A+ A A-

NEEΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Το 3ο Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου θα ολοκληρώσει με πέντε ακόμη ταινίες τo πρόγραμμα αυτού του μήνα. Αναλυτικά θα προβληθούν με ελεύθερη είσοδο και ώρα έναρξης 21:00, στις 18 Ιουλίου στη Νέα Ερυθραία (πλατεία 28ης Οκτωβρίου) η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ του Νίκου Παπατάκη, στις 21 του μήνα στο Νομισματικό Μουσείο Η ΖΑΖΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ του Λουί Μαλ, μία μέρα αργότερα στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο το ΖΕΛΙΝΓΚ του Γούντι Άλεν, στις 25 Ιουλίου στην πλατεία Αγίας Ειρήνης ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ του Ζαν Μπεκέρ και στις 30 Ιουλίου στην ταράτσα του Λαϊς ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ του Τσάρλι Τσάπλιν με ζωντανή μουσική από τους ταλαντούχους Ηis Magesty King Of Spain.

ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ (LADRI DI BICICLETTE) ΕπανέκδοσηΚΛΕΦΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ (LADRI DI BICICLETTE) Επανέκδοση

ΙΤΑΛΙΑ/93'/ΝΕW STAR

Σκηνοθεσία: Βιτόριο Ντε Σίκα

Ηθοποιοί: Λαμπέρτο Ματζιοράνι, Έντσο Σταϊόλα, Λιανέλα Καρέλ

Ο μύθος: Ένας άνεργος οικογενειάρχης προσλαμβάνεται ως αφισοκολλητής στο δήμο, θέση για την οποία αναγκάζεται να αγοράσει ποδήλατο με τις οικονομίες του. Όταν κάποιοι θα του το κλέψουν, την πρώτη μέρα εργασίας του, εκείνος θα ξεκινήσει μία απέλπιδα αναζήτησή του μαζί με το μικρό γιο του.

Η ανάγνωσή μας:

Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩΝ είναι το φιλμ-επιτομή του ιταλικού νεορεαλισμού. Γυρίστηκε το 1948 σε σενάριο του Σέζαρε Ζαβατίνι, βασισμένο στη νουβέλα του Λουίτζι Μπαρτολίνι, που είχε εκδοθεί δύο χρόνια νωρίτερα. Σε μία εποχή που το ποδήλατο ήταν μέσο μεταφοράς και βιοπορισμού και όχι αξεσουάρ μόδας, ευζωίας ή ευμάρειας όπως στις μέρες μας, ο Βιτόριο Ντε Σίκα έθεσε τις βάσεις ενός κινηματογραφικού κινήματος που στηρίχτηκε στις αυθεντικές τοποθεσίες, στους ερασιτέχνες ηθοποιούς και στο ύφος του ντοκιμαντέρ. Χάνοντας το ποδήλατο του ο Αντόνιο θα οδηγηθεί σταδιακά στην απογοήτευση για τις επαγγελματικές επιπτώσεις αυτής της απώλειας και σταδιακά, όταν όλες οι προσπάθειες του αποβούν άκαρπες, στην τελική πράξη απελπισίας που δίνει στον τίτλο της ταινίας διττή σημασία. Η κάμερα σαρώνει κυριολεκτικά τη Ρώμη, μία πόλη που αναδύονταν από τις στάχτες του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και ο Ντε Σίκα, πέρα από ένα κρυστάλλινο πορτραίτο της εργατικής τάξης, κριτικάρει το μυστικισμό (στο σπίτι της μέντιουμ), την αστυνομική ανικανότητα στην επιβολή της τάξης, τη θρησκευτική αναλγησία (στο φιλανθρωπικό συσσίτιο της εκκλησίας). Παράλληλα ο Ιταλός δημιουργός δίνει τη σχέση ενός πατέρα και ενός γιου που δοκιμάζεται σε στιγμές απόγνωσης αν και είναι η παιδική αθωότητα που θα απαλλάξει τον Αντόνιο όταν χάσει την ψυχραιμία και την αξιοπρέπεια του. Ο Λαμπέρτο Ματζιοράνι, που προσωποποίησε τη λεβεντιά, τη θλίψη και την αγωνία ήταν εργάτης εργοστασίου, όταν επιλέχθηκε για το βασικό ρόλο,εργασία στην οποία δεν μπόρεσε ποτέ να επιστρέψει μετά το τέλος των γυρισμάτων λόγω οικονομικών περικοπών. Ο μικρός τότε Έντσο Σταΐόλα και σήμερα συνταξιούχος μαθηματικός επιλέχθηκε μέσα από το πλήθος των ανθρώπων που παρακολουθούσαν τα πρώτα γυρίσματα. Το αριστούργημα του Ντε Σίκα είναι ταυτόχρονα μία ανεπανάληπτη δημιουργία που άνοιξε νέους ορίζοντες στην κινηματογραφική τέχνη.

Αξιολόγηση: 10/10

ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (ΜUD)ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (ΜUD)

ΗΠΑ/130'/ODEON

Σκηνοθεσία: Τζεφ Νίκολς

Ηθοποιοί: Μάθιου Μακόναχι, Τάι Σέρινταν, Ρις Γουίδερσπουν, Σαμ Σέπαρντ, Μάικλ Σάνον

Ο μύθος: Σε μία νησίδα στο Μισσισσιππή, κοντά στα σπίτια τους, δύο έφηβοι συναντούν έναν μοναχικό άντρα που καταφεύγει εκεί ύστερα από τη δολοφονία του ερωτικού αντίζηλου. Τα παιδιά θα δεχτούν να τον βοηθήσουν προκειμένου να σμίξει με την αγαπημένη του και να αποφύγει την αστυνομία και τους εκδικητικούς συγγενείς του θύματος.

Η ανάγνωσή μας: Ο σκηνοθέτης-σεναριογράφος Τζεφ Νίκολς οραματίστηκε τον Μud που χαρίζει τον τίτλο στην ταινία, έχοντας στο μυαλό του τον Μάθιου Μακόναχι, που υποδύεται έναν ακόμη άνθρωπο του αμερικανικού νότου μετά τα ΚΙLLER JOE και PAPERBOY και υποσκάπτει τη φωτογένεια του με μία ψεύτικη οδοντοστοιχία. Στην πορεία αποδεικνύεται πως αυτός είναι ένας υποστηρικτικός ρόλος και ότι ο κύριος πρωταγωνιστής είναι ένας από τους δύο πιτσιρικάδες: ο Έλις, το εφηβικό alter ego του Μud, πριν τις εσφαλμένες επιλογές του. Περισσότερο από ότι στο ντεμπούτο του ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΩΝ, που διεξάγονταν στην ίδια πολιτεία, το Αρκάνσας, η γενέτειρα του σκηνοθέτη έχει βαρύνουσα σημασία στην ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων, αλλά και στη ροή της πλοκής. Τα παιδιά ζουν στην παραποτάμια συνοικία, εκεί θα γνωρίσουν τον περίεργο ξένο, σημείο επίσης στο οποίο θα παιχτεί η τελευταία πράξη του δράματος. Ευκαιρία για τον Αμερικανό δημιουργό για ένα έμμεσο οικολογικό σχόλιο και για την υπεράσπιση της ατομικής ιδιοκτησίας, μακριά από το κούφιο βερμπαλισμό του Μπεν Ζάιτλιν στα ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ. Σε αυτό το περιβάλλον ο μικρός Έλις θα μάθει πολλά για την αγάπη και την προδοσία της: την αγάπη που σβήνει ανάμεσα στους γονείς του (αξιόλογοι οι Ρέι Μακ Κίνον και Σάρα Πόλσον), αυτήν που ο Μud προσπαθεί να αναβιώσει δίπλα στην αγαπημένη του (η Ρις Γουίδερσπουν στην πιο απαιτητική συμμετοχή της από τον καιρό του WALK THΕ LINE) και αυτή που νιώθει ο ίδιος για ένα μεγαλύτερης ηλικίας κορίτσι. Ο Νίκολς αναπτύσσει μεθοδικά αυτό το πολυδιάστατο δράμα ενηλικίωσης, ανοίγει ομοιόμορφα τη συναισθηματική βεντάλια μίας αξέχαστης καλοκαιρινής ιστορίας και ευτυχεί στην επιλογή του Τάι Σέρινταν. Ο δεκαεπτάχρονος, στη δεύτερη εμφάνιση του μετά το ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ του Τέρενς Μάλικ, είναι καταπληκτικός στο μεταίχμιο παρόρμησης και υπακοής και δίχως την παρουσία του θα μιλούσαμε για ένα λιγότερο εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Μόνο ως αδικία μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι αν και διαγωνίστηκε στα φεστιβάλ του Σαντάνς και των Καννών η ταινία δεν απέσπασε καμία διάκριση. Γεμάτος με αρετές ο κινηματογραφικός απόγονος των Τομ Σόγιερ και Χάκλμπερι Φιν φτάνει ουρανοκατέβατος στις μεγάλες οθόνες, όπως μία βάρκα στην κορυφή ενός δέντρου στην εισαγωγή της ταινίας.

Αξιολόγηση: 8/10

XTYΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ (POPULAIRE)XTYΠΟΚΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ (POPULAIRE)

ΓΑΛΛΙΑ/111'/FEELGOOD

Σκηνοθεσία: Ρεγκίς Ρουανσάρντ

Ηθοποιοί: Ρομέν Ντυρίς, Ντέμπορα Φρανσουά, Μπερενίς Μπεζό

Ο μύθος: Μία νεαρή από την επαρχία φτάνει στη Νορμανδία το 1958 και προσλαμβάνεται ως γραμματέας σε ένα ασφαλιστικό γραφείο. Όταν ο εργοδότης της αντιληφθεί την ταχύτητα της στη δακτυλογράφηση θα την πιέσει να συμμετέχει σε σχετικούς διαγωνισμούς προκειμένου να μη χάσει τη δουλειά της.

Η ανάγνωσή μας: Ένας νοσταλγικός φόρος τιμής στη δεκαετία του πενήντα, το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ρουανσάρντ, είναι φροντισμένο με τελειομανία στην αναπαράσταση του. Η Ρόουζ αφήνει το χήρο πατέρα της και την προοπτική ενός γάμου με το γείτονα της για να αναζητήσει την τύχη της στην πόλη. Στην ουσία αυτή είναι η μοναδική ρήξη με τη μοίρα της αφού ο Γάλλος σκηνοθέτης, εκτός από τη φετιχιστική ανασύσταση της εποχής στη σκηνογραφία, τα κοστούμια και τη μουσική (με υποψηφιότητες για Σεζάρ στις αντίστοιχες κατηγορίες), αναπαράγει και τα στερεότυπα για τη θέση της γυναίκας πριν εξήντα χρόνια. Ο Λουί είναι όχι μόνο το αφεντικό αλλά ο μέντορας της κοπέλας σε μία κούρσα ανταγωνισμού και ο ρυθμιστής, χρονικά, στο ειδύλλιο με την ερωτευμένη υφισταμένη του. Επαναλαμβάνει όμως το ίδιο λάθος που έκανε με την πρώην του, που παντρεύτηκε τον καλύτερό του φίλο. «Τι σου έδωσε εκείνος που δεν θα μπορούσα να σου δώσω εγώ;», αναρωτιέται, για να λάβει την αποστομωτική απάντηση από τη Μπερενίς Μπεζό: «μία ζωή να μοιραστώ», στην πιο έξυπνη ατάκα του φιλμ. Ο Ρουανσάρντ νοιάζεται αποκλειστικά για την ψυχαγωγική διάσταση της ταινίας, υποβαθμίζει την επαγγελματική σχέση και περιγράφει αδέξια τους διαγωνισμούς δακτυλογράφησης και τους δύο πρωταγωνιστικούς χαρακτήρες. Η Βελγίδα Ντέμπορα Φρανσουά είναι εύθραυστη αλλά όχι η ντελικάτη γυναικεία μορφή που παραπέμπει στις καλλονές εκείνων των χρόνων. Ο Ρομέν Ντιρίς, που ελκύεται από ταινίες με «καρδιακούς» τίτλους (Ο ΧΤΥΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ του Ζακ Οντιάρ, ΚΑΡΔΙΟΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ του Πασκάλ Σομέιγ), με το λεπτά ειρωνικό και απαθές βλέμμα μένει αναξιοποίητος. Μόνη κερδισμένη σε αυτή τη ρετρό ρομαντική κομεντί, που στην Ελλάδα θα εκτιμήσουν ιδίως οι θαυμαστές του ζεύγους Βουγιουκλάκη –Παπαμιχαήλ, η γραφομηχανή, που γίνεται πραγματικά δημοφιλής μετά τις αποκαλύψεις κατασκόπων για την ανασφάλεια της ηλεκτρονικής μεταφοράς πληροφοριών.

Αξιολόγηση: 5/10

RED 2RED 2

HΠΑ/116'/ODEON

Σκηνοθεσία: Ντιν Πάρισοτ

Ηθοποιοί: Μπρους Γουίλις, Τζον Μάλκοβιτς, Άντονι Χόπκινς, Έλεν Μίρεν, Κάθριν Ζέτα Τζόουνς

Ο μύθος: Ο παλαίμαχος πράκτορας Φρανκ Μόουζες, η σύντροφος του και ο συνεργάτης του Μάρβιν γίνονται στόχος κυβερνητικών αξιωματούχων και αδίστακτων δολοφόνων και προκειμένου να σωθούν θα χρειαστεί να ανακαλύψουν που κρύβει ένας παρανοϊκός επιστήμονας μία πυρηνική συσκευή.

Η ανάγνωσή μας: Συνέχεια του RED, εμπορικής επιτυχίας του 2010, που στηρίζεται στο ομώνυμο comic book με ιστορίες των Γουόρεν Έλις και Κάλεν Χάμνερ. Από την πρώτη ταινία λείπουν μόνο ο Μόργκαν Φρίμαν και ο Γερμανός σκηνοθέτης Ρόμπερτ Σβέντκε. Τη σκυτάλη πήρε ο Ντιν Πάρισοτ (FUN WITH DICK AND JANE) με τηλεοπτική κυρίως προϋπηρεσία, ενώ η διανομή εμπλουτίστηκε με περισσότερα μεγάλα ονόματα. Οι κυνηγημένοι ήρωες έχουν να αντιμετωπίσουν μισθοφόρους, που ως πρώην συνεργάτες τους θα βρεθούν μόνο προσωρινά απέναντι τους. Όπως κάθε αμερικανική περιπέτεια που σέβεται τον κοσμοπολίτικο χαρακτήρα της, οι ήρωες τα κάνουν γυαλιά καρφιά αρχικά στο Παρίσι κι έπειτα στο Λονδίνο πριν καταλήξουν στη Μόσχα, όπου θα εισχωρήσουν στο Κρεμλίνο με ριφιφί από τη διπλανή πιτσαρία. Μία από τις ελάχιστες πετυχημένες ειρωνικές αναφορές για τα μέτρα ασφαλείας του πιο παραδοσιακού εχθρού των ΗΠΑ μαζί με εκείνη της Έλεν Μίρεν, που προσπαθεί να νοσηλευτεί σε άσυλο σχιζοφρενών προσποιούμενη... τη βασίλισσα. Η ταινία υιοθετεί την αφέλεια και την αναρχία του graphic novel, αλλά στη μεγαλύτερη διάρκεια της δυσκολεύεται να εκμαιεύσει το χιούμορ για να δικαιολογήσει το χαρακτηρισμό της ως κωμωδίας δράσης. Με ένα τόσο προβλέψιμο σενάριο θα χρειαζόταν το στυλιζάρισμα ενός Στίβεν Σόντερμπεργκ, για παράδειγμα, στη θέση του άνευρου Πάρισοτ για να δώσει ώθηση στο φιλμ. Οι διάσημοι Άγγλοι και Αμερικανοί ηθοποιοί, οι περισσότεροι σε ασυνήθιστους ρόλους, δίνουν την αίσθηση με την παρουσία τους ότι το διασκεδάζουν, κάτι που δύσκολα θα συμβεί και με τους στοιχειωδώς απαιτητικούς θεατές.

Αξιολόγηση: 4/10

ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΗΔΕΙΑ (RECYCLING MEDEA: ΝΟΤ ΑΝ ΟPERA BALLET FILM)ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΗΔΕΙΑ (RECYCLING MEDEA: ΝΟΤ ΑΝ ΟPERA BALLET FILM)

ΓΕΡΜΑΝΙΑ/82'/ΝΕW STAR

Σκηνοθεσία: Αστέρης Κούτουλας

Χορευτές: Μαρία Κουσουνή, Ντανίλο Ζέκα, Σοφία Πίντζου

Ηθοποιοί: Μπέλα Έλμαν, Αντρέ Χένικε

Ο μύθος: H προετοιμασία της γνωστής τραγωδίας του Ευρυπίδη σε παράσταση μπαλέτου και οι αντιστοιχίες της με τη νεοελληνική πραγματικότητα.

Η ανάγνωσή μας: Το 2011 ο διευθυντής μπαλέτου της Λυρικής Σκηνής Ρενάτο Τζανέλα χορογράφησε την ομώνυμη λυρική τραγωδία που είχε συνθέσει παλιότερα ο Μίκης Θεοδωράκης. Ο συνθέτης κάλεσε τον Αστέρη Κούτουλα, διοργανωτή περισσότερων από εκατόν πενήντα συναυλιών του στο εξωτερικό, και μεταφραστή της αυτοβιογραφίας του στα γερμανικά, να κινηματογραφήσει τις πρόβες της παράστασης. Αυτό το υλικό, που στη καλύτερη περίπτωση θα έδινε ένα εικοσάλεπτο making of, o γεννημένος στη Ρουμανία και κάτοικος Βερολίνου σκηνοθέτης, το μετέτρεψε αδικαιολόγητα σε ταινία ή καλύτερα σε ένα ιδιόρρυθμο βιντεοκλίπ. Ο Κούτουλας κυριολεκτικά δανείζεται πλάνα συγκρούσεων ανάμεσα σε ΜΑΤ και διαδηλωτές στο κέντρο της πρωτεύουσας προκειμένου να παρομοιάσει τη σύγχρονη Ελλάδα με τη Μήδεια που σκότωσε τα παιδιά της. Ένας απλουστευτικός συσχετισμός ενός ανθρώπου που όχι απλά ζει αλλά είναι ολότελα εκτός ελληνικής πραγματικότητας. Παράλληλα στις πρόβες, ο σκηνοθέτης παρεμβάλλει βουβά στιγμιότυπα μίας νεαρής γυναίκας που συμβολίζει την Αθωότητα. Αυτό το συνονθύλευμα χωρίς πρόζα (με εξαίρεση λίγα λόγια των Τζανέλα και Θεοδωράκη), με μεσότιτλους που τα γραφικά τους θυμίζουν σατυρικές τηλεοπτικές εκπομπές και διανθισμένα αποσπάσματα από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ (!) έχει ως μοναδική ηχητική υπόκρουση τη Μουσική Ακαδημία της Αγίας Πετρούπολης. Η συνσεναριογράφος (σε ένα φιλμ που μοιάζει εργασία ενός καμεραμάν και ενός μοντέρ) και σύζυγος του σκηνοθέτη Ίνα δήλωσε ότι με αυτή τη δημιουργία ήθελαν να ζητήσουν συγνώμη από τον 23χρονο γιο τους για την Ελλάδα που του κληρονομούν. Αναμφίβολα δεν υπήρχε πιο ακατάλληλος τρόπος για να την εκφράσουν.

Αξιολόγηση: 2/10

ΜΙΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (Α GREEN STORY)ΜΙΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (Α GREEN STORY)

HΠΑ/90'/FEELGOOD

Σκηνοθεσία: Νικ Αγκιασβίλι

Ηθοποιοί: Εντ Ο' Ρος, Αναμπέλα Σιόρα, Μπίλυ Ζέιν, Μάλκολμ Μακ Ντάουελ, Αλέξης Γεωργούλης

Ο μύθος: Ο Ευτύχιος Βλαχάκης φεύγει στα δεκαοχτώ του χρόνια με φοιτητική βίζα και ελάχιστα δολάρια στην τσέπη μετανάστης στην Αμερική όπου θα γίνει ένας πετυχημένος επιχειρηματίας ιδιοκτήτης του κολοσσού Earth Friendly Products που παράγει απορρυπαντικά φιλικά προς το περιβάλλον.

Η ανάγνωσή μας:-

Αξιολόγηση:-

ΤΟΥΡΜΠΟ (ΤURBO)ΤΟΥΡΜΠΟ (ΤURBO)

ΗΠΑ/96'/ODEON

Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Σόρεν

Ακούγονται: Αντίνοος Αλμπάνης, Γιάννης Στεφόπουλος, Πόπη Χατζηδημητρίου

Κινουμένων Σχεδίων μόνο με ελληνική μεταγλώττιση

Ο μύθος: Ύστερα από ένα ατύχημα, ο Τούρμπο περιθωριοποιημένος από τη κοινότητα των σαλιγκαριών θα αποκτήσει την ταχύτητα που πάντα επιθυμούσε και θα πραγματοποιήσει το όνειρο του: τη συμμετοχή στους αγώνες «Ινδιανάπολις 500».

Η ανάγνωσή μας:-

Αξιολόγηση:-

 

Διαβάστε επίσης
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη Το 26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου συνεχίζεται, από 21 έως 27 Νοεμβρίου, στον κινηματογράφο Ιντεάλ με τρεις προβολές ημερησίως. Στο πρόγραμμα εντάσσονται οι οκτώ ταινίες του διαγωνιστικού τμήματος (οι έξι προερχόμενες από δημιουργούς των Βαλκανίων και της ανατολικής Ευρώπης) με διασημότερη υπογραφή το...

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη Ξεκινάει στις 14 Νοεμβρίου το 26ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, που φέτος εκτείνεται χρονικά σε δύο εβδομάδες. Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου οι προβολές θα διεξαχθούν στη Ταινιοθήκη της Ελλάδος και στον κινηματογράφο Capitol 3D Cinema. Από τις 21 έως τις 27 Νοεμβρίου το πρόγραμμα θα μεταφερθεί στον κινηματογράφο...

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΝΕΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη Από τις 13 έως τις 19 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί η δεύτερη εβδομάδα Ισραηλινού Κινηματογράφου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης με το αφιέρωμα «Ιστορίες Πόλεων του Ισραήλ» στο οποίο περιλαμβάνονται επτά βραβευμένες ταινίες της περιόδου 2010-11, που διαδραματίζονται στην Ιερουσαλήμ, το Τελ Αβίβ, τη Χάιφα και τη Μπατ Γιαμ. Ανάμεσα τους είναι...

ΦΙΛΙΚΑ SITE

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:

ΠΤΟΛΕΜΑΙΩΝ 4 (ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΟΣΚΟΠΩΝ)
11635 ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ.-FAX: 210-7212307
info@diastixo.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

*  Το email σας:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

facebook icontwitter icongoogle plus iconpinterest iconyoutube iconrss icon

Με την υποστήριξη του diastixo.gr - Designed by: artspr