fbpx

NEEΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΑΠΟ 11 ΙΟΥΛΙΟΥ

του Νίκου Νικολαΐδη

Με τίτλο: «Κινηματογράφος και Ηχοχρώματα στο Φως του Φεγγαριού» το Τρένο στο Ρουφ, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Γκαίτε, οργανώνει κάθε Τετάρτη στις 21:30, μέχρι 24 Ιουλίου, στην αποβάθρα του, ένα αφιέρωμα με σπάνιες δημιουργίες του παγκόσμιου σινεμά, με ζωντανή μουσική συνοδεία από το συνθέτη Μηνά Ι. Αλεξιάδη. Στις 10 Ιουλίου θα προβληθούν τα φιλμ ΒΕΡΟΛΙΝΟ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΗΣ και Η ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ του πρωτοπόρου κινηματογραφιστή και ζωγράφου Βάλτερ Ρούτμαν, στις 17 του μήνα ταινίες μικρού μήκους του ίδιου σκηνοθέτη και Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΩΝ ΣΤΡΕΙΔΙΩΝ του Ερνστ Λιούμπιτς και στις 24 Ιουλίου ένα αφιέρωμα στη Λότε Ρέϊνιγκερ.  

O KANONAΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ (ΤΗΕ COMPANY YOU KEEP)O KANONAΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ (ΤΗΕ COMPANY YOU KEEP)

HΠΑ/121'/VILLAGE

Σκηνοθεσία: Ρόμπερτ Ρέντφορντ

Ηθοποιοί: Ρόμπερτ Ρέντφορντ, Σάια Λαμπέφ, Τζούλι Κρίστι, Σούζαν Σαράντον, Νικ Νόλτε

Ο μύθος: Όταν μία συνεργάτιδα του στην οργάνωση, που ανήκαν πριν τριάντα χρόνια παραδίδεται στην Αστυνομία, ο Νικ Σλόαν, δικηγόρος και χήρος πατέρας που ζει με νέα ταυτότητα, θα αναζητήσει την πρώην σύντροφο του προκειμένου να αθωωθεί από τις κατηγορίες που του προσάπτει ένας φιλόδοξος δημοσιογράφος.

Η ανάγνωσή μας: Η Κάθριν Μπίγκελοου στο ZERO DARK THIRTY αποθέωσε το θάρρος και την επιχειρησιακή ικανότητα των Αμερικανών στην πάταξη της διεθνούς τρομοκρατίας όμως το πολιτικό θρίλερ του Ρόμπερτ Ρέντφορντ, βασισμένο στο μυθιστόρημα του Νιλ Γκόρντον, αμφισβητεί αυτή την αποτελεσματικότητα. Αφορμή η δράση της οργάνωσης Weather Underground, που εναντιώθηκε στον πόλεμο του Βιετνάμ και επιδόθηκε σε μία σειρά από βομβιστικές επιθέσεις κρατικών στόχων, με σκοπό την ανατροπή της κυβέρνησης των ΗΠΑ. Ο Ρέντφορντ εξυμνεί το αίσθημα ευθύνης των συμπατριωτών του, δείχνοντας υπερβολικά τη Σούζαν Σαράντον να παραδίδεται από τύψεις, με καθυστέρηση τριών δεκαετιών, επειδή ήθελε να μεγαλώσουν πρώτα τα παιδιά της! Η δράση ακολουθεί τους ρυθμούς με τους οποίους τρέχει ο 77χρονος πρωταγωνιστής όταν αναγκάζεται να γίνει φυγάς, όμως το δυνατό σημείο του Ρέντφορντ είναι οι μεστές διαλογικές σκηνές, που γίνονται πιο υποβλητικές με τις εμπνευσμένες συνθέσεις του Κλιφ Μαρτίνεζ. Το φιλμ αποτίνει φόρο τιμή στον ιδεαλισμό της γενιάς του εβδομήντα, τη μαχόμενη δημοσιογραφία και είναι ένας στοχασμός πάνω στην αιώνια εχεμύθεια και αλληλεγγύη των μελών μίας ριζοσπαστικής ομάδας. «Δεν χαίρομαι που σε βλέπω», λέει ο Μπρένταν Γκλίσον στον Ρέντφορντ, όταν τον αντικρίζει, μόνο που εδώ η φράση έχει το ακριβώς αντίθετο νόημα από ότι συνήθως. Από το πολυπρόσωπο καστ οι βετεράνοι (πέντε γεννημένοι μεταξύ 1936-1947) κλέβουν τις εντυπώσεις και η έξοχη Τζούλι Κρίστι το φανταστικό βραβείο... αντιγήρανσης. Δίχως να απογειώνεται η ταινία ικανοποιεί - καθόλου άσχημα αν σκεφτούμε ότι προέρχεται από κάποιον, που την περίοδο που οι Weathermen δραστηριοποιούνταν, ήταν απλώς ένας δημοφιλής ζεν πρεμιέ.

Αξιολόγηση: 6/10

ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΕΡΙ (UNA PISTOLA EN CADA MANO)ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΕΡΙ (UNA PISTOLA EN CADA MANO)

IΣΠΑΝΙΑ/95'/ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ

Σκηνοθεσία: Θεσκ Γκάι

Ηθοποιοί: Χαβιέ Κάμαρα, Εντουάρντο Νοριέγκα, Ρικάρντο Νταρίν, Λουίς Τόσαρ

Ο μύθος: Δύο παλιοί φίλοι συζητούν στην είσοδο μιας πολυκατοικίας. Ένας διαζευγμένος επιχειρεί να επαναπροσεγγίσει τη γυναίκα του. Στο πάρκο δύο γνωστοί θα κουβεντιάσουν για τη γυναίκα που τους συνδέει. Ένας παντρεμένος θα επιχειρήσει να αποπλανήσει μία νεαρή συνάδελφο του. Δύο φίλες συναντούν η καθεμία το σύζυγο της άλλης και ανταλλάσουν πληροφορίες για τον έγγαμο βίο τους.

Η ανάγνωσή μας: Σπονδυλωτή ταινία με πέντε αυτόνομες ιστορίες που διεξάγονται στη Βαρκελώνη και ένα επιμύθιο, στο οποίο συνυπάρχουν πρωταγωνιστές από όλα τα επεισόδια. Ο Θεσκ Γκάι κινηματογραφεί τους ήρωες του ανά δύο στις λυτρωτικές, όσο και αποκαλυπτικές, συζητήσεις τους και συγκεντρώνει ένα all star καστ με δέκα ηχηρά ισπανικά ονόματα και τους Αργεντινούς Ρικάρντο Νταρίν και Λεονάρντο Σμπαράλια. Με εξαίρεση τις δύο πρώτες ιστορίες οι υπόλοιπες κρύβουν και μια σεναριακή έκπληξη στην εξέλιξη τους που, απαλύνει τη φιλολογική δομή του εγχειρήματος. Ο Καταλανός σκηνοθέτης δίνει με οξυδέρκεια και ειλικρίνεια την οπτική των σύγχρονων ανδρών σε θέματα όπως το σεξ, η μοιχεία με τους ίδιους ως θύματα ή δράστες, τη σύγχυση τους απέναντι στις γυναικείες απαιτήσεις και τα αισθηματικά τους διλήμματα. Δεν παραμελεί όμως και τις τέσσερις γυναικείες προσωπικότητες, προκειμένου να δώσει πληρέστερα τις συνθήκες ανάμεσα στα δύο φύλα. Ο τίτλος της ταινίας είναι μία μεταφορά για την ανδρική σεξουαλική ετοιμότητα και πλεονεξία, που ακούγεται από γυναικεία χείλη. Κάτω από ολότελα διαφορετικές κοινωνικές συνθήκες ο Γκάι υποστηρίζει ότι ισχύει ακόμη το «It's a Man's Man's Man's World», όπως έλεγε το 1966 ο Τζέιμς Mπράουν, τραγούδι το οποίο δεν επιλέχθηκε, αν και θα ταίριαζε σ’ αυτή τη μελαγχολική κομεντί, που φωτίζει με ευαισθησία και ανομολόγητο θαυμασμό το ανδρικό σύμπαν.

Αξιολόγηση: 6/10

ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΞΑΝΑ (VENUTO AL MONDO)ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΞΑΝΑ (VENUTO AL MONDO)

ΙΤΑΛΙΑ-ΙΣΠΑΝΙΑ/127'/SEVEN FILMS-SPENTZOS FILM

Σκηνοθεσία: Σέρτζιο Καστελίτο

Ηθοποιοί: Πενέλοπε Κρουζ, Έμιλ Χιρς, Άντναν Χάσκοβιτς, Σααντέτ Αξού

Ο μύθος: Η Ιταλίδα Τζέμα φτάνει με τον έφηβο γιο της στο Σεράγεβο, το οποίο είχαν εγκαταλείψει την εποχή που μαίνονταν ο πόλεμος στη Βοσνία, τόπο στον οποίο πέθανε ο Αμερικανός σύζυγος της.

Η ανάγνωσή μας: Εμπνευσμένος, για δεύτερη φορά, από μυθιστόρημα της συζύγου του Μάργκαρετ Μαζαντίνι, μετά το ΝΟΝ ΤΙ ΜUOVERE, στο οποίο επίσης πρωταγωνιστούσε η Πενέλοπε Κρουζ, είναι ο ηθοποιός Σέρτζιο Καστελίτο (ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΗΣ ΝΑΡΝΙΑ) στην πέμπτη σκηνοθετική του δουλειά. Το ρομαντικό σκέλος της πλοκής έχει ένα παλιομοδίτικο άρωμα και το σκηνικό της φλεγόμενης πρώην Γιουγκοσλαβίας δικαιολογεί τη γνωριμία των δύο εραστών αλλά όχι και την αναίτια επάνοδο τους. Παρόλα αυτά ο Καστελίτο κρατά τη λεπτή ισορροπία στην αφήγηση μίας ακραίας ιστορίας πολέμου και τεκνοποίησης. Ορθά μετατοπίζει την οπτική του από ένα τραγικό έρωτα στα μυστικά που συνθέτουν τις δυνατές φιλίες σε βάθος χρόνου, όπως αυτή ανάμεσα στη Τζέμα με το Γκόικο, τον οδηγό της στο Σεράγεβο, και την Άκσα, τη παρένθετη μητέρα. Παράλληλα ο Ιταλός σκηνοθέτης, χωρίς να αποφεύγει τις άτσαλες αναδρομές στο παρελθόν, αναζητά όλα όσα ορίζουν κάποιον ως γονέα και το δικαίωμα των παιδιών στην αλήθεια της βιολογικής τους καταγωγής. Η Πενέλοπε Κρουζ πίστεψε στην ταινία, είναι για παρθενική φορά συμπαραγωγός και ο ταλαντούχος αδελφός της Εντουάρντο υπογράφει τη λυρική μουσική. Θα χαροποιήσει τους θαυμαστές της, αφού εμφανίζεται γυμνόστηθη σε ερωτική σκηνή, αλλά και θα τους απογοητεύσει με το μακιγιάζ μεσήλικης που έχει σε μεγάλο μέρος του φιλμ. Η προσοχή όμως πέφτει στον 29χρονο Βόσνιο Άντναν Χάσκοβιτς, που αναδεικνύεται με το ταπεραμέντο του στις δραματικές και τις ανάλαφρες στιγμές, στο νέο αστέρι του βαλκανικού κινηματογράφου.

Αξιολόγηση: 6/10

THE ICEMANTHE ICEMAN

HΠΑ/105/ODEON

Σκηνοθεσία: Άριελ Βρόμεν

Ηθοποιοί: Μάικλ Σάνον, Ρέι Λιότα, Γουινόνα Ράιντερ, Ντέιβιντ Σουίμερ

Ο μύθος: Ένας τεχνικός ήχου σε ταινίες πορνό όταν κλείνει το εργαστήριο που εργάζεται μεταμορφώνεται μυστικά σε αδίστακτο εκτελεστή της μαφίας. Η συνεργασία του με έναν ψυχοπαθή εγκληματία θα οδηγήσει στην αποκάλυψη του.

Η ανάγνωσή μας: Η αληθινή ιστορία του διαβόητου επαγγελματία δολοφόνου Ρίτσαρντ Κουκλίνσκι, υπεύθυνου για το θάνατο περισσοτέρων από εκατό ανθρώπων, γνωστότερου ως Ιceman, επειδή έκρυβε τα πτώματα σε βαθιά κατάψυξη για να σβήσει τα ίχνη του. Ο Άριελ Βρόμεν υπογράφει ανέμπνευστα το σκοτεινό πορτραίτο ενός άνδρα με διπλή ζωή. Σκιαγραφεί ελλειμματικά την προσωπικότητα του και, κόντρα στην αληθοφάνεια, αφήνει αδικαιολόγητα, για ταινία αυτού του είδους, απούσα την αστυνομία μέχρι το τελευταίο πεντάλεπτο. Ο Ισραηλινός σκηνοθέτης δεν αιτιολογεί την ευκολία με την οποία ο Κουκλίνσκι γίνεται πειθήνιο όργανο ενός μαφιόζου και εξηγεί τη ροπή του προς τη βία μόλις με ένα πλάνο από την παιδική του κακομεταχείριση. Το φιλμ δεν έχει το υπαρξιακό υπόβαθρο που υπήρχε στο GHOST DOG: Ο ΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΣΑΜΟΥΡΑΪ του Τζιμ Τζάρμους, το σκηνοθετικό φορμαλισμό του Τζον Γου στο THE KILLER ή τη θεαματικότητα και την υπόγεια ένταση που χαρακτήριζε το COLLATERAL: Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ του Μάικλ Μαν, τριών από τις σπουδαιότερες ταινίες με επαγγελματίες δολοφόνους της τελευταίας εικοσιπενταετίας. Ο διευθυντής φωτογραφίας Μπόμπι Μπουκόφσκι πετυχαίνει την κατάλληλη ατμόσφαιρα και το στυλ επικαίρων στα πλάνα του και ο Μάικλ Σάνον του με το ψυχρό απόμακρο ύφος του μπαλώνει κάποιες αδυναμίες. Πάντως η πιο ριζοσπαστική επιλογή για το ρόλο θα ήταν ο Γούντι Χάρελσον, του οποίου ο πατέρας υπήρξε επαγγελματίας εκτελεστής.

Αξιολόγηση: 4/10

ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΝΟ ΞΕΡΕΙ (JUST LIKE A WOMAN)ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΝΟ ΞΕΡΕΙ (JUST LIKE A WOMAN)

HΠΑ-ΑΓΓΛΙΑ-ΓΑΛΛΙΑ/90'/STRADA FILMS

Σκηνοθεσία: Ρασίντ Μπουσαρέμπ

Ηθοποιοί: Σιένα Μίλερ, Γκολσιφτέχ Φαραχανί, Ροσντί Ζεμ

Ο μύθος: Απατημένη από το σύζυγο της και απολυμένη από την εργασία της η Μέριλιν αφήνει το Σικάγο, προκειμένου να λάβει μέρος σε μία οντισιόν χορού. Μαζί της τυχαία θα βρεθεί η Μόνα, μία μετανάστρια που νιώθει υπεύθυνη για το θάνατο της πεθεράς της.

Η ανάγνωσή μας: Πρώτο φιλμ της τριλογίας που προτίθεται να αφιερώσει πάνω στις σχέσεις των ΗΠΑ με τον αραβικό κόσμο, ο Ρασίντ Μπουσαρέμπ, του οποίου οι αλγερινές ρίζες έχουν εμφανή επιρροή και στις οκτώ μεγάλου μήκους ταινίες του. Ο Γάλλος σκηνοθέτης αναπτύσσει υποτονικά τις αναποδιές των δύο γυναικών στην πόλη κι έπειτα την αστυνομική αναζήτηση για την εξαφάνιση τους αφού η κοινή πορεία τους δείχνει να τον ενδιαφέρει περισσότερο. Στο νου έρχεται το ΘΕΛΜΑ ΚΑΙ ΛΟΥΙΖ, μόνο που εδώ το ταξίδι είναι πιο εσωστρεφές, εμπνέεται από την κουλτούρα της Ανατολής και φυσικά οι δύο ηρωίδες δεν πρόκειται να συναντήσουν στη διαδρομή τους έναν αρσενικό πειρασμό με τα χαρακτηριστικά του Μπραντ Πιτ, όπως στη ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ. Η ενστικτώδης προσωρινή διαφυγή τους απλά θα αποδείξει τη γυναικεία αλληλεγγύη. Ο Μπουσαρέμπ θίγει συμβατικά την ανδρική παρενόχληση, τη μητρότητα, τη στειρότητα, αλλά η γραφή του δεν έχει τη νατουραλιστική ευαισθησία των δύο προηγούμενων δημιουργιών του: ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΑΝΑΜΕΣΑ και ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ με τις οποίες έγινε ευρύτατα γνωστός. Το αμερικάνικο πέρασμα του ίδιου, του Ρόσντι Ζεμ (στην πέμπτη συνεχόμενη συνεργασία τους) και της Γκολσφιτέχ Φαραχανί (ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΕΛΛΗ) φαίνεται άτολμο και αμήχανο. Ευχάριστη εξαίρεση η Σιένα Μίλερ, που δίνει πνοή στην παραπαίουσα καριέρα της, έστω και αν για τη δυναμική της επανεμφάνιση χρειάστηκε να εξαντληθεί στο χορό της κοιλιάς.

Αξιολόγηση: 4/10

STAR TREK INTO DARKNESSSTAR TREK INTO DARKNESS

ΗΠΑ/132'/UIP

Σκηνοθεσία: Τζέφρι Τζέικομπ Έιμπραμς

Ηθοποιοί: Κρις Πάιν, Ζάκαρι Κουίντο, Πίτερ Γουέλερ, Άλις Ιβ

Ο μύθος: Αφού αρχικά καθαιρέθηκε για απειθαρχία, ο κάπτεν Κερκ επανέρχεται στα καθήκοντα του, προκειμένου να αντιμετωπίσει, μαζί με το πλήρωμα του, έναν γαλαξιακό τρομοκράτη, που απειλεί τον κόσμο με μαζική καταστροφή.

Η ανάγνωσή μας: Συνέχεια της ταινίας του 2009 και δωδέκατο κατά σειρά φιλμ από το 1979, όταν το διαστημόπλοιο Εντερπράιζ ξεκίνησε τα ταξίδια του στη μεγάλη οθόνη. Ο Τζέι Τζέι Έιμπραμς είναι ξανά στο σκηνοθετικό πιλοτήριο, όμως οι συντελεστές του συμπαθητικού, προ τετραετίας, reboot, καταποντίζονται. Kύριοι υπεύθυνοι οι σεναριογράφοι Άλεξ Κούρτζμαν, Ρομπέρτο 'Ορσι και Ντέιμον Λίντελοφ, που υπογράφουν μία παιδαριώδη ιστορία συνωμοτικών προδιαγραφών και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Σκοτ Τσάμπλις, που απεικονίζει ισοπεδωτικά τρεις πλανήτες. Ακόμα και οι φανατικοί trekkies θα δυσκολευτούν να πουν με βεβαιότητα, που εξελίσσεται η κάθε σκηνή και πότε το Εντερπράιζ είναι προσεδαφισμένο ή σε πτήση. Ο Έιμπραμς περιγράφει ανιαρά τη μάχη του καλού και του κακού, εστιάζει σποραδικά στα δευτερεύοντα πρόσωπα του πληρώματος και η μόνη επίμονη αναφορά του είναι η φιλία ανάμεσα στον Κερκ και τον Σποκ, που συνεχώς δοκιμάζεται και συσπειρώνεται. Εξαίρεση στις απογοητευτικές ερμηνείες ο κακός του Μπένεντικτ Κάντερμπατς. Ο Λονδρέζος ηθοποιός, που με περιέργεια περιμένουμε, τον ερχόμενο χειμώνα, να τον δούμε ως Τζούλιαν Ασάνζ, ιδρυτή του WikiLeaks στο THE FIFTH ESTATE του Μπιλ Κόντον, συνδυάζει την παθιασμένη σαιξπηρική εκφορά του λόγου και την υπερκινητικότητα ενός χορευτή. Τελικά ο τίτλος απηχεί εύστοχα το καλλιτεχνικό αδιέξοδο του φρανσάιζ.

Αξιολόγηση: 2/10    

ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ 2 (GROWN UPS 2)ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ 2 (GROWN UPS 2)

HΠΑ/101'/FEELGOOD

Σκηνοθεσία: Ντένις Ντάγκαν

Ηθοποιοί: Άνταμ Σάντλερ, Σάλμα Χάγιεκ, Κέβιν Σπέιντ, Μαρία Μπελό

Ο μύθος: Ο Λένι θα ζήσει μία αναπάντεχη ημέρα μαζί με τους φίλους του η οποία θα ξεκινήσει με ένα ελάφι στο υπνοδωμάτιο του και θα τελειώσει με ένα επεισοδιακό πάρτι μεταμφιεσμένων με θέμα τη δεκαετία του ογδόντα.

Η ανάγνωσή μας: Στη δική του εταιρεία παραγωγής «Ηappy Madison» και με το μόνιμο σκηνοθέτη του Ντένις Ντάγκαν στην όγδοη συνεργασία τους, ο Άνταμ Σάντλερ επανέρχεται στο προσοδοφόρο πρότζεκτ του 2010. Το εικοσιτετράωρο ενός πρώην ατζέντη του Χόλιγουντ και των τριών αργόσχολων κολλητών του είναι πλημμυρισμένο από αηδιαστικά και χοντροκομμένα αστεία και εντελώς προσχηματικά ο Σάντλερ αναπολεί τη χαμένη ανεμελιά της γενιάς του και τη διαφορά νοοτροπίας με τα παιδιά τους. Από την ταινία παρελαύνουν ο άλλοτε αστέρας του ΝΒΑ Σακίλ Ο' Νιλ σε ρόλου αστυνομικού, ο σκηνοθέτης Ντένις Ντάγκαν ως ορθοπεδικός, η σύζυγος και οι δύο κόρες του Σάντλερ, ο εικοσάχρονος γιος του Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ, Πάτρικ, (θα τον ξαναδούμε προσεχώς στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Τζος Μπουν ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ). Εμφανίζεται, χωρίς πουθενά να αναγράφεται το όνομα του, και ο Τέιλορ Λότνερ, ο Τζέικομπ από τη σειρά ΛΥΚΟΦΩΣ, που εδώ περιορισμένος στην ανθρώπινη φύση του τρέπεται σε φυγή, κυνηγημένος από ένα ελάφι. Από τις ταινίες που θα σάρωναν στα Χρυσά Βατόμουρα αλλά μέχρι την επόμενη απονομή του συγκεκριμένου «θεσμού» θα έχει ξεχαστεί, λόγω των πολλών ανταγωνιστών.

Αξιολόγηση: 1/10

Η ΑΡΠΑ ΤΗΣ ΒΙΡΜΑΝΙΑΣ (BIRUMA NO TATEGOTO) ΕπανέκδοσηΗ ΑΡΠΑ ΤΗΣ ΒΙΡΜΑΝΙΑΣ (BIRUMA NO TATEGOTO) Επανέκδοση

IAΠΩΝΙΑ/116'/ΝΕW STAR

Σκηνοθεσία: Κον Ιτσικάουα

Ηθοποιοί: Σόχι Γιασούι, Ρεντάρο Μικούνι

Ο μύθος: Λίγο πριν το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου ένας Ιάπωνας στρατιώτης, που αποτυγχάνει να πείσει τους συμπατριώτες του μίας ξεχασμένης μονάδας να συνθηκολογήσουν, υιοθετεί για τον εαυτό του την εικόνα ενός βουδιστή μοναχού.

Η ανάγνωσή μας:-

Αξιολόγηση:-

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΕΙΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Διεύθυνση

Πτολεμαίων 4
(Πλατεία Προσκόπων)
11635 Αθήνα,
Τηλ.-fax: 210.7212307
info@diastixo.gr
ISSN: 2585-2485

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας και μάθετε πρώτοι. τα τελευταία νέα για το βιβλίο και για τις τέχνες.

Με την επίσκεψη στο site μας, αποδέχεστε τη χρήση Cookies από το diastixo.gr, με σκοπό τη βελτίωση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε.