APPRENTI PERE NOEL ET LE FLOCON MAGIQUE)
ΓΑΛΛΙΑ/82'/VILLAGE
Κινουμένων σχεδίων μόνο με ελληνική μεταγλώττιση
Σκηνοθεσία: Λικ Βινσγκουερά
Ακούγονται: Αργύρης Παυλίδης, Τάνια Παλαιολόγου, Ντίνος Σούτης

Ο μύθος: Ο Αϊ Βασίλης συνταξιοδοτείται και ο επτάχρονος Νικόλας γίνεται ο διάδοχος του. Επειδή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα νέα του καθήκοντα και η βραδιά που θα μοιραστούν τα δώρα πλησιάζει το συμβούλιο των παλαίμαχων Αϊ Βασίληδων τον αντικαθιστά με έναν παλαιότερο συνάδελφο.

Η ανάγνωσή μας: Ένα γαλλικό animation στο πνεύμα των Χριστουγέννων που αποτελεί συνέχεια της ταινίας του 2010 L'APPRENTI PERE NOEL του ίδιου σκηνοθέτη. Ο ανήλικος ήρωας έχει το ίδιο όνομα και ηλικία με το πνευματικό παιδί του Ρενέ Γκοσινί τον Μικρό Νικόλα, μία συνωνυμία ίσως όχι και τόσο τυχαία. Ο Νικόλας μοιάζει ανέτοιμος για το νέο του ρόλο ως Αϊ Βασίλης ενώ φαίνεται να πάσχει από... γεροντίτιδα και οι ηλικιωμένοι συνάδελφοι του σπεύδουν να τον αναπληρώσουν. Ο Λικ Βινσιγκουερά επιχειρεί μία ψυχαγωγική παραβολή για την διαφύλαξη της αθωότητας και της ανεμελιάς των παιδιών, τη σημασία να μην επωμίζονται πρόωρα ευθύνες και υποχρεώσεις. Η πλοκή των συνεχών αντικαταστάσεων Αϊ Βασίληδων όμως είναι αρκετά απαιτητική για την προσοχή των μικρών θεατών και οι δευτερεύουσες ιστορίες, όπως αυτή με το συνταξιοδοτημένο προκάτοχο του αγοριού και το διευθυντή ενός ορφανοτροφείου στην Αυστραλία, σχετικά φλύαρες. Το χειροποίητο παραδοσιακό σχέδιο αποφεύγει τους ψηφιακούς εντυπωσιασμούς, συμβάλλοντας στη νοσταλγική διάθεση των δημιουργών. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει για τη θαυμάσια ελληνική μεταγλώττιση, που σέβεται και δεν κακοποιεί τη γλώσσα μας όπως συμβαίνει στην πλειονότητα των ταινιών κινουμένων σχεδίων και αποτελεί το σημαντικότερο κίνητρο ώστε να παραμείνουν και οι γονείς στην αίθουσα.
Αξιολόγηση: 4/10

O AΠΡΟΣΚΛΗΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ (ΗΟΜΕFRONT)O AΠΡΟΣΚΛΗΤΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ (ΗΟΜΕFRONT)
HΠΑ/100'/ODEON
Σκηνοθεσία: Γκάρι Φλέντερ
Ηθοποιοί: Τζέισον Στέιθαμ, Τζέιμς Φράνκο, Γουινόνα Ράιντερ, Κέιτ Μπόσγουορθ, Κλάνσι Μπράουν

Ο μύθος: Ένας πρώην πράκτορας της δίωξης ναρκωτικών μετακομίζει με την κόρη του σε μία ήσυχη κωμόπολη. Ο τσακωμός του κοριτσιού στο σχολείο με κάποιο συμμαθητή της, θα τον φέρει αντιμέτωπο με τον τοπικό έμπορο ναρκωτικών και ένα φυλακισμένο που τον αναζητά για το θάνατο του αδελφού του.

Η ανάγνωσή μας: Ο συγγραφέας Τσακ Λόγκαν, βετεράνος του πολέμου του Βιετνάμ, είναι γνωστός για μία σειρά μυθιστορημάτων με πρωταγωνιστή τον Φιλ Μπρόκερ, έναν πρώην αστυνομικό από τη Μινεσότα. Ένα από αυτά ενέπνευσε τον Σιλβέστερ Σταλόνε ώστε να γράψει, πριν αρκετά χρόνια, το σενάριο που προόριζε αρχικά για τον εαυτό του. Ο Τζέισον Στέιθαμ, που συνεργάστηκε με τον Σταλόνε στις ταινίες ΟΙ ΑΝΑΛΩΣΙΜΟΙ 1 και 2, τον παρακίνησε να βγάλει από το συρτάρι το ξεχασμένο σχέδιο. Παράλληλα συνεχίζει το δικό του εκνευριστικό σερί που άρχισε με το ΤΡΑΝSPORTER, το 2002, να επαναλαμβάνει συνεχώς και με ελάχιστες αποκλίσεις έναν πανομοιότυπο ήρωα δράσης είτε βρίσκεται από την πλευρά του νόμου είτε όχι. Ο σκηνοθέτης Γκάρι Φλέντερ (ΟΙ ΕΝΟΡΚΟΙ, ΟΙ ΩΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΤΕΝΒΕΡ), που την τελευταία δεκαετία είχε στραφεί κυρίως στην τηλεόραση, χειρίζεται ως ρουτίνα αυτή την περιπέτεια, δείχνοντας απλά τον επαγγελματισμό του στις σκηνές σαδιστικής βίας, που φέρνουν στο νου τα φιλμ του Τσαρλς Μπρόνσον. Η απρόσμενα καλή Κέιτ Μπόσγουορθ στο ρόλο της μητέρας ενός μαθητή διασώζεται ερμηνευτικά, σε αυτή την προβλέψιμη b-movie που αφορά αποκλειστικά του θαυμαστές των Στέιθαμ και Τζέιμς Φράνκο. Ο τελευταίος πλάθει το πιο γελοίο και ακίνδυνο ντίλερ της αμερικανικής επαρχίας αλλά είναι αμφίβολο αν ο ίδιος θυμάται κάτι από το ρόλο, με τον ιλιγγιώδη ρυθμό που παίζει σε ταινίες (είκοσι έξι την τελευταία τετραετία από τις οποίες οι έντεκα τη φετινή χρονιά)!
Αξιολόγηση: 3/10

RUNAWAY DAYRUNAWAY DAY
ΕΛΛΑΔΑ/82'/ΜΙΚROKOSMOS
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μπαβέλλας
Ηθοποιοί: Μαρία Σκουλά, Ευθύμης Παπαδημητρίου, Χρήστος Στέργιογλου, Ερρίκος Λίτσης, Υβόννη Μαλτέζου

Ο μύθος: Μία παντρεμένη και ένας άνεργος άνδρας, που φροντίζει την άρρωστη μητέρα του, εξαφανίζονται από τα σπίτια τους χωρίς προφανή αιτία και περιπλανώνται στην έρημη Αθήνα. Σταδιακά όλο και περισσότεροι άνθρωποι της πρωτεύουσας θα ενεργήσουν με την ίδιο τρόπο.

Η ανάγνωσή μας: Ο Δημήτρης Μπαβέλλας στο σκηνοθετικό του ντεμπούτο επιλέγει την Αθήνα όχι μόνο ως χώρο αλλά και ως τη κρυμμένη πρωταγωνίστρια της ταινίας του. Από το εναρκτήριο πλάνο που παραπέμπει ειρωνικά στον πρόλογο αρκετών φιλμ του ελληνικού κινηματογράφου των δεκαετιών 1950 και 1960, τα οποία σύστηναν την πρωτεύουσα ως τόπο ευημερίας προόδου και ιδεατής συναναστροφής, φαίνεται η πρόθεση του να τονίσει το μέγεθος της διάψευσης. Χρησιμοποιεί και μαυρόασπρο φιλμ 16mm, που δίνει ένα επιπρόσθετο άρωμα b-movie τρόμου και επιστημονικής φαντασίας άλλης εποχής. Η ιδέα μίας πανδημίας, που προσβάλλει τους κατοίκους και δεν οφείλεται σε ζόμπι ή κάποιον ιό, είναι αρκετά φιλόδοξη παρόλο που σκόπιμα ο σκηνοθέτης δεν καθορίζει τα αίτια της αποχώρησης τους. Αν οφείλεται στην οικονομική κρίση τότε η ηρωίδα, σύζυγος ενός νεόπλουτου, δεν έχει κάποιο λόγο να το κάνει. Δυστυχώς παρά το αινιγματικό ύφος, οι δραματουργικές αδυναμίες, ιδίως στην περιπλάνηση των προσώπων, είναι ολοφάνερες, οι τεχνικές δυσκολίες δεν κρύβονται από τη μονοχρωμία και η διεύθυνση των ηθοποιών είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη. Η ταινία τελειώνει δίχως να έχει δικαιολογήσει αν προτιμά την οδό του σουρεαλισμού ή της κοινωνικής κριτικής. Όποια πάντως κι αν είναι η αόρατη απειλή, σύμφωνα με τον δημιουργό, μία τόσο άσκοπη φυγή μοιάζει περισσότερο ως μέρος παρά λύση του προβλήματος.
Αξιολόγηση: 3/10

CARRIECARRIE
HΠΑ/100'/FEELGOOD
Σκηνοθεσία: Κίμπερλι Πιρς
Ηθοποιοί: Κλόι Γκρέις Μόρετζ, Τζούλιαν Μουρ, Τζούντι Γκριρ

Ο μύθος: Μία ντροπαλή έφηβη με τηλεκινητικές ικανότητες, καταπιεσμένη από τη θρησκόληπτη μητέρα της και απομονωμένη από το σχολικό περίγυρο της, θα ξεσπάσει ύστερα από τον δημόσιο εξευτελισμό της στη διάρκεια του σχολικού χορού.

Η ανάγνωσή μας: Κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου πρώτου μυθιστορήματος του Στίβεν Κινγκ, που ο μετρ του τρόμου και της φαντασίας έγραψε σε ηλικία είκοσι επτά ετών. Η Κίμπερλι Πιρς, που είχε σχεδόν εξαφανιστεί μετά το υπερεκτιμημένο ντεμπούτο της BOYS DON'T CRY τo 1999, ήταν αδύνατον να αποφύγει τις συγκρίσεις με την αριστουργηματική ταινία του Μπράιαν Ντε Πάλμα. H συμμετοχή του σεναριογράφου του πρωτότυπου φιλμ Λόρενς Κοέν δεν αποδείχτηκε εγγύηση αφού το κύριο μέλημα των παραγωγών ήταν ο εκσυγχρονισμός της ιστορίας ώστε να αφορά τη γενιά της ψηφιακής εποχής και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το μόνο που δεν άλλαξε αυτά τα 37 χρόνια που χωρίζουν τα δύο φιλμ, ήταν η γοητεία που ασκεί μέχρι σήμερα στους Αμερικανούς ο χορός αποφοίτησης. Αυτόν περιμένει και η Πιρς που προσεγγίζει το θέμα της ως μία τυπική κολεγιακή ταινία, ανίκανη να κλιμακώσει την ένταση ή για οποιαδήποτε κοινωνιολογική παρατήρηση αναφορικά με μία ταπεινωμένη μαθήτρια με υπερφυσικές δυνατότητες. Οι τωρινοί δεύτεροι ρόλοι δεν θα αναδείξουν αστέρες όπως οι Τζον Τραβόλτα, Νάνσι Άλεν και Έιμι Ίρβινγκ. Η μετριότατη Κλόι Γκρέις Μόρετζ καταποντίζεται σε ένα ακόμα ριμέικ μετά το ΑΣΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΠΕΙ του Ματ Ριβς, έτη φωτός μακριά από το ταλέντο ή την εμπειρία της Σίσι Σπέισεκ, της πρώτης Carrie, που παρά το ρεσιτάλ ερμηνείας έχασε άδικα το 'Οσκαρ από την Φέι Νταναγουέι.
Αξιολόγηση: 2/10

ΜΙΚΡΑ ΑΓΓΛΙΑΜΙΚΡΑ ΑΓΓΛΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ/160'/FEELGOOD
Σκηνοθεσία: Παντελής Βούλγαρης
Ηθοποιοί: Πηνελόπη Τσιλίκα, Ανδρέας Κωνσταντίνου,Σοφία Κόκκαλη, Αννέζα Παπαδοπούλου

Ο μύθος: Τη δεκαετία του 1930 στην Άνδρο δύο νεαρές αδελφές κάνουν όνειρα για το μέλλον. Η Όρσα ερωτεύεται έναν συνομήλικο της υποπλοίαρχο και η μικρότερη Μόσχα θέλει να φύγει από το νησί αρνούμενη την πορεία των περισσότερων γυναικών του νησιού ως σύζυγος ναυτικού. Η μητέρα τους, αγνοώντας τις επιθυμίες τους, τις παντρεύει με δύο καπετάνιους και το πατρικό τους σπίτι γίνεται μία εστία δυστυχίας.

Η ανάγνωσή μας:-
Αξιολόγηση:-

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑΟ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΑ
ΕΛΛΑΔΑ/72'/ΝΕW STAR
Σκηνοθεσία: Κώστας Κολημένος
Ηθοποιοί: Μπίλιω Καλιακάτσου, Γιάννης Χρηστοδουλιάς, Άννα Αντωνοπούλου

Ο μύθος:-

Η ανάγνωσή μας: Δεν προβλήθηκε για κριτικούς/δημοσιογράφους
Αξιολόγηση:-

 

Διαβάστε επίσης
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη Το 26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου συνεχίζεται, από 21 έως 27 Νοεμβρίου, στον κινηματογράφο Ιντεάλ με τρεις προβολές ημερησίως. Στο πρόγραμμα εντάσσονται οι οκτώ ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος (οι έξι προερχόμενες από δημιουργούς των Βαλκανίων και της ανατολικής Ευρώπης) με διασημότερη υπογραφή το...

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
NEEΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη   Στις 24 Οκτωβρίου εγκαινιάζεται το 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Επιστημονικών Ταινιών που διοργανώνει το Caid - Kέντρο Κοινωνίας Επιστήμης και Τέχνης. Το φετινό πρόγραμμα περιλαμβάνει 88 ταινίες από είκοσι χώρες, 26 από τις οποίες θα διαγωνιστούν για τα βραβεία στις κατηγορίες Καλύτερης Ταινίας ,Κοινού,Τέχνης,...

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
NEEΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη   Από τις 2 Οκτωβρίου στο πρόγραμμα του Νέου Ψηφιακού Πλανητάριου του Ιδρύματος Ευγενίδου εντάχθηκε το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ ΕVEREST των Ντέιβιντ Μπρισίαρς, Στίβεν Τζάντσον και Γκρεγκ Μακ Γκιλίβερεϊ που, με αφηγητή τον Λίαμ Νίσον, εξιστορεί τις προσπάθειες μίας ορειβατικής ομάδας να κατακτήσει την υψηλότερη κορυφή του...

ΦΙΛΙΚΑ SITE

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr